PDA

View Full Version : deathmetal gitarist gezocht



Tho
23 augustus 2009, 19:55
Zo als je leest zoeken wij een deathmetal gitarist.

'Wij' zijn Thomas (gitaar, vocalen: Ex-Baneblade) en Quint (drums: ex-Autumnal Reaper, Ex-Bloodphemy), beiden ervaren muzikanten, en wij zijn een zeer serieuze band begonnen waar we ook serieus iets mee willen bereiken (denk aan optreden, album maken wanneer 10 nummers af zijn).

De muziek wordt in B gespeeld, denk qua stijl aan een mixje van Grave en Dissection (want wij zijn niet vies van een vleugje black metal)
Wij oefenen op de woensdagavond van 20:00 tot 23:30 in het Popcentrum in Amersfoort.
Wat zoeken wij:

-Je bent tussen de 22 - 40 jaar
-Je hebt een voorliefde voor pure deathmetal
-Je hebt podiumervaring, verstand van de muziek
-Je bent gemotiveerd
-etc.

Stuur me een privé bericht als je meer wilt weten

Luke-wannabe
23 augustus 2009, 20:04
Lijkt me vet! Mits we wel een klein beetje de emo kant op kunnen?

Rinze
23 augustus 2009, 20:15
Dus geen melk death metal? :(





Sorry, kon het niet laten:makeup: Succes ermee!

Bram+
23 augustus 2009, 20:18
Laatst nog een goede emoband gezien in café de cockring :ok:


Geen vleugje melodic?

Luke-wannabe
23 augustus 2009, 20:25
Was goed heh! Heb je je nog laten pijpen door Sjonnie achter de bar?

FNaRK
23 augustus 2009, 20:26
is BananaBlade overleden :???:

en helaas, iets te veel uit de buurt :(

Bram+
23 augustus 2009, 20:27
Nee, maar ik heb de zanger nog wel even lekker verwend :lovelove:

Tho
23 augustus 2009, 21:07
mag het ontopic alstublieft?

Luke-wannabe
23 augustus 2009, 21:11
Ik blijf lekker weg!!

Mr Orange
24 augustus 2009, 20:16
klinkt leuk , helaas te ver weg

Jeroen_TRC
24 augustus 2009, 20:22
mag het ontopic alstublieft?

Tho nou ben je hier weer eens, mensen reageren op je topic (sommigen inderdaad met een grapje maar ik tel al 3 serieuze reacties) en dan moet het meteen zo. :dontgeti: Waar is je humor (die eerst in iedere post naar boven kwam) gebleven?

Los daarvan kan ik beter synchroonzwemmen dan drummen dus ik hou 't hier ook maar voor gezien. :makeup:

Madcow
24 augustus 2009, 20:24
Hmm ik dacht al, Waar heb je dat kale koppie aan te danken.

Maar het komt natuurlijk door Jon van Dissection! Goeie metaalsmaak. Helaas woon ik niet in de buurt.

Tho
24 augustus 2009, 22:25
Tho nou ben je hier weer eens, mensen reageren op je topic (sommigen inderdaad met een grapje maar ik tel al 3 serieuze reacties) en dan moet het meteen zo. :dontgeti: Waar is je humor (die eerst in iedere post naar boven kwam) gebleven?

Los daarvan kan ik beter synchroonzwemmen dan drummen dus ik hou 't hier ook maar voor gezien. :makeup:

hoe 'meteen zo'? Ik stel een serieuze vraag, en vraag vervolgens beleefd of we het tot die vraag kunnen beperken. Bovendien ben ik geen clown.

Wij zijn nog steeds op zoek mensen. Er zijn wel al een aantal andere geďnteresseerden, dus wil je auditie komen doen, wees er snel bij.

Marc Oblivian
27 augustus 2009, 13:31
Hmmmm...tis dat ik net met een rockbandje aan het opstarten ben naast m'n deatmetalband, anders had ik het zeker wel willen proberen.
Ik kijk het met dat andere bandje even aan en als dat niets wordt (volgende week eerste repetitie) en jullie hebben tegen die tijd niets, dan wil ik eens langskomen.
De drummer: is die al lang bij Autumnal weg? Zo nee, dan ken ik hem wel: heb wel eens met ze samengespeeld en nog regelmatig contact met de zanger.
Succes met zoeken in ieder geval!!

Tho
27 augustus 2009, 13:44
Bedankt voor het aanbod! Mocht het niets worden met je bandje, stuur dan even een PM.

Hij is er wel al jaren weg ja. De zanger hebben wij gevraagd om auditie te komen doen om te bassen.

Na de eerste oefensessie gisteravond is het eerste nummer een feit. Pure muzikale chemie.

Noctiis
27 augustus 2009, 17:12
Tho, bedoel je Royy (de zanger uitgenodigd om te komen bassen)?

Tho
27 augustus 2009, 17:15
Tho, bedoel je Royy (de zanger uitgenodigd om te komen bassen)?

Yep. Nou, nog niet uitgenodigd, maar hij heeft zijn nummer gegeven aan mijn drummer, maar we hebben hem nog niet kunnen bereiken.

Noctiis
27 augustus 2009, 17:17
Ah ok, als je hem spreekt, doe m de groeten van me! :)
Ken hem nog uit mijn Heidevolk tijd en van wat afgelopen Fangor gigs.

Als jullie nou ook effe snel wat nummers maken gaan we samen giggen, hehe!

Wij treden 31 oktober op samen met Graven Image en Autumnal Reaper en nog 2 andere bands in Arnhem, mocht je zin/tijd hebben, kom langs!

arcane
27 augustus 2009, 17:25
Ah ok, als je hem spreekt, doe m de groeten van me! :)
Ken hem nog uit mijn Heidevolk tijd en van wat afgelopen Fangor gigs.

Als jullie nou ook effe snel wat nummers maken gaan we samen giggen, hehe!

Wij treden 31 oktober op samen met Graven Image en Autumnal Reaper en nog 2 andere bands in Arnhem, mocht je zin/tijd hebben, kom langs!

Of morgen in Ede!

Noctiis
27 augustus 2009, 17:33
Oja, morgen spelen we ook :P Hehe

Marc Oblivian
27 augustus 2009, 19:01
Hmmm....Ede...spelen wij 26 september geloof ik. Samen met Lock & Load en nog wat bands.
Zin in.
Lache dat jullie Royy ook kennen.
Zou wel leuk zijn om nog eens met hem in een band te zitten...wie weet....
De wereld is klein (zeker wat betreft metal...hahahaha!)
Misschien kunnen we eens ergens wat organiseren voor een paar (Gitaarnet)metalbands...?
Tis maar een idee.
Okee......back ontopic!!

Tho
17 september 2009, 19:12
Gitarist is inmiddels gevonden in een ex-pleurisy/ex-bloodphemy lid. Bedankt voor jullie reacties.

Thundermane
1 oktober 2009, 21:58
Oh verkeerd gekeken... Nou heb alsnog een PM gestuurd. xD

Tho
1 oktober 2009, 22:03
Hey dude! Haha inderdaad, de vacature is al opgevuld. Kerel met ervaring: Heeft met Immortal, Cannibal Corpse, Obituary en Dissection getourd. *fap fap fap*

Maar toch bedankt voor je PM!

PS: ja tuurlijk ken ik je nog, van dat festivalletje van Henry ;)

Thundermane
2 oktober 2009, 10:01
Oh ik wist niet eens dat je het via Henry kende. :p

Maar goed, succes met jullie nieuwe gitarist!

Tho
2 oktober 2009, 10:05
Yep, Henry is een maatje van ons (lees: Discharger groepje). Thanks!

Bram+
2 oktober 2009, 10:08
En vordert het al een beetje? Wanneer kan ik die eerste plaat van the pirate bay af trekken? :D

Tho
2 oktober 2009, 10:46
Hahaha, het vordert enorm. Binnenkort is het logo er, wat we professioneel laten ontwerpen. 2 volwaardige nummers zijn nu een feit, en er liggen veel panklare concepten klaar, maar het is de beginfase he, dus heel snel gaat het nog niet.

Bij 5 nummers kiezen we er 2 of 3 uit en maken we een zeer mooie demo, myspace, hoogwaardig gedrukte shirts en een videoclip :noob:

Hiro
2 oktober 2009, 11:00
kijken t logo :)

ben zelf ook ontwerper dus vind ik altijd interessant om te zien

Tho
2 oktober 2009, 11:01
Ik zal hem posten als ik hem binnen heb. Het eerste concept hebben we namelijk terug gestuurd met feedback.

Strangegun
3 oktober 2009, 02:34
Ben ook wel benieuwd naar je band

succes er mee