PDA

View Full Version : Nieuw



Kdawg
23 augustus 2009, 14:46
Hey, ik ben Kris, vrijwel 25, ik woon in Utrecht en ik dacht laat ik ff een accountje aanmaken om wat info te scoren over het aanschaffen van een nieuwe gitaar. En wie weet blijf ik wel hangen :)

Ik heb 5 jaar in een metalband in Assen gespeeld, Dying Flame genaamd. Toen kwam ik er op een gegeven moment achter dat ik niet alleen wat anders wou doen, maar ook geen idee had van wat ik eigenlijk aan het doen was. Aangezien ik inmiddels ook verhuisd was naar Utrecht is het zo uitgekomen dat ik nu inmiddels alweer een jaar les krijg van Bart Gooren (ex-Dreadlock Pussy), die mijn hele manier van spelen en kijkwijze op zowel muziek als vele andere dingen op de kop heeft gegooid, maar wel allemaal ten goede. :)

Tegenwoordig hou ik me dus niet echt veel meer bezig met metal. Wat dat betreft heeft in zekere mate het postrock genre dat vakje een beetje ingevuld, hoewel ik ook veel focus op echte liedjes met zang, zeg maar Jeff Buckley, Pearl Jam, Pink Floyd, etc.

Verder begin ik komend jaar aan de vooropleiding music composition & production aan de HKU in Hilversum. En tenslotte ben ik soort van bezig met een projectje in een vergelijkbare stijl als Isis.

Mn (craptastic) gear op het moment:

Epiphone Flying V '69 het 81/85 EMG-setje
Epiphone PR-200 Acoustic
Een of andere goedkope acoustische met nylon snaren

Peavey 5150 top (nog altijd geen cab)
Fender Champion 30 versterkertje voor thuis
Line 6 Toneport UX2

Digitech RP-50
Dunlop Crybaby Wah

Harry
24 augustus 2009, 09:51
hoi, goed bezig! Welkom hier!

Arts
24 augustus 2009, 11:46
Verder begin ik komend jaar aan de vooropleiding music composition & production aan de HKU in Hilversum. En tenslotte ben ik soort van bezig met een projectje in een vergelijkbare stijl als Isis.


Leuk, Begin ik volgend jaar ook mee!