PDA

View Full Version : Goede Deal?



crokochacho
22 augustus 2009, 21:59
Heey Gitaarfans,

Ik heb effe 2 topics achter elkaar geplaatst dit is mijn eerste vraag.

Ik heb vanaf ongeveer begin mei een gitaar gekocht een : Ibanez SA260FM
met een Roland Cube 30 Watt versterker + Kabel ,met Gitaar Hoes/Tas voor 320Euro op Marktplaats.
Nieuwe heb ik gekocht 5x Plectrums 1x Soort nagel ,Gitaar standaard en riem.
Voor 30 euro. En mij leek het mij een goede (beginners)gitaar voor deze Prijs maar ik ben dus een beginner en jullie hebben er meer verstand van dan mij
ik ben er nu ook best goed in maar wou toch nog effe van jullie weten is(was) dit een goede deal die ik gemaakt is?

Groet, Croko.

PS hier is een foto van de gitaar :
(Als het mij Lukt)

Bram+
22 augustus 2009, 22:02
Zelfde antwoord als in die andere thread die ook verplaatst had kunnen worden: goede deal.

crokochacho
22 augustus 2009, 22:11
zelfde antwoord als in die andere thread die ook verplaatst had kunnen worden: Goede deal.

??????????????o lol

Exi
22 augustus 2009, 23:19
Dat is wel een aardige deal.

Mijn eerste set had ik ook tweedehands gekocht:
Ibanez SA120, Cube 30x, kabel, strap, standaard en tas (en bonnetjes) voor 220 euro:cheerup:

Het gaat wel lukken met die Ibanez, ik vind de mijne nog steeds heerlijk spelen en ik pak hem nog vaak op, ook al heb ik twee andere (duurdere) gitaren.
Ik heb ook laatst een Dimarzio Air Zone (pickup) in de brug gezet. Man wat brult en zingt dat beestje nu lekker!
De cube is inmiddels weer verkocht en er staat nu een Vox VT-30 in mijn slaapkamer.

crokochacho
23 augustus 2009, 12:17
Dat is wel een aardige deal.

Mijn eerste set had ik ook tweedehands gekocht:
Ibanez SA120, Cube 30x, kabel, strap, standaard en tas (en bonnetjes) voor 220 euro:cheerup:

Het gaat wel lukken met die Ibanez, ik vind de mijne nog steeds heerlijk spelen en ik pak hem nog vaak op, ook al heb ik twee andere (duurdere) gitaren.