PDA

View Full Version : Keeley Time machine boost vraag



Aca Ilic
22 augustus 2009, 17:57
Heeft iemand uit onze gitaarfamilie deze eff.pedaal en hoe zijn jullie tevreden hier mee. Ben een tijdje in bezit van Diaz Texas Ranger,maar ben van plan om TMB te bestellen/uitproberen ( op basis van een paar filmpjes van You tube klinkt 'ie niet slecht, en er zijn meer afstel mogelijkheden).

Aca Ilic
5 september 2009, 15:36
Heeft iemand uit onze gitaarfamilie deze eff.pedaal en hoe zijn jullie tevreden hier mee. Ben een tijdje in bezit van Diaz Texas Ranger,maar ben van plan om TMB te bestellen/uitproberen ( op basis van een paar filmpjes van You tube klinkt 'ie niet slecht, en er zijn meer afstel mogelijkheden).

Aangezien er niemand wat te melden heeft, dan toch maar zelf wat posten. Gisteren eentje gekregen ( via Ebay gekocht een oude model, point to point :-), en vandaag meteen geinstaleerd en natuurlijk uitgeprobeerd. Hele goeie pedal, keuze tussen modern en vintage kant,oftewel keuze tussen een treble of clean booster. Een van veelzijdigste boosters die ik tot nu toe uitgeprobeerd heb.Op modern kant kun je door toggle switch keuze maken tussen '66 model booster en '73 model booster. Deze laatste is wat bassiger en voller.

http://img42.imageshack.us/content.php?page=done&l=img42/1025/pedalboard.jpg&via=mupload

tillens
8 september 2009, 00:41
He is inderdaad een super pedaal. Ik heb er twee, een oude en nieuwe versie! TE gekke pedalen, helaas niet heel bemind!

Aca Ilic
8 september 2009, 18:32
He is inderdaad een super pedaal. Ik heb er twee, een oude en nieuwe versie! TE gekke pedalen, helaas niet heel bemind!

He Tillens, wat zijn (klankmatig gezien, ik bedoel gehoord) verschillen tussen die twee ( buiten die warp togle switch extra)?
alvast bedankt
grtz
Alex