PDA

View Full Version : (The) Rock Company zoekt sologitarist (Hoofddorp)



Rockmo(ther)
22 augustus 2009, 16:38
(The) Rock Company zoekt sologitarist

Rock coverband uit Hoofddorp zoekt een nieuwe sologitarist op korte termijn.
Wij zijn een 5-koppige band met enthousiaste muzikanten. Helaas gaat 1 van onze gitaristen de band verlaten (wegens privé situatie), dus zijn we op zoek naar een (redelijk) ervaren gitarist die ook de solo's op zich wil en kan nemen.

We spelen nrs van o.a. Anouk, Kane, Incubus, Skunk Anansie, The Scene, Red Hot Chili Peppers, Katy Perry, Pink, Kelly Clarkson, Live en Pearl Jam. Dit willen we afwisselen met wat Classic Rock.

De bedoeling is om gemiddeld ca. 1x per maand een optreden te doen.
We oefenen op vrijdagavond in Nieuw-Vennep.

Reageren kan het beste via: monique@therockcompany.nl

:punk:

TimmU
22 augustus 2009, 16:45
Hm,daar ga ik even over nadenken.

Jeroen_TRC
24 augustus 2009, 21:05
Wat leuk! :)
Ik keek laatst uit nieuwsgierigheid weer even op mijn oude domeinnaam www.therockcompany.nl en zag dat er een bandje was dat zichzelf zo genoemd had. Toen zag ik op de myspace al dat er een 'Mo' in mee speelde, dacht al dat jij het was maar wist het niet zeker!

Ben ik wel een beetje benieuwd, hebben jullie de naam zelf verzonnen of heb je 'm geleend van mijn (al lang ter ziele gegane) radioprogramma???

Groetjes,
Jeroen_TRC ;)

Rockmo(ther)
24 augustus 2009, 21:26
Hey Jeroen,

Nee, eerlijk gezegd heb ik daar ook niet bij stil gestaan. Ik wist al helemaal niet dat het domein van jou is geweest. Grappig! Onze gitarist kwam met de naam. Toevallig, he?

Groetjes,
Mo

Mitch
5 september 2009, 10:48
Effe bumpen hoor. Ik heb deze band gisteren in aktie gezien en als je een beetje houdt van '90's-tot-nu-pop/rock en je bent nog op zoek, doe jezelf dan een plezier en solliciteer bij deze band! Leuke lijst, prima performance.

Nielsje
5 september 2009, 10:51
Lijkt wel of The Rock Company de illustere band 'De Schijf van Vijf' uit z'n hoogtij dagen achterna wil :D

Lexvandoef
5 september 2009, 15:26
Lijkt wel of The Rock Company de illustere band 'De Schijf van Vijf' uit z'n hoogtij dagen achterna wil :D

Je klinkt alsof wel al dood zijn ;).