PDA

View Full Version : Zanger pennywise verlaat de band



AART
21 augustus 2009, 23:39
www.pennywisdom.com

Ik weet dat een hoop mensen de band kut vinden, maar ik vond ze erg vet. Zonde. Hij bepaalde voor een groot deel het geluid van de band (love it or hate it volgens mij), ik vraag me af hoe het straks klinkt.
Vooral het laatste album was weer erg vet.
:(

rijsberman
21 augustus 2009, 23:52
wie?

:???:

Pé.
22 augustus 2009, 19:24
wie?

:???: Misschien dat je dit (http://www.youtube.com/watch?v=pXoxpiegMPM&feature=related) wel iets zegt :)

Nielsje
22 augustus 2009, 20:30
Tja, dingen gebeuren.
Van de week las ik dat de drummer Lit ('bekend' van hun hit "My own worst enemy" in 1999) overleden is. 39 jaar.

Ook vervelend.

AART
22 augustus 2009, 22:58
Tja, dingen gebeuren.
Van de week las ik dat de drummer Lit ('bekend' van hun hit "My own worst enemy" in 1999) overleden is. 39 jaar.

Ook vervelend.

Damn, dat was een vette band. Das nog wel iets kutter.

Spitfire
22 augustus 2009, 23:34
Ach ja, skatepunk heeft zijn beste tijd ook wel een beetje gehad ;)

AART
23 augustus 2009, 00:11
Ach ja, skatepunk heeft zijn beste tijd ook wel een beetje gehad ;)

Ik luister er nog altijd liever naar dan de meeste nieuwe bands.
Die 'rommel-rock' van de laatste paar jaar met zo'n rammelend 'brits' gitaargeluid vind ik echt helemaal niks, en goede metal is ook moeilijk te vinden. De meeste bands uit de jaren '90 boeien me met hun nieuwe platen meer, al komen ze er niet meer mee in de hilijsten, maar sinds wanneer is dat een graadmeter voor goeie muziek?

post-punk is ook vaak al van die crap trouwens.

Herman
26 augustus 2009, 17:43
Aah fuck.. zangers zijn eigenlijk niet vervangbaar, en dat was bij Pennywise zeker het geval. Dan ben ik blij dat ik ze vorig jaar aan het einde van hun tour nog in de Melkweg heb gezien.. vette show was dat!

WillemdaGuide
26 augustus 2009, 20:03
Da's wel jammer, luisterde ik vroeger veel, geloof dat ik die laatste plaat maar ff moet scoren dan!

AART
3 september 2009, 00:22
Zoli Teglas (Ignite) valt deze herfst in bij PW tot er een permanente replacement is.

Goede zanger, haalt de hoge noten beter dan Jim, maar nu eens zien of het nog klinkt als PW.

Raffel
11 september 2009, 13:05
Zoli voor de winst. Echt een topzanger. Ik vind de oude Pennywise wel klasse, maar het laatste album was ik wel wat teleurgesteld door! :(

speedmusic
11 september 2009, 13:16
die Zoli, zit hij bij een uitzendburo of zo?. Misfits nu Pennywise.

Laat Ignite nu maar weer eens met een nieuw album komen, dat zal nog wel een tijdje op zich laten wachten de heren kijken niet op een paar jaar meer.

Reminds me, ik heb hier nog een live LP liggen van de Zoli band ga deze maar eens op zetten. Zoli Band .... live at the MOD

on topic: Pennywise heb ik ooit één keer live gezien wat was me dat een afknapper zeg.

Rock Bottom
19 september 2009, 18:02
Zoli de grootste hypocriet die ik ooit heb leren kennen.
Je McD menu onder je jas verstoppen als je bekenden/fans ziet.