PDA

View Full Version : Zangeres zoekt band, omgeving Delft



_eva_
21 augustus 2009, 22:14
Zangeres, 24 jaar, sopraan (klassieke + pop/jazz scholing), zoekt een leuke band (genre: van metal via fado tot jazz, zolang het maar boeit, mijn muzikale smaak: http://www.last.fm/user/evalantsoght ). Ik heb eigen vervoer, eigen micro en band/podiumervaring.

Nielsje
22 augustus 2009, 20:33
Hm... hoe zit je met disco/funk? Ik zit al een tijdje met het plan een disco/funk iets te gaan proberen.

Wil je écht metal willen spelen, dan raad ik je aan om even een pm te sturen naar FnarK (Mario). Hij woont ook in Delft en is momenteel bandloos, en een echte metalhead met bandana! :cheerup:

_eva_
23 augustus 2009, 14:16
In de lijn van welke artiesten dacht je aan disco/funk? En dacht je meer aan een cover- of showband, of wil je zelf nummers gaan schrijven?

Kaïn
23 augustus 2009, 19:43
Beste Eva,

A new dawn is op dit moment op zoek naar een zangeres. We zoeken iemand met een brede muzikale achtergrond. Als ik zo snel even je post ben jij dat! Onze muziek is te omschrijven als double-female fronted metal. (je zal dus samenwerken met een andere zangeres)

Als je het interessant vindt, surf dan even naar onze site www.anewdawnband.nl, daar is ook een link naar onze myspace.

Ik hoop dat je het wat vindt!

Groetjes

Michiel

Nielsje
25 augustus 2009, 13:14
In de lijn van welke artiesten dacht je aan disco/funk? En dacht je meer aan een cover- of showband, of wil je zelf nummers gaan schrijven?

Ja, hier moet ik nog even op reageren hè?
Zal vanavond er even uitgebreid op in gaan, nu moet toch écht even geleerd worden :)

_eva_
2 oktober 2009, 17:58
*uppperdepup*

Lexvandoef
3 oktober 2009, 00:00
Niels, mail haar nou nog even ;)

Nielsje
3 oktober 2009, 14:14
Stik helemaal vergeten!
Excuus! Ga ik dit weekend doen, nu even bezig met wat belangrijke zaken...

Lexvandoef
3 oktober 2009, 19:14
Ja hup, even mailen Niels :D