PDA

View Full Version : Wanneer is mijn gitaar binnen denken jullie?



Tele-freak
21 augustus 2009, 18:55
Hooooooi:)
Ik ging dinsdag dus naar alphenaar in haarlem om een London City comet in t zwart te kopen. Helaas hadden ze hem in alle kleuren behalve in het zwart. Nu moest ie dus worden bestelt bij de importeur in Apeldoorn. K was daar aan het eind van de middag en het zou diezelfde dag worden bestelt. Als hij binnen zou zijn en hij is afgestelt dan zou ik het kunnen komen ophalen. (k zou bericht krijgen)
Mijn vraag is dus: hoelang denken jullie dat dat alles gaat duren. Wanneer heb ik mijn supervette London City Comet?

budje
21 augustus 2009, 18:56
Woensdag! (gehakt dag):blast:

Joeri.m
21 augustus 2009, 18:57
Een jaar of 5 :soinnocent:

Nielsje
21 augustus 2009, 19:13
Hooooooi:)
Ik ging dinsdag dus naar alphenaar in haarlem om een London City comet in t zwart te kopen. Helaas hadden ze hem in alle kleuren behalve in het zwart. Nu moest ie dus worden bestelt bij de importeur in Apeldoorn. K was daar aan het eind van de middag en het zou diezelfde dag worden bestelt. Als hij binnen zou zijn en hij is afgestelt dan zou ik het kunnen komen ophalen. (k zou bericht krijgen)
Mijn vraag is dus: hoelang denken jullie dat dat alles gaat duren. Wanneer heb ik mijn supervette London City Comet?

Hm... ik zou dat gewoon gevraagd hebben aan de importeur..

Pepe
21 augustus 2009, 19:16
Wat een ingewikkelde manier om te vertellen dat je een LC gekocht hebt :???: Dus.

Tele-freak
21 augustus 2009, 19:21
Wat een ingewikkelde manier om te vertellen dat je een LC gekocht hebt :???: Dus.

:)Ik had het inderdaad nu ik het nog s lees wat makkelijker kunnen zeggen. Maar k wil nie zozeer zgge dat ik er een gekocht heb maar wil weten van iemand die er ervaring mee heeft of het langer of korter dan een week gaat dure.

Pepe
21 augustus 2009, 19:30
Maar hoe zouden wij dat in godsnaam kunnen weten?
Misschien morgen of misschien heeft de importeur hem ook niet en moet die wachten tot er een container richting Europa komt maar wordt het schip gekaapt door piraten en wordt onze marine er op afgestuurd terwijl Balkie telefonische onderhandelingen start wat niet meevalt met het Somalisch woordenboek voor beginners bij de hand...

Je weet het niet..

ccc
21 augustus 2009, 19:41
Ha, ha in 't zwart.

Mijn volgende dossiertje wordt al klaargemaakt.....

Uw belastingsambtenaar.

Tele-freak
21 augustus 2009, 19:41
Ok, dus kortom het is zeer onvoorspelbaar, en ik kan het gewoon nie weten. Ik ga gewoon verder wachten Bedankt voor alle reacties.:)

Rick L
21 augustus 2009, 19:56
Waarom vroeg je t niet aan die verkoper? :dontgeti:

nickofzo
21 augustus 2009, 20:37
ik denk hooguit 2 weken

episua
21 augustus 2009, 21:24
Gefeliciteerd alvast!
Als ze 'm daadwerkelijk vandaag besteld hebben zal hij er op z'n vroegst waarschijnlijk dinsdag of woensdag zijn, mits op voorraad bij de importeur.
Maar waarom bel je de verkoper morgen niet even? Die kan je wel ongeveer vertellen. Zullen ze heus niet er vinden dat er een keer extra over belt hoor!

Tele-freak
21 augustus 2009, 21:31
Gefeliciteerd alvast!
Als ze 'm daadwerkelijk vandaag besteld hebben zal hij er op z'n vroegst waarschijnlijk dinsdag of woensdag zijn, mits op voorraad bij de importeur.
Maar waarom bel je de verkoper morgen niet even? Die kan je wel ongeveer vertellen. Zullen ze heus niet er vinden dat er een keer extra over belt hoor!

Bedankt:) Ik ga denk ik inderdaad ff bellen of een mailtje sturen.

guitarkid
22 augustus 2009, 12:24
Hm... ik zou dat gewoon gevraagd hebben aan de importeur..


Maar hoe zouden wij dat in godsnaam kunnen weten?
Misschien morgen of misschien heeft de importeur hem ook niet en moet die wachten tot er een container richting Europa komt maar wordt het schip gekaapt door piraten en wordt onze marine er op afgestuurd terwijl Balkie telefonische onderhandelingen start wat niet meevalt met het Somalisch woordenboek voor beginners bij de hand...
Je weet het niet..


Waarom vroeg je t niet aan die verkoper? :dontgeti:

De enige goede antwoorden op een m.i. overbodige vraag.... Kan er niets anders van maken. Sorry.

Gr. C.

Gothra
22 augustus 2009, 18:05
Als het morgenochtend gaat regenen: 2 jaar en 3 maanden

Als het straks gaat onweren: 1 dag

Als het blijft zoals het is: hij komt niet aan.





verkopers?