PDA

View Full Version : Bogey T60R



WouterM
21 augustus 2009, 15:52
Hallo,

Ik zie voor een prijs van 50 euro een Bogey T60R te koop staan, hij ziet er wel oké uit en al helemaal voor die prijs.
Ik kan alleen niet zo veel info vinden over deze versterker weten jullie misschien meer hierover =)?

BVD!

Luctor
22 augustus 2009, 15:31
Ik heb zo'n Bogey gehad. Was mijn eerste versterker.
€ 50,00 is weinig geld en ik denk dat je daarvoor een aardige versterker hebt. Zit een buis in de voorversterker en hij kan best hard. Maar over het geluid was ik niet zo tevreden.
Ik denk dat het slimmer is om even door te sparen; zeker tweedehands moet je iets goeds kunnen vinden voor niet al te veel geld.
Dus: een aardige versterker maar niet meer dan dat.

caliban
22 augustus 2009, 15:41
Hallo,

Ik zie voor een prijs van 50 euro een Bogey T60R te koop staan, hij ziet er wel oké uit en al helemaal voor die prijs.
Ik kan alleen niet zo veel info vinden over deze versterker weten jullie misschien meer hierover =)?

BVD!

Wat wil je er mee doen? Gewoon als oefenversterker gebruiken, in een band mee spelen, optreden of noem maar op?

Bernd Veenema
22 augustus 2009, 16:01
Ik zou het nooit doen. Bogey is echt eersteklas rommel. Heb wel eens zo´n ding getest met een bijpassend 4x8 cabinet en ik vond het echt drama. Koop dan een tweedehands Cube ofzo.

Luctor
22 augustus 2009, 16:04
Om maar eens wat te noemen.....