PDA

View Full Version : goede (web)muziekwinkel?



Freakoutus
21 augustus 2009, 10:37
Hallo,

Weet iemand een goede (web)muziekwinkel?

ik had laatst bij musik produktiv een bestelling geplaatst, hier kwam echter een probleem bij... de bestelling zou over 10 weken eventueel aankomen, aangezien ik al een tijdje heb gewacht op mijn bestelling (setje zakk wylde emg). heb ik deze laten annuleren omdat dit mij te lang zou gaan duren.. 1 week tot 3 weken zou ik wel willen wachten.

alvast bedankt voor reacties.

PS: gelieve een zaak uit NL als het mogelijk is!!

snaarplukker
21 augustus 2009, 11:06
Bij Thomann (http://www.thomann.de/nl/emg_zakk_wylde_pro.htm) liggen ze in voorraad voor €149,-- + €8,-- verzendkosten.
Bij betaling met creditcard heb je het in een paar dagen in huis. Als je bij bestelling je mobiel nummer meegeeft wordt je met sms'jes geďnformeerd over de status van je order.

Freakoutus
21 augustus 2009, 11:09
misschien een hele domme opmerking. maar ik ken deze zaak verder niet.. maar neem aan dat het wel vertrouwd is.

wat je vermeld hebt is je eigen ondervinding?

Danieldg
21 augustus 2009, 11:16
Thomann kan je vertrouwen, is de oudste muziekwinkel online. Ze adverteren ook in Amerikaanse gitaarbladen, dus ze zijn bekend. Een vriend van me heeft een Gibson Explorer bij hen besteld, en dat is allemaal zeer keurig afgehandeld.

Freakoutus
21 augustus 2009, 11:17
oke bedankt voor jullie reacties, ik ben overtuigt... ik ga bestellen:rockon:

ty all

snaarplukker
21 augustus 2009, 11:36
misschien een hele domme opmerking. maar ik ken deze zaak verder niet.. maar neem aan dat het wel vertrouwd is.

wat je vermeld hebt is je eigen ondervinding?
Ja, ik heb er 3 keer iets besteld en alles naar tevredenheid verlopen.
Tussen de 3 en 5 dagen had ik het binnen.

Gothra
21 augustus 2009, 11:43
Wel raar, ik heb ooit een brug besteld bij musik produktiv en die was binnen een aantal dagen binnen.

(maar dat komt misschien omdat het een schaller brug is, in duitsland gemaakt?, en emg's niet)

Nielsje
21 augustus 2009, 11:49
Thomann kan je vertrouwen, is de oudste muziekwinkel online.
Ze adverteren ook in Amerikaanse gitaarbladen, dus ze zijn bekend.

Oh? Dus omdat ze de oudsten zijn, kan je ze vertrouwen?
En adverteren in een Amerikaans blad, maakt je bekend?
Apart...

Verder niets negatiefs over Thomann hoor, dat werkt prima.
Maar je manier van bewijs voering is ietwat typisch :)

Arjan12
21 augustus 2009, 11:49
Enkel goede ervaringen met zowel Thomann als Musik Produktiv.

Freakoutus
21 augustus 2009, 12:11
ervaring met musik is opzich ook wel prima, alleen de levertijd zat wat tegen... dus overgestapt naar thomann

FruscianteFan
21 augustus 2009, 12:46
Het énige 'probleem' dat ik met Thomann heb gehad, was toen ik na het betalen van mijn bestelling nog een item wilde toevoegen. Het was me niet duidelijk wat de bedoeling nou precies was, qua betaling. Maar na een Engelstalig telefoontje was het opgelost, ik moest gewoon (hoe simpel is het ook) het resterende bedrag nog overmaken. (Dit dacht ik al, maar ik was bang dat ze niet zouden merken dat ik dan in twee keer het bedrag had overgemaakt).

Maarja, dat is gewoon een misverstandje. Verder echt niets dan lof over Thomann. Alles verloopt heel duidelijk en gecontroleerd (zeker als je pas bestelt als je zeker weet dat je alles hebt).

Niet dat andere zaken het niet ook prima doen, trouwens.

RolandT
21 augustus 2009, 13:05
Ik koop zowat alles bij Thomann, klein en groot. Altijd een scherpe prijs, snelle levering, een smsje als de bestelling verzonden is. Plus...goede service, als je een vraag hebt eenvoudig een email naar die mannen en ze antwoorden snel.

Highway49
21 augustus 2009, 13:16
Oh? Dus omdat ze de oudsten zijn, kan je ze vertrouwen?
En adverteren in een Amerikaans blad, maakt je bekend?
Apart...

Verder niets negatiefs over Thomann hoor, dat werkt prima.
Maar je manier van bewijs voering is ietwat typisch :)

Niks typisch aan hoor. Een bedrijf dat bekend is, bijvoorbeeld dmv. advertenties, is voor velen vertrouwelijker dan een bedrijf waar je nog nooit van gehoord/gelezen hebt...

Zo is iemand eens opgelicht met een dvd-box, nooit aangekomen, nooit wat van gezien...een bedrijf dat adverteert etc. haalt dat soort fratsen niet uit.

Het is inderdaad geen 100% garantie, maar ik denk dat het zeker meespeelt.