PDA

View Full Version : het verschil



jeffo
21 augustus 2009, 10:25
beste allemaal

ik ben van plan een epiphone les paul standard te kopen maar nu heb ik nog een vraagje.

wat is het verschil bij een epi lp standard eb en een epi lp standard plus vb en de epi lp standard mahagony wb? in prijs verschillen ze maar waarvoor betaal je dan meer of minder.

jeffo

bagheera
21 augustus 2009, 11:13
beste allemaal

ik ben van plan een epiphone les paul standard te kopen maar nu heb ik nog een vraagje.

wat is het verschil bij een epi lp standard eb en een epi lp standard plus vb en de epi lp standard mahagony wb? in prijs verschillen ze maar waarvoor betaal je dan meer of minder.

jeffo

Die plus staat waarschijnlijk voor de maple top die erop zit ( dat geeft een mooie tekening )
Je betaalt meer omdat het mooier is

Nielsje
21 augustus 2009, 11:53
Je betaalt meer omdat het mooier is

Nou, volgens die redenatie zouden alle Ibanez racefietsen, Dean gevallen, BC Rich bijlen en andere 'heavy metal gitaren' spotgoedkoop moeten zijn :D

LesPas89
21 augustus 2009, 12:50
Het zit hem puur in de finish. Hoe hij eruit ziet dus.

Qua geluid maakt het niks uit.

bagheera
21 augustus 2009, 12:52
Nou, volgens die redenatie zouden alle Ibanez racefietsen, Dean gevallen, BC Rich bijlen en andere 'heavy metal gitaren' spotgoedkoop moeten zijn :D

In vergelijking met de andere " gewone" epi lp strd :roll: :seriousf:

LesPas89
21 augustus 2009, 12:55
Nou, volgens die redenatie zouden alle Ibanez racefietsen, Dean gevallen, BC Rich bijlen en andere 'heavy metal gitaren' spotgoedkoop moeten zijn :D

Sterker nog, dan zou je bij de nieuwe Epiphone "Graveyard Disciple" er geld bij moeten krijgen.

jeffo
21 augustus 2009, 13:28
Het zit hem puur in de finish. Hoe hij eruit ziet dus.

Qua geluid maakt het niks uit.

maar dan is er wel het verschil van bijna 100 euro maar dat zit alleen in de finisch want de EB is een stuk goedkoper als de VS.

lindstrom
21 augustus 2009, 13:30
Sterker nog, dan zou je bij de nieuwe Epiphone "Graveyard Disciple" er geld bij moeten krijgen.

HAHAHAHAHAHAHAHA geweldig!

jeffo
23 augustus 2009, 16:49
dus als ik dat dan zo is dan is de worn versie net zo goed als de rest wand die zijn wel wat goedkoper

arcane
23 augustus 2009, 17:48
dus als ik dat dan zo is dan is de worn versie net zo goed als de rest wand die zijn wel wat goedkoper



??? (tien tekens)

LesPas89
23 augustus 2009, 19:01
dus als ik dat dan zo is dan is de worn versie net zo goed als de rest wand die zijn wel wat goedkoper

Ik had het niet beter kunnen zeggen.

Nee, even serieus. Je hebt het nu ineens over de worn versie, en de worn versie is volgens mij de Les Paul Studio. Dat is wel een iets andere gitaar hoor. Je had het in je openingspost over Plus tops en plain tops. Dat is wat anders.

jeffo
23 augustus 2009, 19:58
Ik had het niet beter kunnen zeggen.

Nee, even serieus. Je hebt het nu ineens over de worn versie, en de worn versie is volgens mij de Les Paul Studio. Dat is wel een iets andere gitaar hoor. Je had het in je openingspost over Plus tops en plain tops. Dat is wat anders.

ik bedoel deze:

EPIPHONE LP STANDARD MAHAGONY WB
http://www.woodbrass.com/images/woodbrass/EPIPHONE+ENS-WBCH4.JPG

LesPas89
23 augustus 2009, 20:36
ik bedoel deze:

EPIPHONE LP STANDARD MAHAGONY WB
http://www.woodbrass.com/images/woodbrass/EPIPHONE+ENS-WBCH4.JPG

Dat is dus geen worn, want Epiphone heeft de worn finishes volgens mij alleen maar op de Studio's. Maar die LP Standard is wel een lekkere gitaar hoor. Prima keuze.

jeffo
23 augustus 2009, 22:23
Dat is dus geen worn, want Epiphone heeft de worn finishes volgens mij alleen maar op de Studio's. Maar die LP Standard is wel een lekkere gitaar hoor. Prima keuze.

dus die is ook gewoon de zelfde kwaliteit als de andere standards