PDA

View Full Version : HNGD! Jackson RR-3!



Jasper.
20 augustus 2009, 23:28
Hey,

Vandaag lekker met het hele gezin naar ibbenbüren geweest om wat gitaartjes uit te proberen.
Na een tijdje testen en lekker rondkijken vond ik er 2 wel lekker spelen en klinken. De Dean Dime Razorback V en de Jackson RR-3.
http://www.deanguitars.com/summer06/Dean-RazorbackVAdGW-02g.jpgDeze dus.
Maar de Dean kwam wat boven mijn budget en de strijd ging ook wel aardig gelijk op dus de keuze was snel gemaakt.
Alleen vond die pikzwarte kleur maar niks dus heb even gevraagd (eigenlijk mijn vader :P ) of er nog andere kleuren waren. Er was nog Eerie Dess swirl (ofzoiets) maar daar vond ik niks aan, lijkt zo nep vind ik. En er was nog transparant black. Dat vond ik dus mooi en die keuze was ook snel gemaakt.
Dus gitaar gekocht + Strap + ''hangklem''. Helemaal tevreden! Gitaar mee en voordat we in de auto gingen nog ff snel kijken. Maar wat zie ik nou? Dat is helemaal geen transparant black. Dat is weer die rare pikzwarte kleur! Snel met mijn vader terug, alles uitgelegd in gebrekkig duits aan een andere verkoper (we konden die ene niet vinden) en hij ging er gelijk achteran. Vriendelijke en enthousiaste verkoper trouwens. Binnen een paar minuten konden we weer naar de auto! Met een mooie transprarant black RR-3.
Ben weer helemaal tevreden!

Zal morgen bij daglicht wel even foto's maken.

Arvoitus
20 augustus 2009, 23:32
Rhoads zijn gaaf!!!
Jacksons zijn altijd gave gitaren, ben benieuwd naar de foto's.

Jasper.
20 augustus 2009, 23:33
Kan het eigenlijk kwaad om hem met strap in de koffer te doen? Komt allemaal wel wat krap.

Arvoitus
20 augustus 2009, 23:37
Ik heb geen idee hoe jouw koffer ervan binnen uitziet. Maar ik laat hem er meestal opzitten.

JeroenSchaaf
20 augustus 2009, 23:39
Gefeliciteerd!:cheerup:

Tho
21 augustus 2009, 09:56
Kan het eigenlijk kwaad om hem met strap in de koffer te doen? Komt allemaal wel wat krap.

Lijkt me dat je straplocks zich lekker in het vulmateriaal gaan boren. Of gebruik je geen straplocks?

Jasper.
21 augustus 2009, 09:58
Lijkt me dat je straplocks zich lekker in het vulmateriaal gaan boren. Of gebruik je geen straplocks?

Nee, rubbertjes van een grolsch beugel. :P

Gothra
21 augustus 2009, 10:25
werkt ook ja, maar iets minder.

en nu


FOTOOOS

Jasper.
21 augustus 2009, 10:46
Ja, eerst ff douche en dan zal ik wat foto's maken :P moet ook snel die klem ergens ophangen, je kan m niet ergens neerzetten en telkens in/uit de koffer doen is ook niks.

RobertoL
21 augustus 2009, 10:57
dan doe je de koffer open tegen de muur op... Probleem nu al opgelost.

RoelTM
21 augustus 2009, 11:16
...helemaal tevreden! Gitaar mee en voordat we in de auto gingen nog ff snel kijken. Maar wat zie ik nou? Dat is helemaal geen transparant black. Dat is weer die rare pikzwarte kleur! Snel met mijn vader terug, alles uitgelegd in gebrekkig duits aan een andere verkoper (we konden die ene niet vinden) en hij ging er gelijk achteran. Vriendelijke en enthousiaste verkoper trouwens. Binnen een paar minuten konden we weer naar de auto! Met een mooie transprarant black RR-3.
Ben weer helemaal tevreden!

Dit stukje verhaal snap ik even niet...
Dus je hebt eerst de gitaar gekocht, om er in de auto pas achter te komen dat ie niet in de goede kleur is...? :dontgeti:

bagheera
21 augustus 2009, 11:29
Dit stukje verhaal snap ik even niet...
Dus je hebt eerst de gitaar gekocht, om er in de auto pas achter te komen dat ie niet in de goede kleur is...? :dontgeti:

soms geven ze gitaren mee in de doos en uit enthousiasme vergeet je dan te kijken.
Wat ook kan is dat het licht in de winkel een vertekend beeld gaf van de kleur en dan zie je buiten pas hoe het er echt uitziet.

Toen ik mijn les paul ben gaan halen in Keulen, ben ik eerst even buiten gaan kijken in het zonlicht hoe ze er nu werkelijk uitzag.

Jasper.
21 augustus 2009, 12:55
Dit stukje verhaal snap ik even niet...
Dus je hebt eerst de gitaar gekocht, om er in de auto pas achter te komen dat ie niet in de goede kleur is...? :dontgeti:

Ze haalden em uit het magazijn, met koffer en al. Dus je denkt dat het wel goed is. Hij hing niet in de winkel.

Maar nu eerst foto's!

http://img23.imageshack.us/img23/5686/sdc10350b.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/2114/sdc10353a.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/1756/sdc10355x.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/2862/sdc10357n.jpg

Gothra
21 augustus 2009, 14:28
Ziet er goed uit, vooral met dat flame maple!

bagheera
21 augustus 2009, 14:30
Niet mij ding maar ik kan me wel voorstellen dat dit een mooi exemplaar is.
Hoe groot was het verschil met de Dean.

Welke pickups heb je erin zitten.
Een chromen kapje zou der wel mooi tegen afsteken

deefke666
21 augustus 2009, 14:30
leeeeekker :mmmm:
mooie kleur ook...

congratz

Dark_Tranquillity
21 augustus 2009, 15:30
Mooie gitaar, maar waardeloze foto's! Zet dat ding er eens in zn geheel op, en fotografeer wat details man!

Jasper.
21 augustus 2009, 15:30
Niet mij ding maar ik kan me wel voorstellen dat dit een mooi exemplaar is.
Hoe groot was het verschil met de Dean.

Welke pickups heb je erin zitten.
Een chromen kapje zou der wel mooi tegen afsteken

Seymour duncan TB4 in de brug en een SH2N bij de nek.
Denk dat een chromen kapje niet zou staan, dan zou er meer chroom moeten zijn. Knoppen enzo ook.

Het verschil met de Dean was niet dat je zegt van WOW! Het verschil zat er vooral in dat je met alle pickupstanden bruikbare geluiden hebt. Bij de meeste gitaren vind ik de nek of nek-brug combinatie niet zo mooi. Bij de Dean was alles wel mooi helder. Maarja, moest en zou een gitaar op het eind van de dag meenemen en aan de ene kant vond ik deze ook wel mooi om te zien. Ook is hij wel behoorlijk goed voor zijn geld vind ik.