PDA

View Full Version : gitaarles gezocht in amersfoort



Dzware
20 augustus 2009, 00:19
ik wil graag lessen volgen voor mn elektrische gitaar in amersfoort. waar kan ik terecht en wat zijn aanraders?

Dzware
10 oktober 2009, 22:41
weet niemand hier iets over? ik ken alleen de popschool, maar ik sta daar op de wachtlijst en volgens een vriend van me kan dat echt heeel lang duren. dus als iemand een goede school kent of evt. zelf les geeft oid.

Erikt
29 oktober 2009, 10:52
Je hebt PM, ik ken wel iemand.

Dzware
11 december 2009, 09:12
Nou, dat wordt nix met hem, hij zit vol, weet niet veel van metal, en denkt erover om te gaan stoppen, dus ik zoek nog steeds naar iemand die mij les kan geven. het hoeft niet per sé echt pur metal te zijn, zolang ik maar geen dingen leer die ik nooit zal gebruiken, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Duss... iemand?

HUESSEN
12 december 2009, 10:11
zolang ik maar geen dingen leer die ik nooit zal gebruiken, als je begrijpt wat ik bedoel ;)


Begrijp ik niet. Nooit?? Je leert dan dingen die je als je ze eenmaal kent juist wel gaat gebruiken,....... omdat je ze kent.:sssh:

Jimi Hendrix
12 december 2009, 11:01
www.muzieklesinamersfoort.nl

is de muziekschool van een goede vriend en fijne collega van mij (drummer).

Dzware
12 december 2009, 13:47
hmmm, van wat ik ervan begrijp, is dat het zo'n €40 per les is, wat best wel een beetje veel is.... klopt dit ook echt???

ShredTallicA
14 december 2009, 21:21
Om maar even te reageren :mmmm:

Een echt goede gitarist is in mijn mening behoorlijk divers, dus het is niet de bedoeling dat je alleen kan shredden of metalriffs spelen :crazyhappy: Zelfs metalgitaristen als Mick Thomson zeggen dat je diverse stijlen moet proberen te spelen ;)

Dus focus niet té erg op 1 stijl!

Dzware
14 december 2009, 22:26
nee, ik wil niet puur en alleen metal spelen, maar wat ik eigenlijk bedoel is, ik wil les waarbij ik een goede basis opbouw voor het shredden, dus ik heb bijvoorbeeld best wel schijt aan fingerpicken..
wat ik dus vooral wil, is naar het shredden toe werken, en dat kan op meerdere manieren, lijkt me..

kungalo
6 mei 2010, 10:08
Bij de Popular Music Academy Amersfoort. Een nieuwe, leuke school.
zie www.pomaa.nl

meneer de boer
6 maart 2011, 19:08
Zelf heb ik gitaarles in Leusden. Rick Kostelijk geeft daar les. Hij geeft les in de stijlen pop, blues, funk, rock, hardrock, reggae, jazz enz.

Je kunt hem bereiken op 06- 105 19 535 en mail@rickkostelijk.com

Kapitan Yonker
18 juni 2013, 18:07
Ik geef les in Amersfoort... Juliana van Stolbergpark.. dichtbij t station

Akoestisch en elektrisch... check mijn website voor meer info (in mijn signature)

petpas
26 juni 2013, 14:57
In bunschoten zit de popmusic academy. Geweldige muziekschool met zeer gemotiveerde en zeer goed opgeleide docenten. Heb daar zelf jarenlang met veel plezier les gevolgd.

http://www.popmusicacademy.nl/nl/home/