PDA

View Full Version : Iets (semi-)akoestisch op de NW-Veluwe



iwanttobegeorge
31 maart 2003, 18:33
Okee dan. Ik ben er achter gekomen dat een coverband niet mijn ding is en 'harde' muziek leuk is om te luisteren maar niet zozeer om te spelen. Kortom: wat ik in gedachten heb is een (semi-)akoestische band of desnoods alleen een tweede (solo-?)gitarist erbij om relaxte muziek à la Crowded House te spelen, waarbij de nadruk ligt op mooie muziek maken en niet op wie het hardst op z'n instrument kan rossen. In ieder geval met eigen werk. Nou ben ik geen geweldige songwriter, dus een tekstschrijver is welkom, evenals een zanger, gitarist, desnoods bas en drums erbij en weet-ik-wat-veel-meer hierbij mooi zou kunnen zien. Al is het een klarinet of een panfluit. Het is de bedoeling om wel 'gewoon' goede muziek te maken, hoewel ik geen topniveau in gedachten heb; dat haal ik zelf niet eens. Optreden? Waarom niet...? Zelf ben ik een gitarist, 23 jaar, speel redelijk akoestisch en elektrisch en kom uit Ermelo. Kom je een beetje uit die omgeving en lijkt dit je wat, reageer dan gerust. En als het niets word... Typisch geval van jammer, zo ruim zit ik ook weer niet in m'n tijd. Ben benieuwd!

Jan Willem