PDA

View Full Version : gibson les paul goddess skyburst



Bmweber
19 augustus 2009, 12:44
hallo allemaal

voordat ik de LP haalde die ik nu heb(waar ik nog steeds erg tevreden over ben) zat ik al een hele tijd te geilen op een LP goddess skybursthttp://farm3.static.flickr.com/2481/3666192777_004234f17d.jpg
ik vind hem echt super mooi en zou hem dus alsnog wel willen hebben maar ik kon ze toen nog wel vinden op sites enzo waar ze hem verkochten maar nu niet meer...

dus toen dacht ik hmm misschien laten maken, want ik wil misschien toch 2x toon en 2x volume ipv 1x beide, verder vind ik hem echt prima, hoewel het een meiden gitaar schijnt te zijn, ik vind hem mooi en wat de rest vind maakt me niks uit dan. heb al eens gekeken op warmoth, maar daar leveren ze niet deze kleur helaas. verder ken ik niet echt LP bouwers. (ja google is your friend maar dat betekent nog niet dat ze goed zijn, daarom vraag ik jullie)

dus hebben jullie ideeën/voorstellen? want dit is toch nog een gitaar waar ik van droom :)

Wiellem
19 augustus 2009, 12:46
Hoezo meiden gitaar?

Kakihara
19 augustus 2009, 12:57
Nik Huber schijnt fantastisch werk te leveren

Bmweber
19 augustus 2009, 12:57
hij is gemaakt van licht mahonie en veel weightrelief holes, en de hals is ook dunner als ik het goed heb.

sjaak1990
19 augustus 2009, 13:11
Nik Huber schijnt fantastisch werk te leveren

Maakt prachtige gitaren maar ook O zo duur.

Gjalt
19 augustus 2009, 13:34
Wim heins in sneek maakt prachtige Les Pauls. :supercool:

Ook een leuk zaakje om eens rond te neuzen.

Psychomantis
19 augustus 2009, 13:57
Hier verkopen ze hem nog wel...
Ik ken niets van deze winkel, ik kwam er toevallig op toen ik naar een keyboard aan het kijken was
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/12672.html
kritieke voorraad, maar wie weet hebben ze er nog?

TIMBER
19 augustus 2009, 14:01
Peter Verspuy is een goede en zeer betrouwbare winkel, helaas niet altijd 1 van de goedkoopsten.

Hendriks
19 augustus 2009, 14:12
Je kunt hier:http://www.public-peace.de/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=74 een foto heensturen ,specs doorgeven, ze maken dan een offerte voor jouw , gitaren worden gemaakt in Polen, hoge kwaliteit ,relatief lage prijzen.

hole
19 augustus 2009, 14:21
[Orpheo Mode]
WARMOTH! Waarom? Sneller dan Crimson en beter kwaliteit dan Gibson!
[/Orpheo Mode]

Bmweber
19 augustus 2009, 14:29
[Orpheo Mode]
WARMOTH! Waarom? Sneller dan Crimson en beter kwaliteit dan Gibson!
[/Orpheo Mode]

leveren niet in deze kleur, had al gekeken ;)


Hier verkopen ze hem nog wel...
Ik ken niets van deze winkel, ik kwam er toevallig op toen ik naar een keyboard aan het kijken was
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/12672.html
kritieke voorraad, maar wie weet hebben ze er nog?

hey bedankt! idd niet de goedkoopste winkel nee, zag hem destijds voor 1500...
maar ik ga er zeker naar kijken!

Sinner1980
19 augustus 2009, 16:33
Mooie plank...wel een beetje een wijvending alleen...:)
Doet Carvin niet iets in die richting qua kleur? Die maken ook leuke les paul modellen en die schijnen geweldige kwaliteit te leveren voor (vind ik) vrij weinig

Nielsje
19 augustus 2009, 16:39
Ik heb er drie keer naar gekeken, en ben toch tot de conclusie gekomen dat 'ie er goed uit ziet!
Maar slechts 2 knoppen, dat is dan wel weer jammer..

Saf
19 augustus 2009, 17:12
Ik ben geen les paul man maar deze vind ik errug mooi. Juist met die twee knoppen.

Sinner1980
19 augustus 2009, 17:15
Blijft een wijvenplank...sorry hoor, hij is mooi maar dat zou toch aan me vreten.
Maar ja, ik ben nou eenmaal een beetje macho...zal wel aan mij liggen
Anderzijds, als je ermee op het podium staat zien mensen een les paul in een vette kleur en daar gaat het om toch?
Als je maar geen hello kitty plaatjes op je koffer gaat plakken;)

Mr_Moustache
19 augustus 2009, 17:34
Het moet je wel liggen, zon dunne hals. Heb zelf een vixen gehad; en ik heb hem weggedaan omdat ik gewoon niet aan de hals kon wennen.

Bmweber
19 augustus 2009, 17:46
dat het een meidengitaar is knaagt er ook bij mij een beetje aan, maar peter verspuy heeft hem nog hangen dus ga hem maar is een keertje testen en oordeel dan pas. helaas is dit aan het andere kant van het land :(

en hij blijft super mooi :D

Saf
19 augustus 2009, 18:16
Boeien of het een meide gitaar is .Ze zeggen vna short-scale bassen ook dat het eigenlijk voor meiden/vrouwen is en toch voel ik me volkomen happy met mijn shorties.

Vind het juist extra cool als je als man met een "vrouwen" gitaar op het podium gaat staan. Is meteen duidelijkheid dat je boven dit soort onzi nstaat.

Zag laatst een lokale Metalband waarbij de sologitarist op zo'n knalroze hello kitty strat stond te ragen. Geweldig alleen daarom al respect!

Braindead
20 augustus 2009, 00:25
Ik zat er ook een beetje op de gassen een tijdje geleden maar het is verre van een normale LP. De body si ook kleiner dacht ik en dus minder hout minder klank etc. Er is een ice burst ofzo van. Een witte die ik echt onwijs geil vind.

geert1976
20 augustus 2009, 00:54
Boeien of het een meide gitaar is .Ze zeggen vna short-scale bassen ook dat het eigenlijk voor meiden/vrouwen is en toch voel ik me volkomen happy met mijn shorties.

Vind het juist extra cool als je als man met een "vrouwen" gitaar op het podium gaat staan. Is meteen duidelijkheid dat je boven dit soort onzi nstaat.

Zag laatst een lokale Metalband waarbij de sologitarist op zo'n knalroze hello kitty strat stond te ragen. Geweldig alleen daarom al respect!

precies ik heb ook een Hello Kitty strat, heel fout is juist goed;)