PDA

View Full Version : HNGD: Blade RH4 Misty Violette



Nocki
19 augustus 2009, 10:56
Hi,

Ook voor mij een nieuwe HNGD...

http://www.bandopbezoek.nl/pictures/blade1.jpg

Een Blade RH4 Misty Violette... Als inruil op een andere gitaar.
Ik wilde mn gitaar verkopen om wat geld vrij te maken voor een nieuwe auto en inruil was mogelijk. Na diverse super aanbiedingen zoals 4000,- voor mn gitaar, een echte originele collectors stagg, een aantal gitaren met vreselijke gebreken en een aanbod van een aantal top gitaren van topmerken met een 3x zo hoge totale waarde dan mijn gitaar toch maar gekozen voor een gewone fijne deal. :)

Leuk gesprek gehad gisteren op het station in Goes en dus de switch gemaakt...

Ik zocht al langer een Strat die wat emer naar mn zin was maar Fender deed het steeds niet voor mij. Even gekeken naar een G&L maar die waren neit te vinden. Aangezien ik al een hele tijd gek ben van ebben toetsen (speelt echt super) heb ik al vaker gekeken naar Blade R4 en RH4 gitaren en nu heb ik er dus een.

In het begin was ik erg bang voor de kleur maar het is echt een super mooie gitaar. Netjes afgewerkt en in goede staat. Speelt enorm fijn en het is gewoon preciesie werk.
Op de foto staat niet mijn exemplaar maar het is wel een soortgelijke. De mijne is in mooiere staat...

Ik heb de gitaar gisteren nog even laten zien aan wat kritische vrienden maar ze konden er niet van af blijven en de eerste reactie was ook wauw. dus ik ben wel happy :)

Niet echt de bedoeling dus maar wel een fijne gitaar. Nu op naar de HNCD (Happy New Car Day) want daar was het eigenlijk allemaal om te doen. Nu hoeven de CAE 3+ of de Gibson acoustic ook niet meer weg :)

JeroenSchaaf
19 augustus 2009, 11:14
Gaaf ding! toen ik me peer dellen ging kopen had ik de keuze uit zo'n 1 of me peer!

Toen dacht ik van de Peer bestaat maar 1 van, en deze kan ik later nog een keer kopen!

Gaaf!:lovelove:

blademan
19 augustus 2009, 11:54
mooie gitaar hoor, Blades zijn super, ik heb ook een Blade gehad en dat was een toffe gitaar

sjaak1990
19 augustus 2009, 13:16
Niet inruilen op gitaren van veel hogere waarde? ;)

Super gitaar, ik heb de cali custom, de luxere versie zegmaar speelt heerlijk! Vind deze kleur super.

edje kadetje
19 augustus 2009, 13:38
mooi hoor (zegt een collega blade-eigenaar)

vulvasonic
19 augustus 2009, 20:24
Veel mooier krijg je ze niet. De afwerking doet me watertanden. Ik heb er in het verleden regelmatig op gespeeld, maar op de één of andere manier vond ik deze gitaar altijd nèt even iets te perfect voor een strat.

Veel plezier met deze geweldige gitaar! :)

Nocki
20 augustus 2009, 08:14
hihi. Geweldige gitaar idd. Ik heb me nooit kunnen vinden in het "inperfecties zijn karakter" idee in een gitaar.
Gisteravond heel de tijd bezig geweest om m te laten spelen en klinken zoals ik wil. Vanavond ga ik ermee verder. Dan nog intoneren en ik ben echt enorm benieuwd hoe die gaat klinken op het podium... De eerste strat die me een beetje ligt...

VSC is ook echt super gaaf. Ik doe nogal verschillende stijlen op zondag morgen en dan is het toch wel leuk om van een mooie tokkel via een stevige blues naar een scheursolotje te kunnen. Al met al dus enorm blij dat ik het gedaan heb...

Fotos moet ik dus nog steeds maken :)

Jasper.
20 augustus 2009, 08:19
Wow, wat een mooie! Jaloers:P