PDA

View Full Version : Vox Tonelab LE-vraag: Control switch



dml
19 augustus 2009, 10:02
Uit de manual kan ik het niet halen. Is het mogelijk om aan de Control Switch zowel Delay on/off als Master Volume tegelijkertijd te koppelen? M.a.w. ik zou met één druk op de Control switch de delay aan willen zetten en het master volume verhogen, voor soli.

j3r03n
19 augustus 2009, 11:54
Bij de Tonelab SE was dit niet mogelijk.

Je kunt eventueel ook een buur-patch maken met dezelfde instellingen, behalve een hoger volume en de delay aan.

Di Stefano
19 augustus 2009, 13:09
Ik geloof niet dat het kan. Ik regel mijn volume met het expressiepedaal en dmv verschillende presets met verschillende volumes.

dml
20 augustus 2009, 07:54
Da's dan jammer.

ateng
20 augustus 2009, 08:57
Hey,

ook al een Tonelab! Heb sinds een week een Tonelab SE omdat ik geen zin meer had om te sjouwen bij kleinere optredens. Gebruik jij m ook live of alleen voor recording?

dml
21 augustus 2009, 21:57
Ik heb in ieder geval geen Tonelab, ik zat er wel een beetje tegenaan te hikken maar omdat wat ik wil niet kan, gaat het hele verhaal over.

harrie-beton
26 augustus 2009, 13:22
Bij alle multi-effect apparaten is dit een zeer ongebruikelijke optie, ze kunnen dit niet inbouwen omdat er teveel mogelijkheden zijn. Als je meerdere effecten wilt schakelen met 1 knop moet je een patch maken.

dml
26 augustus 2009, 14:33
Bij alle multi-effect apparaten is dit een zeer ongebruikelijke optie, ze kunnen dit niet inbouwen omdat er teveel mogelijkheden zijn. Als je meerdere effecten wilt schakelen met 1 knop moet je een patch maken.

Onzin. De Control-knop op bijv. de Boss GT-8 is vrij programmeerbaar, als ik het me goed herinner kun je maximaal 8 functies tegelijkertijd aan deze knop toewijzen. Sowieso is zoiets al zo oud als de weg naar Rome. Dat Korg/ Vox de toewijsbaarheid behoorlijk heeft beperkt, vind ik jammer.