PDA

View Full Version : Mensen gezocht om een Postcore band te starten(Underoath/Before Their Eyes/Architects



Catch33
19 augustus 2009, 01:40
Hallo,

mijn naam is Jeroen Versteeg(gitaar), ik ben een 20 jaar oude student uit Friesland die hard bezig is met het schrijven van nummers, ik heb zo'n 3/4 nummer afgemaakt in 2 dagen(achterlijk veel inspiratie), ik beschik over studio apparatuur en verschillende software waardoor ik in staat ben om overtuigende muziekstukken te maken met bijvoorbeeld, en in dit geval; een drumcomputer(mail voor samples).

Ik wil een band opzetten in de stijl van Underoath, Protest The Hero en het lichtere werk van Architects, hierbij is de zang ENORM belangrijk.
Luister bijvoorbeeld naar het nummer Hollow Crown van Architects, zo'n zanger zoek ik, die zowel het cleane bereik, als het schreeuwerige kan.

Qua muzikanten zoek ik mensen met een voorgeschiedenis in de muziek, en ervaring met bands.
Je ervaring is op een hoog niveau, en je bent zeer gedreven om goede muziek te creëren in de bovenstaande stijl.


Ik zoek nog een

-zanger
-drummer
-gitarist
-bassist

zelf speel ik lead gitaar, ik speel zo'n 7/8 jaar gitaar en ben echt toe aan een goede band, ik ben dus ook van plan om op tour e.d. te gaan zodra het goed loopt dus als dat je niks lijkt, reageer dan ook niet!

Zoals ik al zei ben ik opnametechnicus, dus opnames voor zang e.d. zijn geen probleem!

nogmaals mail voor mijn concept-nummers, en als je interesse hebt naar:

aversiondesignsAAPgmailPUNTcom

Cheers,

JeroenV.

Luke-wannabe
19 augustus 2009, 02:48
Ben opzich wel geinteresseerd. Met namen het Underoath aspect dan, maar Friesland is wel echt een tering end voor mij.. Heb je geen myspace hyves ofzo om te checken?

Catch33
19 augustus 2009, 20:44
Zuid Hollans is inderdaag Mega Ver, het kan zijn dat dat veranderd vanwege een verhuizing naar A'dam, maar dat zou pas volgend jaar zijn.

Ik ben nog kleine veranderingen aan wat ideeën aan het toepassen, daarna zal ik je ze dmv een PM laten horen

Catch33
11 september 2009, 02:29
niemand geïnteresseerd?