PDA

View Full Version : www.theworldislistening.com



joesman
19 augustus 2009, 01:45
Hallo beste gitaarnetters
met mijn band Palomine zijn we aan een project begonnen ter promotie van ons tweede album.
We zoeken uit ieder land ter wereld minstens één videoboodschap,pas als we van ieder land één hebben wordt onze plaat officieel uitgebracht.
Als er onder jullie mensen zijn die nog een verre reis gaan maken of mensen in verre vreemde landen kennen,laat het me weten,
iedereen die een filmpje uploadt op de speciaal voor de gelegenheid gemaakte website krijgt een gratis download van onze cd plus artwork,
ook worden de filmpjes verwerkt in de eerste clip.

Kijk eens naar onze teaser:
http://www.youtube.com/watch?v=1vZHx9QBx9M

en neem zeker eens een kijkje op de site:
www.theworldislistening.com

soup
19 augustus 2009, 02:16
Lijkt me onmogelijk + zal zeer lang duren.


succes

joesman
19 augustus 2009, 02:19
Lang duren,daar houden we wel degelijk rekening mee ja :)
Maar lukken zal het!

soup
19 augustus 2009, 02:27
Ken je iemand die naar Tadzjikistan gaat? :D

joesman
19 augustus 2009, 02:35
Het toeval wil eigenlijk van wel :)

Gitaar4LifeDude
19 augustus 2009, 15:17
gaat nog pittig worden met landen als noord-korea

joesman
19 augustus 2009, 19:32
Inderdaad ja,maar zelfs met landen als Afghanistan en Iran en Irak zijn we nu bezig en we vinden mensen die daar tijd in willlen steken ondanks de spanningen die daar heersen.
Het is ook geen politiek project he,just for fun,en gelukkig vind je onder de burgerbevolking in die landen altijd nog mensen die nog steeds de tijd vinden om andere mensen een plezier te doen,waarvoor trouwens mijn diepste respect.

joesman
28 augustus 2009, 20:15
Ken je iemand die naar Tadzjikistan gaat? :D

Tadzjikistan is net binnen!!!!

joesman
8 juni 2010, 13:31
Even dit topic bumpen,maar na een klein jaar werk zijn we er eindelijk in geslaagd alle landen te verzamelen!
De videoclip rond dit project wordt momenteel afgerond,de cd-release show staat gepland voor zondag 20 juni,ik had zelf nooit gedacht dat het ons zou lukken!

Don Capo
8 juni 2010, 19:47
Wow, ik kan me dit topic nog herrinneren, dacht dat het een kansloze missie zou zijn; knap werk! Ik ben benieuwd.

Exi
8 juni 2010, 20:55
Echt gaaf dit! Ik heb even de website bekeken en die videoreacties zijn erg leuk om te horen.
Misschien de eerste stap naar wereldvrede?;)

joesman
10 juni 2010, 09:46
Hahaha,wereldvrede zie ik er niet van komen,maar het was erg leuk om te doen en het levert momenteel de nodige media-aandacht op! Alle grote dagbladen uit België en reeds verschillende tijdschriften hebben gisteren laten weten dat ze er een artikel over zullen publiceren,
ik ben net het eerste artikel tegengekomen:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GIH2RC7OP


Volgende week spelen we een 'stil concert' als release,
het publiek krijgt een zender met oortjes,de bandleden kregen van Variphone een inear-monitoringsysteem en we spelen zonder lawaai op het podium,dwz elektronische drums,bas rechtstreeks,gitaar via amphead en dan nr loadbox,enz...
We hebben het gisteren voor de eerste keer gerepeteerd op deze manier en ik was toch wel onder de indruk van het geluid,alhoewel het natuurlijk wennen is,je broekspijpen flapperen namelijk niet als je speelt :-)

schizo910
11 juni 2010, 16:36
Cool gefeliciteerd! Grappig, 't filmpje vanuit Italië is geschoten vanaf mijn favoriete plek aan het como meer!

joesman
14 juni 2010, 10:19
En nu de volgende stap he: in ieder land minstens één keer een optredentje doen ;-)

Ballistic
14 juni 2010, 13:06
Gefeliciteerd. Een mooie boodschap!