PDA

View Full Version : Waar verkopen ze Fender straps?



stratestic
18 augustus 2009, 19:11
Ik ben op zoek naar een winkel waar ze Fender straps verkopen. Het liefst in de regio Den Haag of Rotterdam. Niemand lijkt die dingen op voorraad te hebben...:dontgeti:

Het gaat om deze http://www.fender.com/products//search.php?partno=0990681500

Eko
18 augustus 2009, 20:22
Volgens mij kun je bij Feedback terecht. Bij iedere grotere winkel hebben ze die dingen per doos op voorraad. Zal er eerder aan liggen of het een speciale kleur moet zijn.
Kan ook per mail bv bij Thomann of Musik Produktiv.

stratestic
18 augustus 2009, 20:29
Feedback Rotterdam had ze niet op voorraad. Die moesten ze speciaal bestellen, vond ik trouwens erg raar. Thomann heeft ze natuurlijk wel maar dan moet ik speciaal bestellen en dat vond ik i.v.m. de verzendkosten zonde. Misschien dat ik dat tochmaar doe en dan bestel ik er meteen een leuk pedaaltje bij (wordt het wel weer veel duurder).

zeiler
18 augustus 2009, 21:39
die hebben de meeste (ook kleinere) muziek/gitaarwinkels denk ik toch wel?

bizar dat ze 'm bij feedback niet hebben, zou je toch van mogen verwachten...

anders heb je ze bijvoorbeeld bij tonefactory.nl ook te koop, is miss. makkelijker dan Thomann?

RobertoL
19 augustus 2009, 09:04
Niemand lijkt die dingen op voorraad te hebben...:dontgeti:
Als je naar een muziekwinkel gaat in den haag/r'dam dan heeft zeker 90 procent van de winkels die straps.

snaarplukker
19 augustus 2009, 23:45
Ik heb hem van Music-All-In (http://www.musicallin.nl/online_winkel/gitaar_en_toebehoren/accessoires_en_toebehoren/band_fender_stof) voor € 12,50.
Geen verzendkosten en de rekening binnen 14 dagen betalen.

nickofzo
24 augustus 2009, 19:36
volgens mij zag ik ze laatst bij piet gitaar (arnhem)..
en eiland muziek (arnhem)

houd er rekening mee dat eiland een kutwinkel is;) maar voor iets kleins kan je nog best langskomen

TopRob
25 augustus 2009, 01:41
Gewoon even op eBay intypen "Fender Strap": ruim 500 treffers (wereldwijd)!
Als daar niks voor je bij zit......