PDA

View Full Version : Reele tweedehands prijs voor een Vox Ac30 cc1



Frustastic
17 augustus 2009, 21:58
Wat is een reële tweedehands prijs voor een Vox ac30 cc1 met die Neo dog Speaker?

Erikt
17 augustus 2009, 22:28
Ruilen voor mijn Hot Rod Deluxe? :hippie:

Mitch
17 augustus 2009, 22:32
Die waren normaal gesproken 900 nieuw geloof ik? Afhankelijk van de staat en leeftijd zou ik er ergens tussen de 6-700E voor over hebben. Voor de puristen niet 'de' Vox sound met die speaker maar laat ze lekker lullen. Die combo is relatief licht door de lichte speaker en hij klinkt prima. Zwaar onderschat werkpaard.

Frustastic
18 augustus 2009, 20:19
thanx, ik denk toch dat ik voor een kleiner ampje ga. Net een paar uurtjes geleden in de winkel gehoord hoe hard een Ac-30 gaat:seriousf:

Mitch
18 augustus 2009, 23:47
:???:
De huidige CC lijn heeft één van de fijnst werkende master volumes die er momenteel zijn. Voor het volume hoef je het niet te doen, tenzijn je alleen maar thuis speelt.

Harry
19 augustus 2009, 09:41
ik wou net zeggen... sinds ik diezelfde Vox heb krijg ik geen commentaar meer van mijn bandleden over mijn volume.
Mitch zegt het goed: 'relatief licht'. Het blijft een bijkans ontilbare bak met zijn 27 kilo.

almarvk
19 augustus 2009, 09:51
Mitch moet toch iets doen om aan z'n klanten te komen. Ik ruik een complot!! :hippie:

27 kilo is toch prima te doen? M'n versterkertop weegt meer. Ook een keer een combo van 46 kilo gehad. Dat is toch wel behoorlijk veel als een paar trappen op en af moet met zo'n ding.

Mitch
19 augustus 2009, 09:56
:D

Wij sjouwen regelmatig met een full size AC30 combo en daar word je niet vrolijk van om 'm de bus in te tillen. Tenzij je net een Ampeg 4x10 in je handen hebt gehad, dan weegt zo'n Vox ineens niks! Ook wel eens een 100W 1x12 combo gehad, dik 40kg, pfff....
Maar goed, 't is maar net waar je de amp voor wil gebruiken natuurlijk. De master is echt prima en het gewicht redelijk, maar als je alleen thuis speelt of bijvoorbeeld vaak trappen op moet dan kan ik me een andere keus wel voorstellen.

Frustastic
19 augustus 2009, 10:16
Ik speel toch meestal thuis en optreden doen we toch niet vaak:). Tel daarbij op dat ik in een appartement woon. 30watt buizen nah... :soinnocent:. Dus dan toch maar mijn verstand gebruiken. Tis een Ac4tv geworden. Mijn lokale gitaarwinkel in Delft heeft hem nu niet in vooraad. Dus dat wordt een week wachten(en gelijk ook eventjes 25 euro eraf geluld). En het geld dat ik bespaar gaat denk ik toch richting effectjes (op de ac30 he) :hippie:

Kan niet wachten tot ik heb:).

(Ooit komt er een Ac30...)

Jappiedepappie
16 september 2009, 13:29
Heb je de AC4 al? Bevalt ie? Ik heb net een bc rich mockingbird gekocht en ben nog op zoek naar een leuk buizenbakje voor thuis in de woonkamer...