PDA

View Full Version : Band gezocht



katasmurf
17 augustus 2009, 17:04
Heey ik ben Reggy Alsemgeest, 16 jaar oud en ik ben opzoek naar een band.
Ik zit nu bijna 2 jaar op gitaarles in naaldwijk, (woon ook in Naaldwijk).
Ik heb geen youtube filmpjes om te laten zien wat ik speel, maar ik ben nu momenteel met het liedje canon rock bezig om het proberen te spelen, en ik kan liedjes spelen zoals the strokes-juicebox.
Ik vind bijna alle soorten muziek wel leuk :)
Als je contact met me wilt opnemen kan je me emailen of natuurlijk op dit topic posten.

Email:reggyal (a) hotmail.com

Bailey
17 augustus 2009, 19:43
Heey ik ben Reggy Alsemgeest, 16 jaar oud en ik ben opzoek naar een band.
Ik zit nu bijna 2 jaar op gitaarles in naaldwijk, (woon ook in Naaldwijk).
Ik heb geen youtube filmpjes om te laten zien wat ik speel, maar ik ben nu momenteel met het liedje canon rock bezig om het proberen te spelen, en ik kan liedjes spelen zoals the strokes-juicebox.
Ik vind bijna alle soorten muziek wel leuk :)
Als je contact met me wilt opnemen kan je me emailen of natuurlijk op dit topic posten.

Email:Reggyal@hotmail.com


Jo Reggy! Welkom mede naaldwijker!

Ik zou dit voortaan misschien in Gezocht plaatsen : Gezocht band... Of kijk anders of je de titel verandert krijgt naar Ik bied me aan ofzo...
Misschien om gezeik te voorkomen ofzo! Heb je les bij Peter van Elswijk?

katasmurf
18 augustus 2009, 00:01
Jo Reggy! Welkom mede naaldwijker!

Ik zou dit voortaan misschien in Gezocht plaatsen : Gezocht band... Of kijk anders of je de titel verandert krijgt naar Ik bied me aan ofzo...
Misschien om gezeik te voorkomen ofzo! Heb je les bij Peter van Elswijk?

Ik zat eerst bij Peter van Elswijk bij paul, maar paul is een eigen school begonnen en ik zit nu bij hem.

Nielsje
18 augustus 2009, 00:21
Holá!

welkom op het forum! Helaas voor jou heb ik al een band en een gitarist die een paar akkoorden kent, maar een kleine tip:

verander je email adres even (of als dat niet meer kan, vraag een mod) in iets als: reggyal (a) hotmail.com
Op deze manier voorkom je dat je ongewenste spam in je mailbox krijgt.

succes!

Bailey
18 augustus 2009, 12:13
Ik zat eerst bij Peter van Elswijk bij paul, maar paul is een eigen school begonnen en ik zit nu bij hem.

Juistem! oke :) Ik ben nu ook al voorzien met projecten, die ga ik eerst afwachten voordat ik wat anders ga lopen doen...

Veel succes met zoeken

Steven Otto
19 augustus 2009, 22:04
Ik zat eerst bij Peter van Elswijk bij paul, maar paul is een eigen school begonnen en ik zit nu bij hem.

idem dito.

Maarehh...ik ken jou nog wel van de basisschool!
Ik zat in groep 8 en jij zat toen in groep 7.
grappig dat je bij dezelfde gitaarleraar zit als ik.
Wat is de wereld toch klein

Een band kan ik niet voor je regelen helaas ;)