PDA

View Full Version : HET merk gitaar is gewoon....



anoniem
23 december 2001, 21:10
Ik heb sinds vandaag eindelijk mijn Taylor in mijn bezit! Het is een zeldzame Maple versie van de 420 serie! Er is geen gitaar die concureert met Taylor gitaren! Nieuw kost deze gitaar F 6000,- maar wat heb je ervoor terug!! er is geen ander merk meer voor mij!

Ik bezit nu een Baby Taylor en een 420MA!
T A Y L O R.... nooit meer iets anders!!!

a very happy taylor(s) owner!

Outshine
24 december 2001, 23:04
Gefiliciteerd allereerst.
Heb es op een babuy taylor gespeeld, en dat klonk al geweldig, maar ik ook es op de Martin HD28 ofzo (van 8 mille) van me oom gespeeld. En ik kan me niet voorstellen dat er een gitaar bestaat dat die martin overtreft.

Leen Kap
25 december 2001, 00:52
Bofferd! Welke gek verkoopt nou zo'n beauty?

matthew
9 maart 2002, 20:21
Sorry, medeforumgebruikers( bewoners). Die Taylor is prachtig maar ga eens op een Gibson Chet Atkins CEC spelen en dan denk ik dat je de Taylor al snel zult vergeten. Behalve de unieke klank is de hardware allemaal gold etc.......

TaylorBaby
9 maart 2002, 20:40
Jij bent gewoon typisch het type persoon, dat strondjaloers is op mensen die Taylor gewoon het best vinden! Gibson is best goed, maar ze staan gewoon met 3 (Martin, Taylor en Gibson EENZAAM aan de top!

dus geen gemekker over Taylor minder te zijn dan die Gibson van jou!

Luca P
9 maart 2002, 23:19
Gibson heeft pruts gitaren (ook Les Paul's) gemaakt. En Taylor zal dat waarschijnlijk ook gebeuren. Ik heb ook een Martin gehad. Voor dat geld was hij ook pruts. Mijn Ibanez Artwood28 speelt beter.

Dus Gibson beter of slechter dan Taylor? Het zijn alle twee gewoon topmerken. De een kiest gewoon voor Gibson en de andere niet.
Ik wel hehe...!

Leen Kap
10 maart 2002, 14:55
Ik durf de stelling aan dat de eerste prutsTaylor nog geboren moet worden. Taylor is het enige merk waarvan ik een gitaar ongezien over internet heb durven kopen en dat is nooit tegengevallen. Martin is ook prima maar zet maar eens 5 Martin D28's op een rij. Gegarandeerd dat er tenminste 1 bij zit die je niet wilt hebben. Zet 5 Taylor 714's op een rij en je kunt niet kiezen.

Dirk_Hendrik
11 maart 2002, 16:56
En ik heb sinds ongeveer 1.5 uur ook een Taylor, 555, 12 snaar. En denk dat ik maar eens koffie ga zetten. Slapen doe ik vannacht niet meer :smile: :smile:

Leen Kap
14 maart 2002, 15:23
Hoe bevalt de Taylor 555? Kun je er een beetje barrees op maken? Wat voor snaren heb je eropzitten?

Dirk_Hendrik
14 maart 2002, 15:30
Op 2002-03-14 14:23, schreef Leen Kap:
Hoe bevalt de Taylor 555? Kun je er een beetje barrees op maken? Wat voor snaren heb je eropzitten?

Waarom zou ik er geen barré op kunnen maken? Ok het is een 12 snaar dus wat zwaarder werken dan een 6 snaar maar wel de lichtst spelende 12 snaar die ik ooit heb gevoeld. Daarnaast was het ook de 1e gitaar die ik ooit heb beetgepakt en niet meer terug kon leggen....
Op dit moment zit er het setje nickel op wat er vanuit de aankoop opzat. Wordt van het weekend waarschijnlijk een setje phosforbrons.
Indien je een plaatje wil van mijn nieuwe speeltje, Zoek dan op gitaarnet.nl even op Taylor. Ik ga er niet van uit dat de jongens van "the string" hun page al hebben geupdate dus hij zal er nog wel staan.