PDA

View Full Version : Jamsessietje met kater



Don Capo
14 augustus 2009, 21:00
Na en maandagdag en - nacht te hebben doorgezakt, de volgende morgen opgestaan en met een kater het volgende filmpje geschoten.

Moet nog HEEL veel an gebeuren, maar vond het spontane karakter wel ok. Het wordt in ieder geval ons vlg projectje:

http://www.youtube.com/watch?v=N1bVns48-wY

soup
14 augustus 2009, 21:21
klinkt goed, zeker mee verder gaan

Tho
14 augustus 2009, 23:16
Oh Thijs.. die band... :mmmm:

VHsologitarist
16 augustus 2009, 15:26
Hey Thijs,

lekker joh ;) Waar blijven jouw solo stukken?
Als jouw maat dan toch met plectrum speelt, zeg dan dat hij ook een upstroke kan spelen, schilt hem een hoop werk. Als het tempo omhoog gaat is dat makkelijk bij te houden voor m.

hendrix2
16 augustus 2009, 15:45
Klinkt lekker Thijs! Blijven gaan!

Ik heb zelf heel goede ervaringen met kater-jamsessies, je moet dat meer proberen! :D

Gert-Jan
16 augustus 2009, 19:13
Ik vind het niet echt geweldig, ontzettend rommelig en slordig....maar misschien is dat de kater wel ;-)

Don Capo
17 augustus 2009, 10:37
Ik vind het niet echt geweldig, ontzettend rommelig en slordig....maar misschien is dat de kater wel ;-)

Terechte kritiek. Het ging mij echter meer om het thema. We hadden de dag ervoor veel gespeeld, allemaal nette stukken, op basis van wat we samen vroeger speelde, veel gezopen, de hele nacht doorgehaald en 's ochtends was dit het eerste wat we speelden, uit de losse pols. Daarom mijn toevoeging dat het en projectje zou worden. Evengoed bedankt voor je comment en het kijken!

Dirk_Hendrik
17 augustus 2009, 11:35
Als jouw maat dan toch met plectrum speelt, zeg dan dat hij ook een upstroke kan spelen, schilt hem een hoop werk. Als het tempo omhoog gaat is dat makkelijk bij te houden voor m.

Dat was ook mijn eerste gedachte.

enne, kater of niet,
Kijk es een partij vrolijker!

VHsologitarist
18 augustus 2009, 07:29
het thema is toch van mediterranean sundance? Alleen dan versimpeld. ;)
Hey Thijs, Ik ben nu samen met mijn tweelingbroer een repetoir aan het opzetten. Het eerste nummer dat we samen gaan spelen is de uitvoering van Paco de Lucia: Csardas de Monti. Alsie af is zal ik m ook posten ;) Dat maakt ons en jullie de enige duo flamenco gitaristen op dit forum :P

Ibanez666
18 augustus 2009, 09:11
Klinkt best leuk, ik wordt alleen zenuwachtig van al die downstrokes :)