PDA

View Full Version : Spider IV geintroduceerd



vettavillenl
14 augustus 2009, 13:27
Line 6 heeft de Spider IV modeling versterkerlijn geintroduceerd, met nieuwe features.

Persinformatie (in het engels) voor de geinteresseerden op onderstaande link.

grofweg 16 verstermodellen, 20 effecten, sommige met looper en pitchshifter

http://www.vettaville.nl/page.php?id=136

Jimwoud
14 augustus 2009, 13:43
Ze houden maar niet op daar. Gaat de Flextone eruit ofzo?

iWishmaster
14 augustus 2009, 13:58
Ik lees alleen maar 'meer van hetzelfde'. Leuk om een keer in te prikken bij de frietbak misschien, maar voor de rest weinig om me op te verheugen.

vettavillenl
14 augustus 2009, 16:59
Ze houden maar niet op daar. Gaat de Flextone eruit ofzo?

Als je de features met Flextone vergelijkt is je vraag erg logisch, de tijd zal het leren..

marter544
14 augustus 2009, 17:34
Als je de features met Flextone vergelijkt is je vraag erg logisch, de tijd zal het leren..

Zou ik erg vreemd vinden, in mijn oren klinkt de Flextone III XL een stuk beter dan de Spider III 2*12, terwijl de flextone nog steeds een goedkope amp is. Ze moeten juist de spider eruit flikkeren, en de Flextone als budget amp houden, en daarvan misschien een 30/40 watt versie van maken.

Misery Signals
15 augustus 2009, 04:51
Ik vind dat een goede gedachtengang die Marter volgt.

Als je bedenkt dat een band als Lacuna Coil al sinds jaren een steengoed livegeluid met oude redface Flextoneheads heeft (voor zover ik up to date ben), zijn dat zeer goeie amps voor hun geld en zijn die klote Spider bakken compleet overbodig.

Ooit eventjes zo stom geweest om een Spider head te bezitten, wat een teleurstelling...

MS

Iceman
16 augustus 2009, 10:23
Als je bedenkt dat een band als Lacuna Coil al sinds jaren een steengoed livegeluid met oude redface Flextoneheads heeft (voor zover ik up to date ben), zijn dat zeer goeie amps voor hun geld en zijn die klote Spider bakken compleet overbodig.

MS

Dacht in 1 van de vorige Aardschokken gelezen te hebben dat ie de HD147 gebruikt.

Misery Signals
16 augustus 2009, 11:47
Aha dat kan. Laatste keer in Biebob dat ik ze zag hadden ze nog Flextones bij.

MS

toneblo
16 augustus 2009, 11:53
Zo, dus Reinhold Bogner was niet goed genoeg meer?
Nou, blijf dan ook maar lekker doorknoeien met die digitale zooi, vroeg of nog vroeger gaat alle zooi van line6 stuk.
Ik heb zelf enige ervaring met die shit, dl4, spider 2, losse stomps, m13.... het houdt nooit langer vol dan 2 jaar..... klinkt verder wel aardig, op korg na, best in digital.

Misery Signals
16 augustus 2009, 12:40
Euh,

Ik denk dat je 't hebt over een Valve Spider als je Bogner vernoemt. Da's nog iets anders als dit bodemmodel van Line6.

MS

Chocola
16 augustus 2009, 12:43
Zo, dus Reinhold Bogner was niet goed genoeg meer?
Nou, blijf dan ook maar lekker doorknoeien met die digitale zooi, vroeg of nog vroeger gaat alle zooi van line6 stuk.
Ik heb zelf enige ervaring met die shit, dl4, spider 2, losse stomps, m13.... het houdt nooit langer vol dan 2 jaar..... klinkt verder wel aardig, op korg na, best in digital.

Bij mij houden ze het allemaal jaren vol :p. Ook die toneport, like dat ding blijft maar leven (wat uniek is met mijn manier van omgaan).