PDA

View Full Version : Hughes & Kettner Matrix 100



Trecion
13 augustus 2009, 14:23
hey iedereen,

Muziekwinkel Arons in heerlen heeft nu al een tijde de Hughes & Kettner Matrix 100 te koop staan voor 499 euro inclusief een 4x12 cabinet. nu vroeg ik mij af of deze amp iets is voor de prijs en of deze ook geschikt is metal op te spelen.

mocht ik overgaan tot aankoop dan kan er misschien ook nog wat aan de prijs gedaan worden aangezien deze al een tijd te koop staat. (het is een verhuis aanbieding)

Wat vinden jullie van deze versterker?

Heibel
13 augustus 2009, 14:59
In onze voormalige repetitieruimte stond 'n Matrix 100..Ik vond het moeilijk om er 'n goed geluid uit te krijgen..De vele effecten en kanalen maken 'm aantrekkelijk, maar ik was niet erg happy met het basisgeluid...Vooral 'n lekkere crunch lukte me niet..Voor 't geld dat je wilt besteden zou ik eerder 'ns kijken voor 'n Peavey Valveking..

Trecion
13 augustus 2009, 15:16
een valveking head kost evenveel als de matrix 100 head + cab

peter_heijnen
13 augustus 2009, 16:10
Ja, de valveking 2x12 combo zoals bij feedback.

Il_Falco
13 augustus 2009, 19:43
In onze voormalige repetitieruimte stond 'n Matrix 100..Ik vond het moeilijk om er 'n goed geluid uit te krijgen..De vele effecten en kanalen maken 'm aantrekkelijk, maar ik was niet erg happy met het basisgeluid...Vooral 'n lekkere crunch lukte me niet..Voor 't geld dat je wilt besteden zou ik eerder 'ns kijken voor 'n Peavey Valveking..

Herken ik wel :)

maar de clean is heel goed. de drive is een heel stuk minder. (misschien minder makkelijk om in te draaien of gewoon slecht) Maar als je drivepedalen gebruikt: Heel goed. vreet hij heel goed. de effecten zijn slecht instelbaar.
Maar ik herhaal: clean is hij best goed. maar om daarom zoveel te betalen voor een clean kanaal....