PDA

View Full Version : Gejatte gitaar! I´m desperate!



Unicron
23 december 2001, 16:29
Hallo medegitaristen,

Onlangs is uit de trein mijn gitaar gejat! Ik hoopte oa. via deze weg mijn allereerste (emotionele waarde niet onderschatten)
electrische gitaar terug te krijgen. Het is een gitaar van (forgive me, het was mijn eerste) het merk Cyclone. Ik had hem bestickerd en ´gecustomized´ door er metal stickers van bands als Absorbed, Entombed en Exhumed op te plakken, ook zijn de tremoloveren verwijderd en zitten er Jackson tuners op. De zilveren neckplate heeft alleen nog het ´Cyclone EKS technologies` logo.

De gitaar was/is groen en zat in een zwarte JIC hoes. Er zat een 013_056 snarensetje op en bij in de hoes. Als iemand vermoedt de gitaar (wellicht in gewijzigde vorm) gezien te hebben, graag een reactie. Bij terugvinden volgt een vindersloon.

Alvast bedankt,
Jeroen Vrielink.

Ic3gl0vE
23 december 2001, 23:49
volgens mij zag ik laatst een advertentie van zo'n soort gitaar op marktplaats.nl. maar ik weet het echt niet zeker dus hopelijk geef ik je geen valse hoop

dirkw83
31 januari 2002, 12:06
Ik wil je niet zwartmaken maar hoe kun je in g*dsnaam je gitaar zo aan het toeval over laten? Zuinig zijn en altijd op zo'n ding letten is toch eerder normaal.

JC
6 maart 2002, 12:08
Toch beter op je gitaar letten.
Maar ik vind het wel kut voor je en ik hoop dat je 'm terugkrijgt

dirkw83
7 maart 2002, 16:24
JIC hoezen zie je bovendien overal; kleine kans dat je die nog uit de massa kunt halen.