PDA

View Full Version : Testen van een nieuwe buizenamp



Morphine
11 augustus 2009, 16:55
Ik heb een vraagje:
Een internetwinkel beweert dat de versterker getest word op veelvoorkomende productiefouten voor verzending.
Word er dan gewoon even op gespeeld of word er echt bepaalde handelingen verricht en op bepaalde dingen gelet?

grtz

BartL
11 augustus 2009, 17:13
Normaal gesproken worden ze gewoon getest voordat ze de fabriek uitgaan. Mocht er toch iets mis zijn, heb je gewoon (fabrieks)garantie.

nielsnielsniels
11 augustus 2009, 17:17
Inderdaad, volgens mij bedoelen ze dat ze in de fabriek getest worden, niet in de winkel zelf.

Morphine
12 augustus 2009, 16:40
Nee ze bedoelen echt in hun winkel, dus ze halen de versterker uit de doos wanneer hij van de producent komt en voor hij naar de klant gaat

crrrN
14 augustus 2009, 02:47
Als ze zeggen dat ze hem testen, zullen ze gewoon testen of de tubes allemaal werken, niet veel bijzonders.

Wat voor antwoord verwacht je precies? Wat bedoel je met bepaalde handelingen? Een paar knoppies aandraaien? :P

Als je een kapotte amp krijgt, heb je hoe dan ook altijd garantie (mits je het bij een normale/goede dealer hebt gekocht).

The Lo Lands
14 augustus 2009, 09:49
Is op zichzelf helemaal niet verkeerd al zouden ze dit even doen alvorens ze de versterker doorsturen naar de klant! Ik lees genoeg berichten op diverse forums van mensen die een nieuwe amp online besteld hadden en dat deze na aflevering niet- of half werkte. Voor een winkel en klant is het dan extra werk en kosten om de amp weer terug te krijgen. In de winkel gewoon even de amp aansluiten, gitaar inpluggen en alle kanalen en effecten even aflopen. Hetzelfde wat je eerst doet als je een amp in de winkel gaat kopen toch :)

sjaak1990
14 augustus 2009, 12:05
Is op zichzelf helemaal niet verkeerd al zouden ze dit even doen alvorens ze de versterker doorsturen naar de klant! Ik lees genoeg berichten op diverse forums van mensen die een nieuwe amp online besteld hadden en dat deze na aflevering niet- of half werkte. Voor een winkel en klant is het dan extra werk en kosten om de amp weer terug te krijgen. In de winkel gewoon even de amp aansluiten, gitaar inpluggen en alle kanalen en effecten even aflopen. Hetzelfde wat je eerst doet als je een amp in de winkel gaat kopen toch :)

Precies!
+10 tekens