PDA

View Full Version : Tremelo arm PRS Classic - waar?



Mr.Bluesbreaker
11 augustus 2009, 11:15
Vanavond een gig van 2 uur lang voor 5000 mensen en lul de behanger is zijn tremelo arm kwijt. Bummer! Kan ik ergens zo'n ding bestellen? Zijn er tijdelijke alternatieven?

Rinze
11 augustus 2009, 11:18
Vanavond een gig van 2 uur lang voor 5000 mensen en lul de behanger is zijn tremelo arm kwijt. Bummer! Kan ik ergens zo'n ding bestellen? Zijn er tijdelijke alternatieven?

Wat voor trem-arm zit erin Eric? Als ie past mag je mijn SE-trem-arm wel lenen, weet alleen niet of ie erin past. Ik ga zo naar de stad, dus?

Mr.Bluesbreaker
11 augustus 2009, 11:22
He, dat zou te gek zijn Rinze, het is een zonder schroefdraad en zonder dat draai-stuk eronder van een FR, foto:

http://image.inkfrog.com/pix/warrior3502/zprstremoloarm.jpg

Zou die van jou passen denk je?

Rinze
11 augustus 2009, 11:23
Hangt van de dikte af. Ik neem hem mee, ga nu naar het hoofdstation, ben daar om 12 uur. daarna kun je me resp. in Pigalle en het stripmuseum vinden. Moet gaan!

JeroenSchaaf
11 augustus 2009, 11:24
Volgens mij heb ik ook nog zoiets liggen, ik ga even kijken.

Mr.Bluesbreaker
11 augustus 2009, 11:25
Thnx, ik zal zo de stad even in en bel je wel even.

JeroenSchaaf
11 augustus 2009, 11:28
Ik heb dit nog liggen. Geen flauw idee of het past. Mocht dat van Rinze niet passen.

Edit: desnoods zaag je er een stuk van af.

Edit: Heeft Westerhaven niks op voorraad? of eentje die je kan lenen.
http://img232.imageshack.us/img232/2400/foto144q.jpg

Mr.Bluesbreaker
11 augustus 2009, 12:48
Die van Rinze zijn Singlecut SE was net iets dunner dan de USA modellen bleek.
(stuur hem naar je terug per post)

Naar Westerhaven gegaan en daar gesmeekt om een leenpookje, godzijdank hadden ze nog 1 liggen. Bad news is dat een nieuwe je meteen 60,- kost...nouja, kan ik vanavond in ieder geval lekker wiebelen met de jengelstengel.

Luke-wannabe
11 augustus 2009, 12:50
Heb je hem zo hard nodig dan? Die jengelstengel?

FruscianteFan
11 augustus 2009, 12:51
Die van Rinze zijn Singlecut SE was net iets dunner dan de USA modellen bleek.
(stuur hem naar je terug per post)

Naar Westerhaven gegaan en daar gesmeekt om een leenpookje, godzijdank hadden ze nog 1 liggen. Bad news is dat een nieuwe je meteen 60,- kost...nouja, kan ik vanavond in ieder geval lekker wiebelen met de jengelstengel.
Poeh, dan is het een stuk goedkoper om het op mysterieuze wijze voor elkaar te krijgen de toggle-switch van je Les Paul eraf te rammen tijdens een optreden.

Mr.Bluesbreaker
11 augustus 2009, 12:53
Ik jengel graag een end weg met de CE24, als ik hem er niet op heb zitten dan grijp ik soms naar de brug om die naar beneden te trekken, niet echt charmant:D
Het is gewoon een stukje meer expressie in je spel, op mijn strat laat ik hem met rust omdat dat nooit 100% zuiver blijft maar de trems op de PRS Classics zijn erg goed en tof.

JeroenSchaaf
11 augustus 2009, 12:58
Cool dat je eentje kan lenen! Succes vanavond op de grote markt!

Rock Bottom
11 augustus 2009, 13:03
Poeh, dan is het een stuk goedkoper om het op mysterieuze wijze voor elkaar te krijgen de toggle-switch van je Les Paul eraf te rammen tijdens een optreden.

Dit gebeurde mij ook nagal eens.
Laatste jaren gelukkig niet meer, heb og wel 3 afgebroken switches liggen.

Rinze
11 augustus 2009, 18:19
Mooi dat het toch gelukt is Eric! Stom dat die maten verschillen, was er al wel een beetje bang voor.