PDA

View Full Version : epiphone les paul standard goede beginnersgitaar?



jeffo
11 augustus 2009, 10:04
hallo

ik ben op zoek naar een goede beginnersgitaar en vond eerst de epi les paul 100 wel gaaf, maar ik heb op meerdere sites gezien dat iets duurdere gitaars toch wel wat beter zijn. nu is mijn vraag; is de epiphone les paul standard een goede beginnersgitaar.

jeffo

hole
11 augustus 2009, 10:07
Ja.
10tekens

macwilliams
11 augustus 2009, 10:10
Ik vind de epiphone nou niet direkt een beginners gitaar. Ik zou het er nu nogsteeds op kunnen.

Hendriks
11 augustus 2009, 10:21
Ik vind de epiphone nou niet direkt een beginners gitaar. Ik zou het er nu nogsteeds op kunnen.

Dan lijkt mij het een goede aankoop , kan hij er nog een tijdje op vooruit.

almarvk
11 augustus 2009, 10:25
De standard 100 is wel de goedkoopste uit die serie, maar wel prima gitaren. Met die versie of een iets duurdere (eventueel tweedehands) kan je eigenlijk niet mis zitten.

jeffo
11 augustus 2009, 10:26
Ik vind de epiphone nou niet direkt een beginners gitaar. Ik zou het er nu nogsteeds op kunnen.

die volg ik niet helemaal zou je die nog even kunnen uitleggen

macwilliams
11 augustus 2009, 10:35
Wanneer je als gevorderde gitarist een goede no nonsens gitaar zoekt voor niet al te veel geld zou je de aanschaf van de epi rustig kunnen overwegen. Ikzelf ben geen beginner en zou wanneer ik geen budget had gehad mijn epi nooit hebben ingeruild voor een ander.

Er zijn genoeg topics te vinden over de epi ik heb er zelf een paar aangemaakt daar over. Een mooie is toen ik mijn epi meenam om het verschil te testen tussen de mijne en mijn eerste Gibson. De verkoper nam resoluut zijn uitspraak terug dat een Gibson een epi onder de tafel speelt. Het is wel belangrijk om alles in het juiste perspectief te zien.

Zoek die topics maar eens op. Klik bijvoorbeeld op mijn naam en zoek dan de topics maar op. Of van een ander, pannekoek hiero heeft er ook wel over geschreven.

Good luck.

jeffo