PDA

View Full Version : problemen gain tad 5e3



a.c.
9 augustus 2009, 16:18
ik had al een tad 5e3 met jensen p12q. Om wat meer dB te produceren bij een iets cleaner geluid liet ik een tad 5e3 met jensen C15N bouwen. Nu merk ik dat deze laatste vanaf standje anderhalf al ontzettend overstuurd op de low input van beide kanalen, zeg maar gelijk voluit. Er zitten de juiste buizen in (12 ay7 op v1) dus verschil met mijn andere TAD 5e3 chassis zou er niet moeten zijn. Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen en hoe het is op te lossen?

nico verduin
9 augustus 2009, 16:25
circuit al helemaal nagelopen of dat wel goed is?

chocorookie
10 augustus 2009, 19:00
Probeer het eens of de amp hetzelfde doet met jouw 12" speaker(versterker Kont-kont zetten en speakersnoeren wisselen.
Zo ja, dan lijkt het d'r op dat jouw pre-amp vrij heet staan.
Wil je een iets gespreider volumebeeld (grommetje vanaf vol 7) dan kun je een Paul C mod proberen.

Gr. choc ( die net weer vader geworden is van een wolk van een dochtertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

nico verduin
10 augustus 2009, 19:49
Gr. choc ( die net weer vader geworden is van een wolk van een dochtertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)Gefeliciteerd!!!! !..... oei.... geen reparatie meer op zaterdag.... voetbal... ballet..... en over 15 jaar... waar hangt ze uit . en met wie:seriousf::seriousf::seriousf::seriousf: