PDA

View Full Version : Gejatte gitaar, wie verlost me van m´n wanhoop?



Unicron
23 december 2001, 15:24
Hallo medegitaristen,

Onlangs is uit de trein mijn gitaar gejat! Ik hoopte oa. via deze weg mijn allereerste!
electrische gitaar terug te krijgen. Het is een gitaar van (forgive me, het was mijn eerste) het merk Cyclone. Ik had hem bestickerd en ´gecustomized´ door er metal stickers van bands als Absorbed, Entombed en Exhumed op te plakken, ook zijn de tremoloveren verwijderd en zitten er Jackson tuners op. De zilveren neckplate heeft alleen nog het ´Cyclone EKS technologies` logo.

De gitaar was/is groen en zat in een zwarte JIC hoes. Er zat een 013_056 snarensetje op en bij in de hoes. Als iemand vermoedt de gitaar (wellicht in gewijzigde vorm) gezien te hebben, graag een reactie. Bij terugvinden volgt een vindersloon.

Alvast bedankt,
Jeroen Vrielink.

ekkerman
24 december 2001, 12:05
hoe kan iemand nou in godsnaam uit een trein een gitaar jatten !!
waarschijnlijk heb je um gewoon vergeten zeker .
als ik met de trein zou gaan ( ik moet er niet aan denken , overigens...) dan zou ik mijn gitaar waar ik aardig verlieft op ben zogezegt wel degelijk goed in de gaten houden en zeker niet vergeten laat dit dan een dure les voor ons allen zijn hou je troep bij je en in de gaten !!

KoRnFreaK
24 december 2001, 12:06
plaats anders een advertentie bij man bijt hond :smile:

anoniem
24 december 2001, 13:01
Hoe krijg je dat voor mekaar dat je gitaar gejat wordt? Als ik mijn gitaar ergens mee heen neem verlies ik hem geen moment uit het oog en houd ik hem zelfs het liefst de hele tijd beet. Tenminste ik moet er niet aan denken mijn Taylor te verliezen. Maar ook al zou ik mijn goedkope Takamine meenemen, dan zou ik deze ook niet uit het oog verliezen, daarvoor betekenen gitaren te veel voor mij. Ik heb eerlijk gezegd nog liever dat ze mijn nieuwe auto jatten dan een van mijn gitaren!

KoRnFreaK
24 december 2001, 13:57
nou, liever een gejatte auto dan een gejatte gitaar? dat weet k nog niet hoor...

KoRnFreaK
24 december 2001, 13:58
ja, unicorn, het is echt heel lullig voor je, k zou ook vet down zijn als mij dat zou overkomen, maar k zou echt meer advertenties plaatsen overal hoor....

Skidrow
24 december 2001, 16:37
Bel de gevondenvoorwerpen lijn van de NS eens
als je hem bent vergeten............

ekkerman
25 december 2001, 12:30
Op 2001-12-24 13:57, schreef KoRnFreaK:
nou, liever een gejatte auto dan een gejatte gitaar? dat weet k nog niet hoor...


dan ben je vast nog niet de ware tegen gekomen !!!

taylor
25 december 2001, 15:06
ik ken ook zo'n sukkel die net 1 nieuwe custom made usa ibanez had gekocht bij kees dee voor dat geld was die 1 half jaar in bosnie geweest(beroeps)valt ie in slaap in de trein(hij was met de tein naar kees gegaan)ja je kunt het wel raden toen die wakker werd zat er geen usa custom made ibanez meer naast hem.

Skidrow
25 december 2001, 17:02
inderdaad Taylor, dat is erg dom
maja aan de andere kant ook wel sneu voor em

ekkerman
27 december 2001, 14:49
Op 2001-12-25 17:02, schreef Skidrow:
inderdaad Taylor, dat is erg dom
maja aan de andere kant ook wel sneu voor em

ik heb er maar 1 woord voor SUPERSUKKEL!!!

Dila
27 december 2001, 15:42
k vind t eerder zielig dan dom :sad: k ga janken van dat soort verhalen!!!

Shinoda-girl
27 december 2001, 17:26
Vet klote.....als ik een goeie gitar bij elkaar heb gespaard verlies ik m GEEN ENKEL MOMENT uit het oog.

taylor
27 december 2001, 18:35
ja oke tis wel zielig maar ik moest behoorlijk hard om lache toen ik het verhaal hoorde.komt ook door die gozer waarom het ging dat kan alleen hem gebeuren vandaar.

Shinoda-girl
27 december 2001, 21:01
Op 2001-12-27 18:35, schreef taylor:
ja oke tis wel zielig maar ik moest behoorlijk hard om lache toen ik het verhaal hoorde.komt ook door die gozer waarom het ging dat kan alleen hem gebeuren vandaar.


Is hij dan zo sukkelig........

taylor
27 december 2001, 22:50
ja behoorlijk