PDA

View Full Version : bassist gezocht voor project



naomusic
7 augustus 2009, 20:32
Junior Member


Geregistreerd: 4 maart 2009
Berichten: 5 bassist gezocht voor project

--------------------------------------------------------------------------------

hallo, ik ben net met mn solo project begonnen, en we zijn nu bezig met mijn eigen nrs in te spelen in een oefen studio! studio MON in groningen. Ik zelf ben een beginner, en daarom zoek ik ook muzikanten die mij er mee willen helpen het project verder van de grond te krijgen!
Maar het is wel uiteindelijk de bedoeling om een cd in elkaar te zetten!! Ik ben nu met 2 gitaristen bezig en zoek nog een bassist en een drummer. Ik zoek een gedreven bassist die stabiel is en waar je op aankan!! dat vind ik belangrijke eigenschappen! Daarnaast worden de kosten voor de oefenruimte gedeeld maar omdat we met meer zijn kost het minder als 10 euro! Maar mocht je geintresseerd zijn dan leg ik je de rest van het project uit en kun je me mailen op naomagic@live.nl (ps genre wat we spelen is pop (rock) en rockballad(s) Ik hoop dat ik mensen die geintresseerd zijn voldoende heb geinformeerd! grtjs en tot horens........
(ps het liefst mensen tussen 18 en 30 jaar)
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Laatst gewijzigd door naomusic; 21 juli 2009 om 19:20.