PDA

View Full Version : Beginnend gitarist meld zich



Burnout
6 augustus 2009, 15:43
Hallo mensen,

Ik ben Dennis wonende in het Zuiden van Limburg. Vanaf mijn 4e speel ik alles waar toetsen op zitten, piano, orgel en zo voorts. Ik ben er best goed in, nooit een noot kunnen lezen en altijd op gehoor gespeeld dus volledig autodidact. Mijn vader is altijd gitarist geweest en ik ben opgegroeid met muziek, ook mijn vader heeft nooit een noot kunnen lezen.

Al een aantal jaar miste ik iets in het spelen van toetsen, ik vond het niet meer uitdagend genoeg ik. Ondanks dat ik sinds mijn geboorte met gitaren op ben gegroeid heb ik nooit de moeite genomen om hier iets mee te doen. Erg jammer vind ik nu zelf. Maar goed, nooit te oud om te leren. Mijn vader bezit inmiddels genoeg gitaren en heeft mij een Gibson Nighthawk CST cadeau gedaan met mijn verjaardag omdat hij al een tijdje merkte dat ik steeds meer neigde om gitaar te gaan spelen en omdat hij het jammer vond dat de gitaar daar aan de muur hing. Nu ben ik dus volop aan het oefenen en ben ik begonnen met mijn eerste akkoorden en barre akkoorden. Mijn vader een ontzettende goede gitarist maar een ontiegelijk slechte docent :D Hij is autodidact en ik bezit gelukkig dezelfde gave om mijzelf iets volledig aan te. Zo ook de piano en nu ook gitaar. Mijn hart ligt in de muziek en dan voornamelijk in het gitaar spelen. Dit is waar ik me vanaf nu ook volledig op ga richten. Over +/- 5 jaar wil ik toch wel het niveau van mijn vader gehaald hebben. Hij speelt al 34 jaar dus een erg gewaagde maar mooie doelstelling.

Dat was het zo'n beetje. Ik zal vanaf nu denk ik wat vaker het gitaarforum benaderen.

Tot typ's. :hippie:

Koeloe
6 augustus 2009, 18:18
welkom hier

JeroenSchaaf
6 augustus 2009, 18:20
Welkom hiero!:cheerup:

Claudjahbab
7 augustus 2009, 00:39
Welkom!
En wederom had mijn gevoel gelijk. Ik was aan het rondspeuren hier, en ik zag dat er een nieuw topic was hier. Het eerste wat me te binnen schoot was 'dicht in de buurt'. Nu zie ik dat je in zuid-limburg woont, Sittard, Geleen, Elsloo, Maastricht? Ik woon in ieder geval in Maastricht :p

Burnout
7 augustus 2009, 14:18
Ik kom uit Geleen. Leuk een mede-Limburger :hippie: Vroeger veel met mijn vader in Maastricht geweest. Hij speelde in Fresh Memo een allround dans orkest en moest daar oefenen. Voornamelijk in het Atrium in Daalhof, was erg gezellig daar.

speulmenneke
8 augustus 2009, 00:40
Hey Dennis,

Welkom op het forum. Vanwaar je naam 'burnout'?? Je bent toch niet opgebrand hoop ik ??:)

Groeten van 'speulmenneke'.

Burnout
8 augustus 2009, 11:33
Hey Dennis,

Welkom op het forum. Vanwaar je naam 'burnout'?? Je bent toch niet opgebrand hoop ik ??:)

Groeten van 'speulmenneke'.

Burnout, lijkt een beetje op mijn achternaam en ik ben vroeger altijd zo aangesproken. Opgebrand, nog lang niet :D ik ben pas 25 dus heb nog een tijdje te gaan.