PDA

View Full Version : Them Crooked Vultures



soup
6 augustus 2009, 12:02
http://www.youtube.com/watch?v=5PtsaMokig0


intro clip


http://www.themcrookedvultures.com/


Komende zondag spelen ze een secret gig in Chicago (metro).

Ik kijk al uit naar hun muziek.


Dave Grohl, QOTSA's Josh Homme, and Led Zep's John Paul Jones Team Up (http://pitchfork.com/news/36118-dave-grohl-josh-homme-and-john-paul-jones-team-up/)

Paultje-k
6 augustus 2009, 12:07
Same here, ze zijn ook gerucht voor Lowlands!!

Eric Corton: "99% zeker, als het niet waar is vreet ik mijn schoen op!!"

win-win situatie dus.. :D Corton zn schoen op zien vreten in een volle Lowlandstent word ik ook wel blij van:D

soup
6 augustus 2009, 12:12
Hoe komt het dat het aantal views hetzelfde blijft op youtube?

Bl44t44p
6 augustus 2009, 14:57
Vooral dat gerucht over Lowlands vind ik wel erg gaaf... ben heel benieuwd!

Wicked Willy
6 augustus 2009, 16:36
Jajajajajajajaja VET! :blast:

Deze drie heren in een band.....dat moet gaaf worden!!!

Tim..
6 augustus 2009, 19:51
Hoe komt het dat het aantal views hetzelfde blijft op youtube?

De drie heren bij elkaar hebben meer kracht dan elk bestaand wezen ooit heeft gehad, en het stilzetten van de teller van het aantal views is voor hun dus slechts "a piece of cake"

:blast:

Dit moet gewoon wel geniaal worden!

soup
6 augustus 2009, 20:02
nieuwe vid moet bijna online staan :mmmm:

Squier4ever
6 augustus 2009, 20:23
Heel mss komen ze ook wel op Pukkelpop, er is een surprise aangekondigd daaro, voor de donderdag in de Marquee tent. Ik ga iig kijken wat het is! Ben zeer benieuwd naar hun muziek.

soup
6 augustus 2009, 20:31
hun album komt 23 oktober uit

Tim..
10 augustus 2009, 17:47
en de site is uitgebreid met een forum en een shop

forum: http://forum.themcrookedvultures.com/index.php
shop: http://store.themcrookedvultures.com/
foto's: http://pitchfork.com/features/photos/galleries/729-them-crooked-vultures/

:cheerup:

rickert
10 augustus 2009, 19:06
Ben echt ZO benieuwd....

soup
10 augustus 2009, 21:40
Waarom ben ik zo ''hyped'' .:( Ik wil het helemaal niet zijn, ik kijk uit naar hun materiaal en that's it.

Barkeepert
13 augustus 2009, 19:43
Eerste teasertje:
http://www.youtube.com/watch?v=iQEOEnQlXjg

Belooft veel goeds als je het aan mij vraagt. :)

Fistfunk
13 augustus 2009, 20:00
Ze weten het zo mooi te hypen en waarschijnlijk verkopen straks!

Briljant, en ik geloof er zelfs in dat ze het nog gaan waarmaken ook.

Bl44t44p
13 augustus 2009, 20:59
En dat Google Earth ding hangt inmiddels PRECIES boven Flevoland (Lowlands), helemaal vanaf ergens midden in de Atlantische Oceaan gekomen. Als dit geen hint is weet ik het ook niet meer :)

[edit] oke hij hing boven Flevoland, daarna ergens ten zuiden van Nigeria en nu in de Noordzee. Ik geef het op :D

Spitfire
13 augustus 2009, 21:51
Eerste teasertje:
http://www.youtube.com/watch?v=iQEOEnQlXjg

Belooft veel goeds als je het aan mij vraagt. :)

Nice! Klinkt echt heerlijk lomp :)

rickert
16 augustus 2009, 16:15
Woensdagavon in de Melkweg.... Gaat hem voor mij echt niet worden, moet werken! Dinsdag om 6uur kaartverkoop, 1 p/p, persoonsgebonden en woensdag 21.00 is dan de show. Kutzooi! Wel echt bruut hype creëren zo!

Tim..
16 augustus 2009, 16:29
woehoe! en nou hopen dat ze een beetje in de buurt blijven voor lowlands:P begint er wel steeds meer op te lijken trouwens.
Maar ik denk zomaar niet dat ik dinsdag- en woensdagavond ga redden.:chicken:

edit: lol de melkweg-site ligt eruit :P

soup
16 augustus 2009, 17:29
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo


http://i32.tinypic.com/21ep1nb.jpg

Tim..
16 augustus 2009, 17:49
inderdaad, geweldig affiche:P

Luke-wannabe
16 augustus 2009, 18:39
http://i32.tinypic.com/21ep1nb.jpg
Wat ontzettend vet!

budje
16 augustus 2009, 18:45
Dus als ik het goed begrijp weten jullie nog niet eens wat voor muziek het wordt? techno? metal? reggea?

Xnimez
16 augustus 2009, 18:59
Dus als ik het goed begrijp weten jullie nog niet eens wat voor muziek het wordt? techno? metal? reggae?

Dat is wel aardig duidelijk onderhand. Staan al wat filmpjes op Youtube.

Tim..
17 augustus 2009, 14:41
Ik sta morgen in de rij!:cheerup:

Spitfire
17 augustus 2009, 23:48
Ja fuck wat moet ik nou doen, ik ga er dolgraag naartoe en heb er het geld voor over, maar zo op het laatste moment iemand regelen wordt lastig. En om alleen te gaan is ook zo iets...

CowGuitar
18 augustus 2009, 01:31
hun album komt 23 oktober uit

Ik vind het eigenlijk jammer dat z'n een album uitbrengen. Eigenlijk moet het gewoon een band blijven waarvan niemand precies weet waar en wanneer ze precies optreden en waarvan niemand een album heeft, maar waar iedereen heen wil :D

Squier4ever
18 augustus 2009, 10:33
woensdagavond melkweg; donderdag pukkelpop?
ik hoop het zooooo ontzettend hard!

CowGuitar
18 augustus 2009, 10:43
Over 2 minuten pak ik de bus naar de Melkweg! Woehoe :cheerup:

Luke-wannabe
18 augustus 2009, 11:34
Over 2 minuten pak ik de bus naar de Melkweg! Woehoe :cheerup:
Hee dude je gaat toch? Wat vet! Ik hoop dat je een kaartje krijgt man!
Vertel me hoe het was! ;)

paulbekkers
18 augustus 2009, 12:04
Ik ben benieuwd hoe ziekelijk druk het bij Melkweg zal zijn vandaag. Vermoedelijk staat er nu al een rij....

rickert
18 augustus 2009, 13:20
Dat weet ik wel zeker.... Nog een reden dat ik niet kan, gister dacht ik het geregeld te hebben maar om 5uur in Amsterdam is echt te laat voor deze hype, zo groot is Melkweg niet. Kuth!

B_2_the_a
18 augustus 2009, 13:21
Zelfde probleem hier...
Daarnaast kon ik geen lotgenoot vinden, amateurs in mijn omgeving!

Tim..
18 augustus 2009, 21:18
Ik heb een kaartje!!:crazyhappy:

Om 15.00 uur kwam ik aan bij het leidseplein (leidscheplein?..), en stond er een smalle rij die bestond uit zittende mensen, waarna me verteld werd dat er ongeveer 300 personen stonden. De rij werd al snel ingeschoven, en auto's werden aan de kant gereden zodat iedereen stukje bij beetje kon doorschuiven richting melkweg. Rond 17.00 uur begonnen de rij uit het zicht te raken, ik gok dat er toen zo'n 800 of 900 mensen stonden.
Om 18.00 uur ging dat eindelijk de kaartverkoop van start, langzaam maar zeker strompelden we richting de kassa, en om 18.45 hadden we dan eindelijk dat polsbandje om onze pols hangen.

Voor de mensen die dachten dat ze te laat waren: Er schijnen nu nog kaartjes te zijn!:sssh:

Zin in morgen!:blast:

Droffie
19 augustus 2009, 11:46
Ik heb gisteravond om half tien nog een kaart gehaald...er stond op nu.nl dat het uitverkocht was dus stokte de rij voor de deur.

Toen ik weg ging was er nog een stapeltje...om half 5 gaat de kassa weer open en er zijn dus nog kaarten...

ik ga alleen helaas maar dat deert niet. Ben onwijs benieuwd wat me te wachten staat.

Guitarik
20 augustus 2009, 16:22
Enigszins gefrustreerd (omdat ik geen kaartje kon kopen) volgde ik dit topic, maar nu wil ik het weten ook:

HOE WAS HET?

Guitarik
20 augustus 2009, 16:33
Oh ik lees al het een en ander bij Gigs/Concerten.

rickert
29 oktober 2009, 10:00
http://soundcloud.com/crookedvultures/november-3rd

Naast New Fang nu ook een korte clip van Mind Eraser online, ik kan niet wachten op het album!!!

Tim..
2 november 2009, 12:01
Ondertussen ook het hele nummer Mind Eraser No Chaser op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=Lgn_ZOyFLiQ
Geweldig nummer!

en sinds 2 dagen geleden geloof ik, ook een stukje Gunman:
http://www.youtube.com/watch?v=wq3xBq92Jqo&feature=player_embedded

rickert
2 november 2009, 12:02
En gratis op Itunes, Mind Eraser!!!

rickert
10 november 2009, 08:00
http://www.youtube.com/watch?v=yQ6arQ-qK34&feature=PlayList&p=FCC1368DF9BDE312&index=0&playnext=1 En die gekken leaken gewoon zelf het album ineens:seriousf:!!!

Squier4ever
10 november 2009, 09:50
http://www.youtube.com/watch?v=yQ6arQ-qK34&feature=PlayList&p=FCC1368DF9BDE312&index=0&playnext=1 En die gekken leaken gewoon zelf het album ineens:seriousf:!!!

Ik ben nu aan het luisteren, echt te gek!

rickert
10 november 2009, 11:53
Nog wel kopen he...;) Ik ben super enthousiast, No One Loves Me is m'n favo tot nu toe! Kan niet wachten tot ik het origineel vrijdag door de bus hoor vallen:cheerup:

Spitfire
10 november 2009, 11:54
http://www.youtube.com/watch?v=yQ6arQ-qK34&feature=PlayList&p=FCC1368DF9BDE312&index=0&playnext=1 En die gekken leaken gewoon zelf het album ineens:seriousf:!!!

Ja echt dikke poep :) En het gekke is dat ik nu 100% zeker weet dat ik het album ga kopen.

Herman
10 november 2009, 12:12
Klinkt te gek! Lekker lomp! Deze week valt het origineel hier ook in de bus.. jammer genoeg als verjaardags cadeau voor m'n broer, maar dan kan ik hem alsnog wel luisteren. ;)

Tim..
10 november 2009, 13:34
Hoe geniaal! Niks leaken, gewoon lekker zelf je hele album online zetten!
Heb hem net ook gepreorderd, dus hoop hem zaterdag uit de brievenbus te kunne halen:crazyhappy:

Barkeepert
10 november 2009, 14:00
No One Loves Me en Elephants zijn tot nu toe mijn favoriet. Hoewel ik al sinds ik het voor het eerste hoorde verliefd ben op Interludes W/ Ludes

nielsduursma
10 november 2009, 17:17
Nog wel kopen he...;) Ik ben super enthousiast, No One Loves Me is m'n favo tot nu toe! Kan niet wachten tot ik het origineel vrijdag door de bus hoor vallen:cheerup:

Dat nummer vanaf +- 2:40 is echt te gek voor woorden, ook m'n favoriet op het moment.

Gunman en Scumbag Blues zijn ook supervet.

rickert
10 november 2009, 17:26
Ja vanaf die bridge wil ik gewoon alles kapot maken zo gaaf is het:seriousf:! Ik vind alle nummers pareltjes eigenlijk... Yeah!

rickert
12 november 2009, 15:18
De cd is overgedragen aan TNT post!!!!!!!!!!!! :rockon:

Arts
12 november 2009, 17:54
vandaag cd gekocht in de Music Store..
Ze willen daar vaak wel cd's verkopen voor de Release datum..
net als Muse: The Resistance 5 dagen te vroeg xD

ff over het album:
1 woord: OORgasme

rickert
12 november 2009, 18:11
Ik ben jaloers.....

Arts
12 november 2009, 21:32
nog maar een keer posten...
Dit album is echt niet normaal goed..

Elk instrument klinkt echt goddelijk.

Ik denk dat ik binnenkort toch maar naar een Gig ga in Duitsland.
Nog meer brabanders die ernaartoe gaan??? Want krijg mijn vrienden niet echt overgehaald omdat het eigenlijk best wel duur is ;)

Squier4ever
13 november 2009, 12:20
Ik heb m ook gisteren bij FRS gekocht! Echt zooooo briljant. Favo's:

alles behalve Interlude. Echt gewoon zo mega-motherf*cking steengoed album!

rickert
13 november 2009, 13:01
YEAH hij is binnen! Wat een verschil met de youtube-leak zeg, heerlijke kwaliteit. No one love me blijft m'n favo, alleen al om de tekst:D!!! Als die bridge inkickt is het net een drug zo bruut!

Riky
13 november 2009, 17:53
Ja vet album! Niet zo briljant als Qotsa, maar wel vet.
Had wel meer gehoopte op vage shit eigenlijk (vage stops, rare structuren en akoorden enz), maar ik vind het wat vriendelijker dan Qotsa, qua stijl dan.

Beukt wel lekker zeg:D

playlist maken met Qotsa, Treiggerfinger en Them Crooked Vultures en je gaat maximaal los.

Tim..
13 november 2009, 19:28
ohw-so-goed!

HaroldA
13 november 2009, 19:50
Ja echt dikke poep :)

Inderdaad. Overhypte, irritante kutplaat. De leuke nummers die er tussen staan zijn veel te uitgerekt en uitgemolken.

Zware teleurstelling dus hier.

rickert
13 november 2009, 20:47
Rot voor je man, ik ga helemaal stuk! :rockon:

Keesz
13 november 2009, 21:08
Inderdaad. Overhypte, irritante kutplaat. De leuke nummers die er tussen staan zijn veel te uitgerekt en uitgemolken.

Zware teleurstelling dus hier.

ik heb hetzelfde, elk nummer heeft potentie, maar maakt t net niet waar.

rickert
13 november 2009, 21:59
Wat kunnen smaken toch verschillen he... Scheelt toch weer als je een ongelofelijke fanboy bent:ok:

Riky
13 november 2009, 23:20
ik heb hetzelfde, elk nummer heeft potentie, maar maakt t net niet waar.

daar ben ik het wel een beetje mee eens. Het niet zo catchy als Qotsa terwijl het minder experimenteel is. Dat is het enige wa er aan scheelt vind ik en dat is wel jammer.

Damster
14 november 2009, 12:09
Ik ben er wel happy mee,
maar voordat ik mijn uitgesproken mening hier ventileer eerst maar ff een paar keer luisteren.

soup
14 november 2009, 15:37
YEAH hij is binnen! Wat een verschil met de youtube-leak zeg, heerlijke kwaliteit. No one love me blijft m'n favo, alleen al om de tekst:D!!! Als die bridge inkickt is het net een drug zo bruut!
Ik was het album op youtube aan het beluisteren en stopte bij nr 3 ''new fang'' omdat het zo goed was.

Ben benieuwd naar de rest maar ik had stiekem wel meer verwacht.

jonesd
14 november 2009, 18:44
Ik ben hem vanmiddag gaan halen, eerste beluistering klinkt al machtig.

De vergelijkingen met Qotsa vind ik wat raar, dit ís gewoon QOTSA met een andere naam.

Het zou mij niet verbazen als Josh Homme zijn huidige groep weer eens moe was maar ze dit keer niet wenste buiten te gooien. Alternatief is dan een nieuwe groep natuurlijk...

rickert
15 november 2009, 00:35
Er zitten wel wat dingen bij die ik ook wel bij QotSA had kunnen verwachten, maar toch ook wel veel compleet andere sfeer hoor! En er komt nieuw QotSA werk, en daar kan ik uiteraard niet op wachten:D!

nielsduursma
15 november 2009, 00:52
Er zitten wel wat dingen bij die ik ook wel bij QotSA had kunnen verwachten, maar toch ook wel veel compleet andere sfeer hoor! En er komt nieuw QotSA werk, en daar kan ik uiteraard niet op wachten:D!

Heb je Them Crooked Vultures net gezien bij "Terug naar Lowlands" met Nico Dijkshoorn?
Ik vond het jammer dat ik m'n TV niet zo hard kan zetten rond deze tijd:D

Weet je nog iets meer over dat nieuwe qotsa werk? Ik zou het ook niet zo erg vinden als dat uitkomt namelijk:D

rickert
15 november 2009, 08:48
Dat duurt nog wel even:seriousf:. Sowieso zoeken ze nog een manier om bij Interscope weg te komen geloof ik, al snap ik dan weer niet dat TCV daar ook zit. Terug naar Lowlands zal ik morgen eens terugkijken!

Squier4ever
15 november 2009, 19:43
Ik ben het ook niet eens met iedereen die het niks vind. Deze plaat is gewoon briljant. Briljant drumwerk, briljante bas, briljante gitaar(en sound) en briljante vocals. Gewoonweg briljant.
Voor mij album of the year en waarschijnlijk van volgend jaar erbij. Voor mij alleen maar superlatieven voor deze plaat. Oh ja, ik stond vooraan op Pukkelpop! :cooler:

joesman
15 november 2009, 19:59
Briljant drumwerk: check!
Briljante bas: check!
Briljante gitaar en sound: check!

Briljante songs: Hier blijf ik echt op mijn honger zitten,heb ze nu al ettelijke keren beluisterd maar vind de nummers gewoon niet catchy genoeg,zoals ik dat normaal van de drie heren apart wel gewoon ben. De nummers teren, naar mijn gevoel natuurlijk, teveel op sound,maar missen iets beklijvends.
Jammer want ik ben wel een absolute fan van wat deze heren in het verleden al bewezen hebben.

jubei
16 november 2009, 01:57
wel leuk net als de nieuwe wolfmother,maar niet super speciaal,vind denk ik de nieuwe wolfmother nog wel beter naar een paar keer luisteren

Arts
16 november 2009, 19:31
wel leuk net als de nieuwe wolfmother,maar niet super speciaal,vind denk ik de nieuwe wolfmother nog wel beter naar een paar keer luisteren

nou voel ik me toch wel een beetje aangevallen...

Heb 't nieuwe Wolfmother album ook geluisterd.... een tweede keer komt er denk ik niet meer van. Als je stoner wil luisteren luister dan naar Kyuss.
Ik kan de manier hoe de zanger zingt echt niet uitstaan, vandaar dat ik er denk ik ook zo negatief over ben.

jubei
16 november 2009, 19:45
jah het kan dat je de zang niet mag,kan ik inkomen(al vind ik het wel gewoon goed erbij passen)maar ik zie het totaal niet als stoner,en een vergelijking met kyuss gaat ook helemaal niet op vind ik,het is gewoon redelijk commerciele
jaren 70 achtig hardrock,en daarin wel goed geslaagd vind ik,bij them crooked vultures hoor ik wel leuke riffs opzich maar de echte "hook" vind ik toch ontbreken in de meeste nummers.al moet ik zeggen dat ik de plaat mischien nog wel even wat vaker moet luisteren,evenals wolfmother

Spitfire
16 november 2009, 21:32
jbij them crooked vultures hoor ik wel leuke riffs opzich maar de echte "hook" vind ik toch ontbreken in de meeste nummers.

Dat is het hele ding bij TCV volgens mij: elk nummer zit barstensvol vette dingen, maar een echte hook ontbreekt inderdaad. Alhoewel het tweede gedeelte van No One Loves Me & Neither Do I wel het wreedste stukje muziek is dat ik dit jaar gehoord heb.

En over het nieuwe album van Wolfmother: ik heb de limited edition en dat ding rockt gewoon de pan uit, al hoor je wel bij welke bands ze hun inspiratie vandaan halen (oa Kyuss (10,000 Feet), Rolling Stones (White Feather) en Led Zep (White Castle))

Megadeth22
16 november 2009, 22:33
Ze hebben allen de techniek en genoeg geld voor vette gear en tone, maar ik vind het helemaal niks. Na een kwartier alweer weggelopen op Lowlands. Beetje net als Metallica; hoe zij wilden klinken als And justice for all met hun laatste plaat (en faalden) proberen TCV TEVEEL in een nummer te stoppen.

rickert
17 november 2009, 22:48
Er kunnen niet genoeg vette riffs in een nummer zitten:ok:

Tankman
20 november 2009, 23:45
Naar aanleiding van alle enthousiasme op gitaarnet over Them Crooked Vultures ben ik vandaag maar eens wat nummers gaan opzoeken. Ik heb er een handje vol geluisterd, meerdere keren zelfs en mijn conclusie is als volgt:

Ik snap de enthousiasme niet echt. De tone en overall sound van de nummers is bijzonder. Of het goed is, ben ik nog niet over uit, maar het is wel bijzonder. Bij de nummers heb ik het idee dat deze jongens veel beter kunnen en misschien beter met hun eigen band hadden kunnen doorgaan. Het is gewoon niet mijn stijl. Maar ik heb het een eerlijke kans gegeven voor ik het heb beoordeeld. Doe mij maar de laatste van Lamb of God.

rijsberman
21 november 2009, 00:20
Bij de nummers heb ik het idee dat deze jongens veel beter kunnen en misschien beter met hun eigen band hadden kunnen doorgaan.

Dat is het gevoel dat ik bij chickenfoot ook al. Toppers die samen net de 'magie' niet weten te vinden, zodat het niet bijzonder (genoeg) is. TCM schat ik wel hoger in dan chickenfoot trouwens, als band dan, wat weinig zegt over de individuen.

rickert
22 november 2009, 12:01
http://www.nu.nl/muzieknieuws/2127496/them-crooked-vultures-klaar-tweede-album.html
Kom maar op met die release-date:seriousf:!

Guitarik
24 november 2009, 17:59
Ik denk dat bij zo'n supergroep de verwachtingen altijd wat te hoog zijn. Daar is natuurlijk wel reden voor. Het zijn stuk voor stuk vette muzikanten, maar als zij besluiten samen een groep te vormen, moeten ook zij zoeken naar een nieuwe sound/richting/stijl die ze eraan willen geven. Dat kost gewoon wat tijd en ervaring met samenspel. Nou hebben Grohl en Hommes dat wel al enigszins, maar het is toch anders als je vernieuwende andere muziek wil gaan maken.

Naar mijn mening is het wel een goede plaat geworden die ook beter wordt na meerdere luisterbeurten. Ik verwacht dat de volgende plaat nog beter zal zijn als ze langer samenspelen. Wellicht dat er dan ook meer hooks inzitten. Hoewel ik persoonlijk denk dat die ook al behoorlijk aanwezig zijn in de huidige plaat.

HaroldA
24 november 2009, 18:14
Ik heb 'm nog een paar keer geluisterd omdat ik het genre wel erg gaaf vind maar het is nog steeds niets geworden. Goede muzikanten, slechte nummers...

Maar de 2e is ook al weer op komst!


Them Crooked Vultures klaar voor tweede album (http://www.nu.nl/muzieknieuws/2127496/them-crooked-vultures-klaar-tweede-album.html)

De meldt muziekmagazine NME op de website.

Het titelloze debuutalbum van Them Crooked Vultures ligt sinds een week in de winkel, maar dat is volgens frontman Josh Homme geen reden om het rustig aan te doen.

"Ik denk dat we nu pas op stoom beginnen te komen, dus waarom zouden we dan nu stoppen?"

Bassist John Paul Jones is het met hem eens: "We weten alledrie dat er nog zoveel meer in ons zit." Volgens drummer Dave Grohl wordt de opvolger 'een stuk harder' dan de eersteling.

Supergroep

Homme is overigens niet te spreken over het gebruik van de term 'supergroep', als het op de band aankomt. "Ik heb er geen hekel aan als mensen ons zo noemen, maar ik heb er ook niks mee. Het zegt me niks", zo laat hij weten.

rickert
24 november 2009, 18:24
Spuit 11!!!

Ik luister hem weinig, om overdosis te voorkomen:seriousf:! Voor mij is het echt het beste wat de laatste tijd uitgekomen is, helemaal goud:ok::ok::ok::ok:!

hendrix2
24 november 2009, 18:47
Pff, ik vind het tegenvallen. Erg jammer, had er nochtans naar uitgekeken.
Er zit niets tussen waar ik echt verbaasd van stond. Ook niets wat ik écht slecht vond, maar er steekt niets bovenuit voor mij. Ik kan hem ook niet in een keer uitluisteren, gaat mij gewoon vervelen.
Ik had eigenlijk wel wat leukers verwacht van deze muzikanten...

HaroldA
24 november 2009, 18:50
Ik luister hem weinig, om overdosis te voorkomen:seriousf:! Voor mij is het echt het beste wat de laatste tijd uitgekomen is, helemaal goud:ok::ok::ok::ok:!

Mijn vriendin vroeg zelfs of het af mocht. Ze irriteerde zich er mateloos aan!

Ik heb daarna Bloodbath aangezet en daar klaagt ze niet over... :soinnocent:

Mitch
24 november 2009, 19:58
Ik heb daarna Bloodbath aangezet en daar klaagt ze niet over... :soinnocent:

Ongesteld?

HaroldA
24 november 2009, 20:22
Ongesteld?

Nope! :soinnocent:

Ze viel trouwens wel lekker in slaap na 15-20 minuten Bloodbath. Blijkbaar wordt ze daar lekker rustig van itt TCV :???:

Squier4ever
25 november 2009, 14:34
Ik luister die cd nog steeds minstens 1x per dag, zo fucking vet!
Op youtube staat nu ook een playlist van hun gig op Reading in HQ, ook echt te gek!

nielsduursma
25 november 2009, 22:47
Zo, voor de gear miepers:
http://s3.amazonaws.com/spinearth-prod/pictures/97957/TCV9_medium.JPG
http://www.antiquiet.com/wp-content/uploads/2009/11/IMG_1931-728x546.jpg

Lijstje met wat er oa staat van het TCV forum gejat:
Rechter Pedalboard:
Dunlop Q-Zone --> Fulltone Ultimate Octave --> ? (might be something here, Mic stand is blocking it) --> EHX Octave Multiplexer --> EHX Micro POG --> Morley Chrome Wah. Not quite sure of the order.

Linker Pedalboard:
Ernie Ball Volume Pedal --> Boss Space Echo Reissue --> Sib Echodrive --> Moogerfooger Analog Delay (Probably) --> Sunoa 60Z????? (Anyone seen this before?) --> Looks like a custom made A/B/Y switch possibly... --> Maestro MPF-1 on top of the Supro Big Star.

rickert
25 november 2009, 23:05
Tof! Wel veel meer dan ik gedacht had:rockon:!

nielsduursma
6 december 2009, 17:07
Ik ben in de watten gelegd met sinterklaas door m'n vriendin:D
Ik heb de dubbel-LP + een grote poster van d'r gekregen, een soort van TCV verwen-pakket:D
http://i99.photobucket.com/albums/l303/nielsd/9eecff2a.jpg
http://i99.photobucket.com/albums/l303/nielsd/04baa8d0.jpg

Arts
6 december 2009, 18:58
Ik ben in de watten gelegd met sinterklaas door m'n vriendin:D
Ik heb de dubbel-LP + een grote poster van d'r gekregen, een soort van TCV verwen-pakket:D
http://i99.photobucket.com/albums/l303/nielsd/9eecff2a.jpg
http://i99.photobucket.com/albums/l303/nielsd/04baa8d0.jpg

gaaf!
Waar heeft ze die poster vandaan? Die wil ik ook!

Tankman
6 december 2009, 19:37
Zag ze laatst op BBC op een Britse Talkshow. De interview was wel leuk. Ze gingen ook optreden. Ik dacht, nou vooruit, herkansing. FF nog een keertje luisteren, misschien vind ik het nu wel leuk.....Niet dus. Wat een teringherrie.

Enige pluspuntje, de stem van Dave Grohl, wat een stem heeft hij toch, maar past totaal niet in het plaatje, dus het pluspuntje is ook weer meteen het minpuntje. Grohl en Homme's hun stemmen passen gewoon niet bij elkaar, en Grohl heeft toch wel een iets te herkenbare stem, dat ik toch weer meer Foo Fighters denk dan TCV.

Ik snap de Hype over deze band niet. Is het nou alleen om de namen? Verder vind ik er echt niks bijzonders aan.

rickert
6 december 2009, 20:27
Ja, ja, dat weten we nu allemaal wel. Misschien gewoon niet meer naar luisteren en dit topic lekker met rust laten als je het niets vind!

We fokking love it:gitarist:!

jonesd
6 december 2009, 20:56
Ja, ja, dat weten we nu allemaal wel. Misschien gewoon niet meer naar luisteren en dit topic lekker met rust laten als je het niets vind!

We fokking love it:gitarist:!

Amen Brother!!!!

HaroldA
6 december 2009, 22:31
Ja, ja, dat weten we nu allemaal wel. Misschien gewoon niet meer naar luisteren en dit topic lekker met rust laten als je het niets vind!

We fokking love it:gitarist:!

Dus hier mogen alleen lofdichten en een kritische noot is niet gewenst?

Ruikt naar censuur... :stop:

rickert
6 december 2009, 22:37
Tuurlijk mag dat wel... Maar nu weten we wel dat mensen het een hype vinden, just let us love!

humbucker
6 december 2009, 23:31
Zo, voor de gear miepers:
....
...
..
.

Om hier even op te reageren, schoot me eigenlijk ook maar net te binnen trouwens.

Hoe zit het eigenlijk met de stroom voor de amps en pedalen van Amerikaanse artiesten die touren door Europa of van Europeanen die touren door de States? Aangezien er overal ter wereld zowat verschillende spanningen zijn op het stroomnet.. Nemen die mannen gewoon omvormers mee? Of verschillende amps? Voor pedalen kan ik me het enigzins nog wel inbeelden dat het makkelijk is omdat je gewoon 9 of 18V moet hebben, maar voor amps wordt het toch wel een ander verhaal, niet?

Martijn-w
7 december 2009, 09:25
Er zijn genoeg omvormers te koop. Die zullen ze echt wel meenemen.

HaroldA
7 december 2009, 09:28
Voor pedalen kan ik me het enigzins nog wel inbeelden dat het makkelijk is omdat je gewoon 9 of 18V moet hebben, maar voor amps wordt het toch wel een ander verhaal, niet?

Er zijn ook bedrijven waar je een complete backline kunt huren voor je Europese tour...

Tankman
7 december 2009, 09:38
Tuurlijk mag dat wel... Maar nu weten we wel dat mensen het een hype vinden, just let us love!

Moet je zeker doen. Ik vraag me alleen af waarom men het zo goed vind en vind het gewoon zonde dat steeds meer ongeinspireerde muziek als goed gezien wordt, terwijl er zoveel beter is. Maar ach, zo zijn er wel meer dingen die ik niet snap, maar toch gebeuren.

beruk
7 december 2009, 09:42
Ik vraag me alleen af waarom men het zo goed vind en vind het gewoon zonde dat steeds meer ongeinspireerde muziek als goed gezien wordt, terwijl er zoveel beter is.

Wat is dat dan, ongeïnspireerde muziek?

Tankman
7 december 2009, 09:53
Constant hetzelfde herhalen, niet origineel, kutgeluid...Zeg maar, alles wat geld voor de Kanye West, Beyonce achtige shit, dat is ongeinspireerd, en dat vind ik dus ook van TCV.

Als Jan, Piet en Kees uit Sappemeer exact dezelfde cd hadden uitgebracht als TCV, had iedereen het kutmuziek gevonden. Het is maar omdat het 3 grote en stuk voor stuk goede muzikanten zijn. Alleen komen hun talenten niet tot hun recht met dee band.

soup
7 december 2009, 12:06
Ik ga akkoord met tankman, ze hebben wel enkele leuke nummers maar niet iets waarvan je zegt '':crazyhappy::crazyhappy:''.

Ik had meer verwacht.

pimmetje
7 december 2009, 12:28
Ja, dat kutgeluid kan ik me wel een béétje in vinden. Al is kut natuurlijk wel overdreven, geeft 't echt jeuk op een onprettige manier na een paar nummers.
Die talkshow had ik ook gezien, Jonathan Ross.... daar was 't geluid idd helemáál verschrikkelijk.

Wel een paar vette nummers, maar ik had ook hogere verwachtingen.

rickert
7 december 2009, 12:42
Ik heb eigenlijk weinig zin om te gaan zitten verdedigen waarom ik het geweldig vind. Ik kan me indenken dat het echt een hate it or love it sound is die ze hebben. Voor mij zit er sowieso al echt de bruutste riff in die ik ooit gehoord heb (Nobody Loves Me). Ik begrijp gewoon niet waarom er constant weer begonnen moet worden dat het zo'n "hype" is en dat iedereen het kut zou vinden als het van een ander kwam. Al was dat zo, lekker belangrijk! Nu vind ik het awesome en dat blijf ik lekker vinden!

nielsduursma
7 december 2009, 12:48
gaaf!
Waar heeft ze die poster vandaan? Die wil ik ook!

Volgens mij de platenwinkel waar ze 'm gekocht heeft. Daar hingen er ook al een paar in de winkel.

Dat "kutgeluid" kan ik me eigenlijk niet zo in vinden. Dat optreden bij de BBC was inderdaad wel een beetje teleurstellend, maargoed, Mind Eraser is ook het minst vette nummer van het album vind ik. En ik ben het heel erg met Rick eens dat de riff uit Nobody Loves Me toch een van de allervetste ooit is:D

pimmetje
7 december 2009, 17:23
Ik heb eigenlijk weinig zin om te gaan zitten verdedigen waarom ik het geweldig vind. Ik kan me indenken dat het echt een hate it or love it sound is die ze hebben. Voor mij zit er sowieso al echt de bruutste riff in die ik ooit gehoord heb (Nobody Loves Me). Ik begrijp gewoon niet waarom er constant weer begonnen moet worden dat het zo'n "hype" is en dat iedereen het kut zou vinden als het van een ander kwam. Al was dat zo, lekker belangrijk! Nu vind ik het awesome en dat blijf ik lekker vinden!Je hoeft 't ook niet te verdedigen... je mag 't gewoon geweldig vinden :ok:.

Mij maakt 't niet zo veel uit of 't nu een hype was of niet, maar verwachting doet er altijd toe bij een produkt. Het viel me tegen toen ik de cd hoorde. Dat zal ongetwijfeld in mijn geval te maken hebben met een enorme liefde voor het vaak geluidsbepalende werk van John Paul Jones bij Zeppelin... dan is 't ff schrikken/slikken als dat voor m'n gevoel slechts marginaal aanwezig is.

Ook daarbij sluit ik me bij Tankman aan: ik heb niet 't idee dat deze cd me het kunnen van de individuele artiesten laat horen en synergie durf ik ook te betwijfelen. Hopen dat 't bij de volgende cd wel is... ze lijken er gelukkig zelf goed zin in te hebben :D.

EuroCinema
7 december 2009, 17:45
:( Ik heb het omgekeerde. Vanwege die enorme hype hoefde ik niet zo nodig mee naar het concert, had m'n mening al klaar dat het toch zou tegenvallen. Maar nu ik de cd hoor vind ik hem toch wel enorm lekker!

Stratman70
7 december 2009, 18:57
Het album heeft gewoon teveel nummers denk ik, waardoor op een gegeven moment de aandacht toch gaat verflauwen, omdat het een te lange rit is.

Maar inderdaad het riffje van Nobody Loves Me.. is wel heel erg sterk. Doet me trouwens wel wat aan het trucje van het riff van Slow Poke Music van Whitesnake denken: dat telkens varieren in het einde van het riffje.

Ik irriteerde me ook aan dat nummer met dat irritante hoge zanlijntje ' Ah lalalalalala aaahhh" (weet ff de titel niet van het nummer). Superirritant zeg! Maar nu is de irritatie omgeslagen in enthousiasme: wat een heerlijk psycho-achtig en daardoor geweldig nummer.

Nee, van mij krijgen ze eerst nog een hele hoop luisterbeurten voordat ik dit album ga afkraken.

rickert
9 december 2009, 23:22
http://www.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Music/12/07/them.crooked.vultures/index.html?eref=ew

Hilarisch:D!

Arts
9 december 2009, 23:44
Ik irriteerde me ook aan dat nummer met dat irritante hoge zanlijntje ' Ah lalalalalala aaahhh" (weet ff de titel niet van het nummer). Superirritant zeg! Maar nu is de irritatie omgeslagen in enthousiasme: wat een heerlijk psycho-achtig en daardoor geweldig nummer.


luister dit eens : http://www.youtube.com/watch?v=OdpitN7gsi4

Wie is er gisteren naar TCV geweest?? Ben wel benieuwd hoe het was

rickert
9 december 2009, 23:52
Ik, zie het topic. Het was echt awesome! Dinsdagavond op TV....

rudolf
10 december 2009, 10:57
waar komt het op tv dan?

rickert
10 december 2009, 11:01
23.15 op WDR.

Tim..
10 december 2009, 11:21
Ik irriteerde me ook aan dat nummer met dat irritante hoge zanlijntje ' Ah lalalalalala aaahhh" (weet ff de titel niet van het nummer).
Interlude with Ludes heet dat nummer;)

en over die hype, zelf ben ik naar het concert in de melkweg geweest, wat hun 2e concert ooit was! Dus tja, ik kan moeilijk zeggen dat ik de muziek al beoordeeld had, aangezien het enige wat toen al te beluisteren was dat 14 sec. stukje van NLM&NDI was. Maar om nou te zeggen dat de hype was.. nee, het was meer het feit dat Josh, Dave en JPJ samen een band hadden.

soup
10 december 2009, 13:02
Als je zegt dat het geen hype is dan weet je er niks van.

Ze hebben de hype zelf gecreëerd: via hun site (af en toe nieuwe info/clips uitbrengen), en zo de spanning opbouwen en uiteindelijk hun eigen hype verknallen door te laat hun album uit te brengen en nog andere fouten te begaan.

En moet er telkens vermeld worden dant J van Qotsa is en D van de FF en JPJ van Led zeppelin? Als ze niet als superband willen bestempeld worden waarom het dan toch vermelden??

Tim..
10 december 2009, 13:10
Als je zegt dat het geen hype is dan weet je er niks van.


Ik weet niet of dit aan mij gericht was of gewoon algemeen, maar als het aan mij gericht was:
Ik zeg niet dat het geen hype is, alleen dat die hype niet de reden was dat ik naar dat concert ging.

Riky
10 december 2009, 13:22
Natuurlijk is het een hype... Net als Robbie Williams nu ook een hype is en bijvoorbeeld de Mexicaanse griep.

Wat ik niet vind dat het is, dat is over-hyped. Het zijn drie erg goede muzikanten die ook een vette plaat hebben gemaakt en live volgens mij nog veel vetter zijn. Ze maken de gecreëerde hype (door hun en de media) gewoon goed waar.

Over-hyped (is dat een woord?) vind ik meer als iets waardeloos toch heel bekend word doordat de media er erg veel over spreekt.

Er wordt hier op GN altijd zoveel gediscussierd over dat een band te makkelijke, voorspelbare, volgens de standaart regels muziek maakt. Them Crooked Vultures doen en dat niet en dan is het ook weer niet goed:P

rickert
16 december 2009, 08:36
http://www.youtube.com/view_play_list?p=6A2C81E7B3D5ACEE

Je zal er maar bij geweest zijn he:D:blast:!!!

Orpheo
17 december 2009, 00:49
http://www.youtube.com/view_play_list?p=6A2C81E7B3D5ACEE

Je zal er maar bij geweest zijn he:D:blast:!!!

het klinkt, en ziet er een beetje uit, als de jostiband.

jonesd
17 december 2009, 09:02
http://www.youtube.com/view_play_list?p=6A2C81E7B3D5ACEE

Je zal er maar bij geweest zijn he:D:blast:!!!

Ubervette shizzle!!!!

jonesd
17 december 2009, 09:02
het klinkt, en ziet er een beetje uit, als de jostiband.

Ksst, kssst, terug in uw mand!

rickert
17 december 2009, 09:42
het klinkt, en ziet er een beetje uit, als de jostiband.

Dan zal je wel balen dat je dit keer niet mee mag spelen!

Barkeepert
17 december 2009, 16:25
Gunman blijft live toch net ff een stukje vetter. :blast:

Tankman
17 december 2009, 16:30
het klinkt, en ziet er een beetje uit, als de jostiband.

LOL! Zo erg is het nou ook weer niet...maar nee...nogsteeds niet onder de indruk...

Spot ik rickert nou in het publiek in de eerste shot?

rickert
17 december 2009, 17:12
In No One Loves Me ben ik meerdere malen te zien ja:rockon:

Tankman
17 december 2009, 17:16
Dacht het al. Kon me nog foto's van je herinneren uit Off-Topic. Je bent redelijk tot heel erg herkenbaar. Viel ook gewoon op.

Wel vet om zo pal in beeld te staan bij een concert van een band waar je grote fan van bent...Lucky bastard!:seriousf:

beruk
30 december 2009, 11:14
Mooie foto serie van de NME site:
http://www.nme.com/photos/them-crooked-vultures-%E2-behind-the-scenes/158419/1/1

Nellyrocks
30 december 2009, 16:18
Gunman blijft live toch net ff een stukje vetter. :blast:

+1.

Ik vind bijna de hele plaat geweldig en dit is het vetste nummer.

CowGuitar
30 december 2009, 16:36
Ik vind het eigenlijk best stom dat dat 4e bandlid weinig tot geen aandacht krijgt.

rickert
30 december 2009, 16:39
Hij lijkt er zelf vrij weinig problemen mee te hebben dus why care? Hij heeft niet meegeschreven en is er praktisch alleen live bij. Slechts een paar kleine woordjes meegezongen op het album.

CowGuitar
30 december 2009, 16:51
Ik was iets te snel met mn reactie. Toen in de Melkweg vond ik ze echt een band met z'n vieren, maar ik las net inderdaad dat het meer een sessie-muzikant is.
Maar ik las ook ergens dat ze geen supergroep genoemd willen worden, dat vind ik dan weer raar.

_micro
4 januari 2010, 01:34
Ik vond TGV op Lowlands echt zwaar overrated... Album vind ik opzich nog wel leuk. Maar voor de rest vind ik het alleen maar gehyped omdat er een paar grote namen in zitten!!

Riky
4 januari 2010, 10:25
Ik vond TGV op Lowlands echt zwaar overrated... Album vind ik opzich nog wel leuk. Maar voor de rest vind ik het alleen maar gehyped omdat er een paar grote namen in zitten!!

ok:ok: Maak maar ff iets beters dan:)

HaroldA
4 januari 2010, 10:27
ok:ok: Maak maar ff iets beters dan:)

Dat vind ik echt het allerslechtste argument ooit! :stop: Omdat je iets niet mooi vind moet je maar iets beters afleveren??? :???:

yhcmarc
4 januari 2010, 11:28
Idd, dat zit een beetje in dezelfde regionen als: "Ik vind Vai kut!" waarna je als antwoord krijgt "speel het maar eens na, dat kan je niet he"

jonesd
4 januari 2010, 11:30
Ik word een beetje moe van de hype om tcv een hype te vinden...

Riky
4 januari 2010, 12:05
Idd, dat zit een beetje in dezelfde regionen als: "Ik vind Vai kut!" waarna je als antwoord krijgt "speel het maar eens na, dat kan je niet he"

Nee dat is iets anders. Dan vind die persoon Vai niet mooi qua muziek soort. Hij zegt niet dat hij Vai overrated vind, want dat is Steve Vai niet.

Zelfde geld met TCV. Je kan het prima niet mooi vinden, maar overrated is het niet. Het is namelijk orgineel en behoorlijk knap bedacht.

Als je vind dat iets overrated is vind je dat ze te makkelijk bekend zijn geworden met te easy muziek. Vind geen van beide waar bij TCV.

yhcmarc
4 januari 2010, 12:34
je mist het punt, het ging om je argument "Maak maar ff iets beters dan", dat is in dezelfde argumentatie als "je kan het niet naspelen". Het is een zinloos argument, dat verder niets met kwaliteit van de betreffende artiest of smaak te maken heeft.

Riky
4 januari 2010, 13:27
je mist het punt, het ging om je argument "Maak maar ff iets beters dan", dat is in dezelfde argumentatie als "je kan het niet naspelen". Het is een zinloos argument, dat verder niets met kwaliteit van de betreffende artiest of smaak te maken heeft.

nee jij mist het punt:) De uitspraak overrated vind ik niet zinloos en absoluut niet toepasselijk pas deze artiest. Daarom maakte ik die opmerking. Ik weet ook heus wel dat het een zinloos argument is, maar ik vind die uitspraak "overrated" ook zeer zinloos.

uitleg:
Het zijn mannen die niet zomaar aan hun bekendheid komen. Stuk voor stuk hebben ze in mega goede bands gespeeld of spelen nog in zeer succes volle bands. Ze zijn samen gaan spelen en krijgen door hun eerder verdiende populariteit meer aandacht. Logisch, want media speelt er op in. Ze kunnen niet on opgemerkt een bandje beginnen, dus dan er ook maar een beetje gebruik van maken. Ze brengen een cd uit waar erg experimentele nummers op staan. Of je het nou mooi vind of niet. Het is knap bedacht en daarom is overrated hier een misselijk woord vind ik. Zeg gewoon dat je het niet mooi vind, maar overrated is dit gewoon niet.

yhcmarc
4 januari 2010, 14:24
Ook de krachtterm "overrated" is erg persoonlijk natuurlijk.

Riky
4 januari 2010, 17:22
Naar mijn mening niet;)

soup
19 januari 2010, 14:48
Macca left out of Crooked Vultures




Paul McCartney wanted a place in Dave Grohl's supergroup Them Crooked Vultures, but was turned down in favour of Led Zeppelin legend John Paul Jones.
The Beatles star teamed up with the Foo Fighters frontman onstage for a performance at the 2009 Grammy Awards, and when the pair went out for dinner afterwards Grohl revealed his plans for a new band with Queens of the Stone Age singer Josh Homme.
The veteran musician offered his services, but was disappointed when Grohl turned him down - because the rocker had already asked Jones to play bass.
McCartney says, "We went out for a bite to eat afterwards and Dave told me he was starting this band with Josh. I asked him who was playing bass and he rather sheepishly told me he'd approached John. So you read it here first - Paul McCartney was nearly the bass player in Them Crooked Vultures."


blij dat het JPJ is geworden

rickert
19 januari 2010, 14:51
Het slaat nergens op, hij vroeg alleen of hij al een bassist had, dat Paul het bijna zou zijn is nogal een paar stappen verder!

soup
19 januari 2010, 15:58
het zou wel mogelijk geweest zijn

Luke-wannabe
19 januari 2010, 16:03
Zonde! Dan zou het pas écht een vette band geweest zijn!

Tim..
19 januari 2010, 16:48
Dat hij enkel gevraagd heeft wie er bas zou gaan spelen heeft volgens mij nog niet tot gevolg dat hij er zelf in zat.. beetje overdreven zo

soup
19 januari 2010, 16:54
''The veteran musician offered his services, but was disappointed when Grohl turned him down - because the rocker had already asked Jones to play bass. ''


''McCartney says, "We went out for a bite to eat afterwards and Dave told me he was starting this band with Josh. I asked him who was playing bass and he rather sheepishly told me he'd approached John.''


1. natuurlijk is dat niet letterlijk zo gezegd
2. tussen de lijnen lezen, ik ben er overtuigd van dat hij net zo goed had kunnen meedoen. En we weten niet hoe het gevraagd is, wereld van verschil.

rickert
20 januari 2010, 02:36
Ik weet zeker dat hij niet "net zo goed" mee had kunnen doen, het had namelijk een stuk minder goed geweest:D! Wat kan die McCartney nou bassen joh, ik heb beelden gezien dat Lennon hem baslijnen staat uit te leggen en voor te spelen!

CowGuitar
20 januari 2010, 08:28
En hoelang is Lennon al dood? Misschien kan hij in de tussentijd wel zelf.
Ik heb 'm in Ahoy gezien en het is echt wel een geweldige muzikant. Het verschil zou 'm echt alleen in stijl zitten tussen Macca en JPJ.
Ik had 'm liever als zanger gezien eigenlijk :D

rickert
20 januari 2010, 10:16
Ik vind het ook een betere zanger dan bassist, natuurlijk is het een geweldige muzikant hoor, maar voor mij toch wel een ander kaliber dan John Paul Jones!

Luke-wannabe
20 januari 2010, 10:45
Met een verhit hoofd typte ik een tegenargument maar ik heb d'r gewoon geen zin in.

rickert
20 januari 2010, 10:47
Het is slechts een mening!

Luke-wannabe
20 januari 2010, 10:55
Nee. Het is onwetendheid!

Brent Ray Vaughan
20 januari 2010, 10:59
Hoewel ik een enorme The Beatles - fan ben, zie ik dit Mc Cartney niet doen: (2min30s)http://www.youtube.com/watch?v=u2kVHuL5HPg

Ik vind trouwens ook dat Alain Johannes wat meer aandacht verdient. Toch wel een fan van zijn stijl van gitaar spelen. Ziet er allemaal extreem eenvoudig uit hoe hij het speelt.

Rinze
20 januari 2010, 11:58
Nee. Het is onwetendheid!

Echt niet. Paul mc Cartney is een kwezel. Als hij erbij had gezeten had ik die cd zeker niet gedownload.

Luke-wannabe
20 januari 2010, 12:03
Echt niet. Paul mc Cartney is een kwezel. Als hij erbij had gezeten had ik die cd zeker niet gedownload.
Jaaaaaa Rinze. We wéten van jouw afkeer tegen de Beatles. Doe eens die oogkleppen af man.

Rinze
20 januari 2010, 12:08
Jaaaaaa Rinze. We wéten van jouw afkeer tegen de Beatles. Doe eens die oogkleppen af man.

Dat kan ik ook van jou zeggen :cheerup: grappig dat jij vindt dat ik oogkleppen op heb omdat ik de schijt aan de Beatles heb. Ik kan dat gewoon beargumenteren hoor. Vervelend als mensen het niet met je eens zijn he. Aan George Harrisson heb ik trouwens geen hekel.

Zeikerdje Paul had imo niet bij deze band gepast. Dan was het een popbandje geworden.

Luke-wannabe
20 januari 2010, 12:13
Ga toch weg. Oogkleppen zijn bij mij lange tijd geleden af gegaan.
Ik kan het gewoon slecht hebben als mensen zo over iemand als McCartney praten.
Het is trouwens niet alleen door the Beatles hoor. Er zijn vaker discussies geweest waar jouw kleppen weer even de kop op staken.

Rinze
20 januari 2010, 12:23
Ga toch weg. Oogkleppen zijn bij mij lange tijd geleden af gegaan.
Ik kan het gewoon slecht hebben als mensen zo over iemand als McCartney praten.
Het is trouwens niet alleen door the Beatles hoor. Er zijn vaker discussies geweest waar jouw kleppen weer even de kop op staken.

Goh. Laat ik nou net het omgekeerde hebben :chicken: Jij bent ontzettend overtuigd van je eigen mening en wanneer iemand het er niet mee eens is dan heeft diegene oogkleppen op :roll: Ik ben niet de enige waar jij dit soort discussies mee hebt, dat is me al vaker opgevallen.

Andere mensen schreven in dit topic eerst dat ze PmC niet zo'n goede keuze hadden gevonden als JPJ. Daar kon jij blijkbaar niet tegen: "Met een verhit hoofd typte ik een tegenargument maar ik heb d'r gewoon geen zin in". Tja, dan begint het bij mij wel te kriebelen ;)

Luke-wannabe
20 januari 2010, 12:27
Goh. Laat ik nou net het omgekeerde hebben :chicken: Jij bent ontzettend overtuigd van je eigen mening en wanneer iemand het er niet mee eens is dan heeft diegene oogkleppen op :roll: Ik ben niet de enige waar jij dit soort discussies mee hebt, dat is me al vaker opgevallen.

Andere mensen schreven in dit topic eerst dat ze PmC niet zo'n goede keuze hadden gevonden als JPJ. Daar kon jij blijkbaar niet tegen: "Met een verhit hoofd typte ik een tegenargument maar ik heb d'r gewoon geen zin in". Tja, dan begint het bij mij wel te kriebelen ;)
Het ging me niet eens om Macca in deze band, maar om McCartney in het algemeen.
En ik kan het inderdaad niet handelen, dat zeg ik net zelf toch. Maar 't gaat me er ook om dat jij altijd MOET bitchen als het over de Beatles ofzo gaat. Dat is toch een beetje treiteren en dat vind ik echt super irritant.

Maar ik heb hier eigenlijk geen zin meer in. Aju.

beruk
20 januari 2010, 12:53
Het was wel aardig geweest maar een beetje maf, die brave Paul in zo'n toch wel pittig bandje. Net als Bill Wyman, zou ook geen gezicht zijn geweest. Lee Dorman daarentegen wel (als we toch de afdeling geriatrie openenen).