PDA

View Full Version : SX Standard Series Custom Handmade



TDZH
5 augustus 2009, 16:13
Hallo,

Ik heb laats mijn eerste gitaar gekocht. Een Stratocaster model, van het merk SX. het is een een 'Standard Series Custom Handmade' zoals er op staad. Wat ik me afvroeg is of er ook ervaren gitaristen zijn met deze gitaar, en wat hun mening over het ding is. Want ik vroeg me af hoe goed of slecht ie is, en aangezien ik nog nooit op een andere gitaar heb gespeeld kan ik het nergens echt mee vergeleiken.:gitarist:

Gr Tomas
ps ik heb r maar een foto van, maar de gitaar ziet er verder niet bijzonder uit ofzo... gewoon als een sunburst Stratocaster:strat:
http://DSC00300

ER!K
5 augustus 2009, 19:42
Hallo,

Ik heb laats mijn eerste gitaar gekocht. Een Stratocaster model, van het merk SX. het is een een 'Standard Series Custom Handmade' zoals er op staad. Wat ik me afvroeg is of er ook ervaren gitaristen zijn met deze gitaar, en wat hun mening over het ding is. Want ik vroeg me af hoe goed of slecht ie is, en aangezien ik nog nooit op een andere gitaar heb gespeeld kan ik het nergens echt mee vergeleiken.:gitarist:

Gr Tomas
ps ik heb r maar een foto van, maar de gitaar ziet er verder niet bijzonder uit ofzo... gewoon als een sunburst Stratocaster:strat:
http://DSC00300

Ik heb er ook zo één, maar dan in het zwart. 't is opzich een prima gitaartje, jammer dat hij maar 21 frets heeft, dat is echt een gigantisch minpunt voor mij. Verder is het gewoon een prima beginnersgitaar die nog redelijk klinkt.

almarvk
6 augustus 2009, 08:28
Standard Series Custom Handmade?

Standaard en Custom in 1 zin? Wat een onzin. Gewoon goedkope startersgitaartjes uit China....

ER!K
6 augustus 2009, 11:25
Standard Series Custom Handmade?

Standaard en Custom in 1 zin? Wat een onzin. Gewoon goedkope startersgitaartjes uit China....

Dat staat er dus echt op hé.....
en het klopt wel dat ie uit China komt :p

TDZH
6 augustus 2009, 22:18
Ja, de gitaar komt uit China, zoals je van iedere strartersgitaar kan verwachtte lijkt me... maar ik vraag me af hoe deze is in vergeleiking met andere (starters)gitaren.... ik verwacht echt niet dat het ding van Fender kwaliteit is...:gitarist:

Orgasmocaster
6 augustus 2009, 22:24
Standard Series Custom Handmade?


Dat betekend dat ze niet met de voet gemaakt zijn... of de mond... of door monkeys,

Iemand heeft met de hand de knop van de CNC in gedrukt en toen kwamen er aan de andere kant opeens een paar duizend bodies en halzen eruit.