PDA

View Full Version : HNGD (Jackson content)



Dark_Tranquillity
4 augustus 2009, 20:47
Na een maand niet meer gespeeld te hebben, een RR met neck crack, en totaal geen inspiratie, werd het hoog tijd voor een nieuwe gitaar. Ik heb al sinds ik begon met spelen graag deze gitaar willen hebben, en nu is het er eindelijk van gekomen. Helemaal als nieuw is ze niet meer, maar de punten zijn gaaf, en de frets in prima staat. Morgen zal ik er een nieuw setje .010 opleggen, maar voor vandaag heeft ze slechts een poetsbeurt gehad. Genoeg gelul:

http://i244.photobucket.com/albums/gg35/Larsje18/04082009235.jpg

Je ziet het: Een Jackson RR24, limited edition (witte binding, rev. sharkfins). Neckthru, 24 frets, maple neck, alder body, ebony fretboard, floyd en een EMG 81.

Net een uur of twee met d'r gespeeld, en ik ben weer een beetje verliefd aan het worden. Wat een heerlijke gitaar!

Bram+
4 augustus 2009, 20:52
Hij is fijn :ok: Dit zijn Japanners toch? Hoe vind jij ze vergeleken het Amerikaanse geweld van Jackson? Een RR24M staat nog op mijn GAS-longlist :sssh:

deefke666
4 augustus 2009, 20:52
waaaauw :mmmm:

die staat ook nog op mijn te kopen lijstje
congratz man
inspiratie zal wel terug komen nu denk ik....

grtz d

Gothra
4 augustus 2009, 20:55
GAS


nice! Ik vind het ook geweldige gitaren (al heb ik er zelf geen) Ik wou alleen dat jackson ze ook uitbracht met 2 pu's

Dark_Tranquillity
4 augustus 2009, 20:59
Dit zijn Japanners toch? Hoe vind jij ze vergeleken het Amerikaanse geweld van Jackson?

Het is inderdaad een Japanner, en de kwaliteit lijkt eigenlijk weer best op de oude Professional series. Bijzonder mooi. De afwerking van de lak is wat minder, maar de frets zijn prima. De binding is wat dikker, plastic afdekkappen (Niet lang meer, geloof me ;)), en de kop is iets onder een hoek afgezaagd, langs de randen, en de hoeken van de bevels zijn wat scherper. Vergeleken met een USA ben ik op dit moment van mening dat ze wat bespeelbaarheid niet onderdoen voor hun Amerikaanse broers.

deefke666
4 augustus 2009, 21:00
GAS


nice! Ik vind het ook geweldige gitaren (al heb ik er zelf geen) Ik wou alleen dat jackson ze ook uitbracht met 2 pu's

+1 :mmmm:
raar eigenlijk dat dat nooit gebeurd is
zou de verkoop nogal gevoelig doen stijgen denk ik

Gothra
4 augustus 2009, 21:04
+1 :mmmm:
raar eigenlijk dat dat nooit gebeurd is
zou de verkoop nogal gevoelig doen stijgen denk ik

idd lijkt mij ook.
je hebt wel jackson stars met die specs, maar die zijn weer zo moeilijk te krijgen:makeup:

Quicksilver
4 augustus 2009, 21:49
Dit is gewoon puur naar aanleiding van mijn jackson-topic, om mij lekker te maken, is het niet?:mad:

Exact de gitaar van mijn dromen.. :blast:

deefke666
4 augustus 2009, 21:56
hehe ik had je topic ook al gelezen....
lekker stuk is dat he :lovelove:

allochthomas
4 augustus 2009, 21:57
gefeliciteerd! is hij toevallig van marktplaats, want ik heb een tijdje geleden zo eentje voorbij zien komen.

is je rr custom onherstelbaar beschadigd? het blijft de mooiste rr ik tot nu toe heb gezien.

Dark_Tranquillity
4 augustus 2009, 22:03
gefeliciteerd! is hij toevallig van marktplaats, want ik heb een tijdje geleden zo eentje voorbij zien komen.

is je rr custom onherstelbaar beschadigd? het blijft de mooiste rr ik tot nu toe heb gezien.

Terzijnertijd komt er een nieuwe USA neck op. Maar je loopt niet iedere dag een nette 22 fret usa neck tegen het lijf. Hij is inderdaad van MP. 400 km voor gereden, maar dan heb je ook wat! :D

eng elfjuh
4 augustus 2009, 23:14
A thing of true beauty my friend!
Congrats!

Quicksilver
5 augustus 2009, 00:07
Wat ga je doen met deze nek? Weggooien? Als je dat van plan bent stuur hem mij dan op, leuk om op te hangen :rockon:

Echt zonde wel.. heb je foto's van die neck-crack? :chicken: Echt doodzonde... Laten vallen of wat?

pannekoek
5 augustus 2009, 00:13
gefeliciteerd man! ziet er gaaf uit! ik zoek ook nog een v!

zit sterk te denken aan een rr24 of een phill demmelition king v.

GAS!

Quicksilver
5 augustus 2009, 00:14
gefeliciteerd man! ziet er gaaf uit! ik zoek ook nog een v!

zit sterk te denken aan een rr24 of een phill demmelition king v.

GAS!

RR24. Absoluut.:cheerup:

Ik denk dat jij prima doorhebt welke kleurcombinatie ik je zou aanbevelen, dus laat ik dat maar niet doen :seriousf:

pannekoek
5 augustus 2009, 00:42
RR24. Absoluut.:cheerup:

Ik denk dat jij prima doorhebt welke kleurcombinatie ik je zou aanbevelen, dus laat ik dat maar niet doen :seriousf:

hmmm ik weet het nog niet hoor:seriousf: de demmelition v speelt wat comfortabeler en heeft 2 pups :seriousf: welke kleur had jij in je gedachten dan? :) zwart met rode bevels? ;)

Quicksilver
5 augustus 2009, 01:53
hmmm ik weet het nog niet hoor:seriousf: de demmelition v speelt wat comfortabeler en heeft 2 pups :seriousf: welke kleur had jij in je gedachten dan? :) zwart met rode bevels? ;)

Als zijnde een oprechte Alexi fanboy en jij dat wel wist, dacht ik dat je zwart met geel zelf wel kon bedenken.. :seriousf:

Maar ik heb zojuist een youtube filmpje gezien wat mij STERK aantrekt naar wit met zwarte bevels... :dontgeti:

http://www.youtube.com/watch?v=-48WxdhoALU

TSERING.