PDA

View Full Version : Uit je Bak 9 augustus



Valentijn
2 augustus 2009, 18:20
zo, kom ik ook weer eens met een suggestie.

Vanuit de Bakkerij in Castricum organiseren we dit jaar de derde editie van het Uit je Bak festival, en we hebben zowaar subsidie gekregen. (het was voor ons zelf nogal een schok, aangezien de gemeente het niet zal doen. Het kwam uit Europa) Maar daardoor hebben we wat kunnen groeien en hebben we dit jaar een groter festival opgezet met 2 podia.
Op dit moment wordt het grote podium gebouwd, om dan weer uit elkaar gehaald te worden en de 8e op te bouwen, maar het belooft allemaal erg mooi te worden.

Bands die komen zijn onder andere:
Elle Bandita, Hit me TV, San Andreas, Go back to the zoo, Melomanics, The Freaks and the dirty dancers, Zender en nog een mooi rijtje. Daarnaast hebben we dit jaar ook theater met onder andere Michiel Lieuwma.

Dus als je nog geen concrete plannen hebt voor de 9e kom dan vooral langs. Lekker buiten, geen entree, gezelligheid en een biertje. Het duurt van 13:00 tot ongeveer 23:00. Ik hoop jullie daar te zien.

Tim..
2 augustus 2009, 18:56
Vorig jaar was ik er, toen kon ik helemaal niks van het programma, en het regende bijna de hele dag.
Maar oh wat was het gezellig!:crazyhappy:

Voor iedereen in de buurt of iedereen die in de buurt kan komen is dit zeker een aanrader, zeker nu er dit jaar een redelijk goed programma staat. Sowieso zijn Melomanics live zeer gezellig, en zo ook Elle Bandita. De rest ken ik helaas nog niet maar dat kan nog komen.

Link: http://uitjebak.nl/

Ik ben er 99,9% zeker weer bij dit jaar!
:cheerup:

Valentijn
3 augustus 2009, 20:33
een redelijk goed programma pfff

een hartstikke goed programma :)

Tim..
3 augustus 2009, 22:14
sorry je hebt helemaal gelijk, ik zal het meteen aanpassen:makeup: ....... :D

edit: dat kan natuurlijk helemaal niet meer tegenwoordig, je bericht zo laat nog aanpassen.
dus hierbij:

Kom Allemaal Naar UIT JE BAK!
Het programma is SU-PE-RI-EUR!