PDA

View Full Version : Jammen in je eentje



Ritchiefan
2 augustus 2009, 18:05
Ik was vanochtend wat aan het jammen. Is het wat, of kunnen we dit weggooien? :) Wat kan er beter of anders?

http://www.youtube.com/watch?v=_tcXvIVHaqo

Alvast bedankt!
Ritchiefan

Jeroen_TRC
2 augustus 2009, 18:08
Hahhaha je hebt me in ieder geval laten lachen door je tukkersaccent en die droge bijschriften :D
Het jammen zelf vind ik een beetje ERG verborgen zitten onder al die effecten, het is dat je er bij zet "Ah finally, the D chord", horen doe ik het namelijk niet :sssh: ;)

Ritchiefan
2 augustus 2009, 19:27
Hey Jeroen,

Thanks! Ja, ik vind het ook een grote brij van effecten. Ik dacht als ik de echo flink aanzet kan ik mischien het geluid voller maken. En mischien reageren op je eigen echo. :)

heinz3110
3 augustus 2009, 13:28
Lekkerlekkerlekkerveelveelveelveelechoechoechoecho .
Werdwerdwerdjejejefamiliefamiliefamilienognognogwa kkerwakkerwakker???:seriousf:

bastiaanvanbeek
3 augustus 2009, 14:02
ik zou de effecten wat beperkter houden, gewoon van alles wat minder (gain,delay en flanger) dan wordt het allemaal wat duidelijker wat je speeld. verder klinkt het wel lekker.

Ritchiefan
3 augustus 2009, 21:20
Thanks Boys,

Om eerlijk te zijn, die sound bevalt me niet. Nu ben ik erachter waarom ik Oasis niet zo best vind. Veel te veel gestoeld op het geluid = distortion en delay.
Ik heb geprobeerd gewoon te spelen zonder gedachtes en ideeen vooraf, en dan maar kijken waar we zouden uitkomen. :)

Misty
3 augustus 2009, 23:35
als ik je youtube filmpie zie ,dan heb je er plezier in
en daar gaat t om ,als je maar plezier heb
kan jou t schelen wat een gaindelayechooverdrivendewahwahaha
ik vond het idee erachter ,schitterend :cheerup: