PDA

View Full Version : HNGD Sakai en Gibson



geert1976
2 augustus 2009, 15:35
Zo weer twee erbij:

Een Sakai met handtekening van George Kooijmans in mint condition en helemaal origineel (voor de verzameling).

En een Gibson M3

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/001-19.jpg
http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/002-21.jpg
http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/003-17.jpg
http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/004-18.jpg
http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/005-14.jpg
http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/006-11.jpg

Farether
2 augustus 2009, 15:43
Nu nog ff je sig veranderen;)

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik die gibson heel lelijk vind :dontgeti:
Maarja, als die maar fijn speelt en er een vet geluid uit komt is alles prima natuurlijk!

budje
2 augustus 2009, 16:56
eindelijk een leuke gibson!:blast: gefeliciteerd!

Blend
2 augustus 2009, 17:37
Oeh, Sakai rocks! :blast:

Midwolda
2 augustus 2009, 19:11
Goed bezig Geert! Het houdt ook niet op he...
Die Sakai is echt te gek, die zou je eigenlijk moeten inlijsten ofzo.
Ziet er wel een beetje weird uit, een SG body met een Fender neck, maar wtf, Sakai mag dat doen.
En een M3... mooie uitvoering dit!
De ultieme hardrock-gitaar? De vreemdste eend in de Gibson-vijver?
In ieder geval #4 op je lijstje, gefeliciteerd!

geert1976
2 augustus 2009, 19:35
Goed bezig Geert! Het houdt ook niet op he...
Die Sakai is echt te gek, die zou je eigenlijk moeten inlijsten ofzo.
Ziet er wel een beetje weird uit, een SG body met een Fender neck, maar wtf, Sakai mag dat doen.
En een M3... mooie uitvoering dit!
De ultieme hardrock-gitaar? De vreemdste eend in de Gibson-vijver?
In ieder geval #4 op je lijstje, gefeliciteerd!

Ja die Sakai doe ik niet weg, van wege de Sig van Kooijmans en omdat dei echt helemaal origineel en mint is.

Die M3 is eigenlijk een all/round gitaar, heeft ook coilsplitter, kan klinken als een strat, eigenlijk liet Gibson met deze gitaar zien, hoe een strat eigenlijk moet zijn.

Op de M3 zit een floyd Rose, gisteravond Floyd goed afgesteld en ik weet gelijk weer waarom ik zwevende de bruggen haat.

Divine
2 augustus 2009, 19:44
Mooie Gibson!

Congrats met beide gitaren. :cooler:

zx81
2 augustus 2009, 19:48
Die m3 is echt een snel en lekker gitaartje, je gaat moeiteloos van srv naar sod. Maar ze ziet er inderdaad apart uit. Ik vind het mooi. Het enige dat me niet bevalt is de maple neck, waar ik nooit aan heb kunnen wennen. Maar ook dat is een kwestie van smaak.
Succes met opknappen!

geert1976
2 augustus 2009, 20:16
Die m3 is echt een snel en lekker gitaartje, je gaat moeiteloos van srv naar sod. Maar ze ziet er inderdaad apart uit. Ik vind het mooi. Het enige dat me niet bevalt is de maple neck, waar ik nooit aan heb kunnen wennen. Maar ook dat is een kwestie van smaak.
Succes met opknappen!

gaat lukken:cheerup: de trem staat nu weer goed, nu de body aanpakken;)

zoon van Piet
2 augustus 2009, 21:06
gefeliciteerd, is het toch gelukt een handtekening van een Earring te krijgen.. :)
(of wil je die van Rinus ook nog?)

geert1976
2 augustus 2009, 21:24
gefeliciteerd, is het toch gelukt een handtekening van een Earring te krijgen.. :)
(of wil je die van Rinus ook nog?)

ja heel graag, die kan er zo bij op;)

macwilliams
2 augustus 2009, 21:42
Gefeliciteerd!!!

richwoodplayer
3 augustus 2009, 11:03
wooh, vet die sakai met handtekening!:cheerup:
ik ben groots fan van de golden earring!

wij hebben thuis een boek die alle 4 de band leden hebben gesigneerd:crazyhappy:
en heb de plectrum van barry hay.

JeroenSchaaf
3 augustus 2009, 11:13
Gefeliciteerd!

Toen ik mijn Mesa ging ophalen had die man ook zo'n Gibson staan, speelde geweldig. Maar vind ze zelf niet zo mooi.

geert1976
3 augustus 2009, 11:53
wooh, vet die sakai met handtekening!:cheerup:
ik ben groots fan van de golden earring!

wij hebben thuis een boek die alle 4 de band leden hebben gesigneerd:crazyhappy:
en heb de plectrum van barry hay.

Ik heb thuis een promo poster van Paradise In Distress, ook gesigneerd door alle vier de leden, over de handtekening van Kooijmans heb ik een stuk plexiglas geschroeft:cheerup:

ben ook groot fan van de Earring en heb zo'n beetje alle albums en Singles, nu wil ik nog een Kooijmans SG maken (met P 90's erin) in de kleur bruin

geert1976
3 augustus 2009, 11:57
Gefeliciteerd!

Toen ik mijn Mesa ging ophalen had die man ook zo'n Gibson staan, speelde geweldig. Maar vind ze zelf niet zo mooi.

Deze speelt ook verschrikkelijk goed, veelzijdige gitaar die ook kan klinken als een strat, maar veel meer mogelijkheden heeft, met recht veel beter dan een Fender, op alle fronten en deze gitaar wordt erg ondergewaardeerd.
Heeft tevens een mega smal halsje wel licht lekker in de hand en de body is klein en comfortabel, eigenlijk een super gitaar:soinnocent: met recht een Fender Killer, snap niet dat Gibson de produktie niet heropstart, kan het ook rustig opnemen tegen de ibanezzen, Ibanez Wizard hals smal, HA check deze hals maar eens!

richwoodplayer
3 augustus 2009, 18:52
Ik heb thuis een promo poster van Paradise In Distress, ook gesigneerd door alle vier de leden, over de handtekening van Kooijmans heb ik een stuk plexiglas geschroeft:cheerup:

ben ook groot fan van de Earring en heb zo'n beetje alle albums en Singles, nu wil ik nog een Kooijmans SG maken (met P 90's erin) in de kleur bruin

wij hebben ook zo'n beetje alle singles en albums :D
ook nog dvd's van optredens, ook vroegere optredens.
t-shirts van ze, 2 tassen, 1 van mothersday 1996 en 1 nieuwe gele met die panter erop, en n petje van the devil made me do it:cheerup:
ze komen op appel pop, ik ben aanwezig:D

geert1976
3 augustus 2009, 19:25
wij hebben ook zo'n beetje alle singles en albums :D
ook nog dvd's van optredens, ook vroegere optredens.
t-shirts van ze, 2 tassen, 1 van mothersday 1996 en 1 nieuwe gele met die panter erop, en n petje van the devil made me do it:cheerup:
ze komen op appel pop, ik ben aanwezig:D

heb je ook nog het oude gele shawltje uit de 70's die heb ik ook nog!

Jay75
3 augustus 2009, 19:30
Die gibson is echt butt-ugly, die SG is dan weer leuk, jammer van die pennenstrepen haha ;)
Je blijft ook maar kopen haha

Golden earrings JAWEL met een S vind ik dan weer een stuk vetter dan wat ze zonder S doen.
Luister maar eens naar Chunk of Steel, fokking hell sixties garage!!!

Daarom speel ik het ook met mijn sixties beatgroepje The Reaction!

geert1976
3 augustus 2009, 19:36
Die gibson is echt butt-ugly, die SG is dan weer leuk, jammer van die pennenstrepen haha ;)
Je blijft ook maar kopen haha

Golden earrings JAWEL met een S vind ik dan weer een stuk vetter dan wat ze zonder S doen.
Luister maar eens naar Chunk of Steel, fokking hell sixties garage!!!

Daarom speel ik het ook met mijn sixties beatgroepje The Reaction!

Chunk off steel was volgens mij ook de B-side van Please Go, nu alleen nog een Burns gitaar en je bent goed bezig (Kooijmans speelde toe nog niet op een SG, pas in 1969, maar probeerde de sound van de Shadows en The Zombies te krijgen):sssh:);)

richwoodplayer
3 augustus 2009, 21:51
heb je ook nog het oude gele shawltje uit de 70's die heb ik ook nog!

geen idee, wat je bedoelt met een shawltje:???:

geert1976
3 augustus 2009, 23:21
geen idee, wat je bedoelt met een shawltje:???:

in de 70's zijn er knalgele shawltjes verkocht met blauwe franjes eraan, waarin in meerdere lettertypen Golden Earring op geschreven stond;)

richwoodplayer
4 augustus 2009, 11:35
hmm, ik denk niet dat we die hebben.
maar we hebben aardig wat iniedergeval.
maar wat blijft dat prachtig, een live optreden van de golden earring, en dan is het nog geen eens zo duur!
en wat een show krijg je voor je geld zeg:crazyhappy:

geert1976
4 augustus 2009, 14:43
hmm, ik denk niet dat we die hebben.
maar we hebben aardig wat iniedergeval.
maar wat blijft dat prachtig, een live optreden van de golden earring, en dan is het nog geen eens zo duur!
en wat een show krijg je voor je geld zeg:crazyhappy:

helemaal mee-eens, als de Earring ergens speelt, gaat het dak eraf, in mijn ogen is het nog steeds de beste band van Nederland, vooral live.

Als die jongens opkomen zie je ze al kijken op de manier van "we spelen de hele zaal plat"

Moet daarom ook altijd gapen als ik de inspiratieloze, dwangmatige optredens van Kane, Anouk e.v.a. zie