PDA

View Full Version : Gitarist zoekt een band (wanhopig)



Sinner1980
1 augustus 2009, 19:57
Hey allemaal,

Mike is de naam, en ik kom uit IJmuiden.
Ik speel inmiddels 8 jaar gitaar en ben heel fanatiek.
Ik heb al eerder pogingen gewaagd maar bij deze nog één want ik
wil erg graag met mensen samenspelen, in een band wel te verstaan.
ik ben voor veel stijlen in maar de voorkeur gaat uit naar rock/metal.
Ik luister/speel van alles: van ACDC, Judas Priest, Sabbath tot Lamb of God, Slayer maar ook System of a down, Bush, Nirvana...teveel om op te noemen.
Qua spelen gaat de voorkeur wel uit naar wat trager werk dus geen speedmetal etc. Puur ook omdat ik die snelheid nog niet bezit.
Ook ben ik te paaien voor een leuk coverbandje dus je kan alle kanten met me op.
Ik ben qua smaak dus erg breed en kan niet wachten om met mensen
samen wat te ondernemen. Ik heb eigen vervoer maar wil weer niet te ver rijden dus het liefst wel in Noord Holland.
Ik ben meer slaggitarist als lead al ben ik me momenteel wel suf aan het leren om mijn solo's op de kaart te zetten: komt goed dus.
Dus wie o wie helpt me uit dat eenzame kamertje vandaan? Ik ben absoluut geen virtuoos maar denk dat ik wel aardig mn mannetje kan staan.
Ik ben niet op zoek naar mensen om mee te jammen, maar echt naar een bandje wat lekker wil optreden en flink repeteren om een dijk van een show te geven. Ik zie jullie reacties met spanning tegemoet: kan niet wachten.
Ik ben trouwens 29, zou het haast vergeten...:rockon:

Greetz,

Mike:rockon:

Sinner1980
4 augustus 2009, 22:38
Oh ja, lijkt het je wat, stuur dan even een mailtje naar mikezeeuw@hotmail.com.
En dat wanhopig moet je niet al te serieus nemen: houdt het er maar op dat ik heel graag in een band wil spelen...:rockon:

undertaker321
5 augustus 2009, 04:48
hoi mike,

ik denk niet dat het gaat werken om een band te beginnen met mij, ik ben 15 en jij ietsjes ouder :soinnocent:
maar je weet het nooit. ik ben namelijk ook op zoek naar een bandje maar kan nog niet echt wat vinden.

we hebben het hier al een keer over gehad over PM, maar toen had je het erg druk, dus mss volgende week ofzo