PDA

View Full Version : Lamb of God 1 Augustus , Melkweg.



TimmU
31 juli 2009, 17:40
De helden van de Amerikaanse metal komen rossen in de Melkweg.
16 eurootjes(ex lidmaatschap) . Wie is er nog meer?

Michael AE
31 juli 2009, 18:24
Yep. Dit wil ik niet missen.

TimmU
31 juli 2009, 19:14
Kickass. Ik PM je wel even mijn nummer. Ben je eerder op de dag ook in Amsterdam? er word gedronken met Yasser enzo.

TimmU
31 juli 2009, 20:32
The Lucifer Principle speelt als voorprogramma trouwens.!!!

new deep
1 augustus 2009, 00:56
i'm there, erg goed bandje!

TimmU
2 augustus 2009, 13:52
Holy Shit, Holy Shit. Dat was mij er het concertje wel. Ik heb weer even goed onderricht gehad. Stond tegenover de linkergitarist helemaal vooraan, en goed losgegaan.

Goede setlist ook!

new deep
3 augustus 2009, 20:02
Ik vond het wel goed maar op Graspop dit jaar (en het jaar ervoor) vond ik ze veel meer knallen.
Erg knap van die Unearth gitarist om het laatste deel van de tour ff in te springen voor de ene gitarits van LoG.
Misschien dat het alleen net ff wat minder geolied of strak klonk dan anders voor mijn idee.

Het geluid in een (te drukke) melkweg was verre van optimaal trouwens.
De sound op het hoofdpodium op GP was sowieso erg goed, misschien dat een aantal concerten van acts die ik erna heb gezien die daar ook speelden een beetje tegen vielen.

http://www.roadrunnerrecords.nl/page/News?&news_page=&news_id=80704

Tankman
4 augustus 2009, 23:32
Holy Shit, Holy Shit. Dat was mij er het concertje wel. Ik heb weer even goed onderricht gehad. Stond tegenover de linkergitarist helemaal vooraan, en goed losgegaan.

Goede setlist ook!

Dat meen je niet...Ik stond ook helemaal voor in tegenover de linkergitarist, Willie Adler...Zeg maar...die WEL van Lamb of God is en niet die van Unearth.

Maar dit concert staat zeker in mijn top 3 aller tijden. Erg vet!:blast: