PDA

View Full Version : Beyer's Music in Bochum een bezoekje waard?



axmaster
31 juli 2009, 13:32
Ik moet voor mijn werk a.s. dinsdag in Essen (Duitsland) zijn. Dat ligt vlak bij Bochum, dus vroeg ik mij af of Beyer's music een bezoekje waard is. Ze hebben in het tijdschrift Akustik Gitarre altijd een grote advertentie staan met veel Taylor, Martin, Gibson en Lakewood.

Is iemand er wel eens geweest, en is het wat? Ik ben niet in de markt voor een nieuwe gitaar, het is puur een uitstapje omdat ik toch in de buurt ben.

Groet, Peter

RolandT
31 juli 2009, 20:01
een attraktie op zich is de prijzen te vergelijken tussen Beyer en Casa Benelly:sssh:

axmaster
5 augustus 2009, 15:07
Ik ben er gisteren geweest, en vond het matig. Het deed me denken aan Feedback Rotterdam. Propvol, overal dozen, beetje sjofele omgeving. Het aanbod akoestische gitaren is goed. Ze hebben een geklimatiseerde ruimte voor de luxere modellen. Het enige (voor mij) nieuwe merk was Stoll, een Duitse gitaarbouwer. En ze hadden een 12 snarige Taylor T5! Die had ik nog nooit gezien. Nadeel was wel dat de duurdere gitaren achter slot en grendel stonden. Misschien was dat wel nodig omdat de winkel erg onoverzichtelijk is, allemaal kleine kamertjes.

De fans van electrische gitaren en bassen kunnen hun lol op, daar barst het van.

Al met al leuk om gezien te hebben, maar geen reden om naar Bochum af te reizen terwijl je in Amsersfoort Kees Dee hebt die naar mijn mening een beter aanbod heeft (en volgens mij niet veel of niet duurder is).