PDA

View Full Version : geen moderator in dit subforum



bassopotmus
29 maart 2003, 18:04
Hey folks ik kwam tot de ontdeking dat wij geen moderator hebbben, nou gaat het hier in het bassende forum het er redelijk aan toe, toch zijn er soms wat ergernissen...eene die opmerking plaatste van homo en lullige opmerkingen over een bass die iemand net had gekocht

Wat zouden jullie vinden als er een moderator kwam (me, bassopotmus???) en deze dingen wat in de gaten te houden?

tell me what ya think..owjah de FAQ is comming your way soon!!

Chris Wolstenholme
29 maart 2003, 18:52
we gaan als een speer zonder zo'n gozer, wij hoeven niet gestuurd te worden, we zijn immers bassisten, WIJ sturen :grin:

dikkie dik
29 maart 2003, 19:18
ik vind het dus absoluut niet nodig voor bassisten forum, maar voor biertje bij is het wel beter dat er een oplettende moderator komt, hier in bassisten valt niet echt veel slotjes te zetten enzo.... kdenk ook nie dat er berichten verwijderd moeten worden, bassistenforum gewoon lekker laten wat het is :smile:

J.V.S.
29 maart 2003, 20:45
kvind het ook niet echt nodig ... om eerlijk te zijn heb ik nog niets gemerkt van dit soort dingen ( u uitmaken wel te verstaan ) en moest het gebeuren ... dan verdedig je jezelf toch, of je negeert gewoon de opmerking van de jongen die zo onozel is de andere bassist uit temaken.

JvS

Ruud
29 maart 2003, 21:29
Gaat die Bassopotmus natuurlijk ook nog OLP en Hartke-vriendelijke cencuur toepassen, zie het maar als vrijheid van meningsuiting zo zonder Moderator.. :wink: maar ik vin alles best,

dikkie dik
29 maart 2003, 21:48
wat dat betreft, als er een nieuwe moderator komt, vind ik dat het iemand is met veel verstand van zaken, en die hier ook al langer loopt. mijn voorkeur gaat dan uit naar allodox.

bassopotmus
29 maart 2003, 22:19
sure, het gaat er indd relaxend aan toe, das waar...maar d8 als we vaker zon gasten krijgen (het was toevallig een Belg, zal verder niets zeggen..)

Maar owkee we laten het maar rollen verder..just a suggestion

AntY
30 maart 2003, 00:01
hey nix meer over belgen he, anders gaan we het over limburgers hebben :smile:

koen_V
30 maart 2003, 00:13
Ow ik ben een Belg en een Limbuger ik ga het zwaar te verduren krijgen :smile:

bassopotmus
30 maart 2003, 17:38
No not the Limburgers!!! neej ben er niet trots op om hier te wonen, jesus als je die lokale zenders ziet, schaam ik me gewoon (terecht)...Ik kom ook vaker in Amsterdam, voel me er best thuis, maar blijf lekker hier chillen, want in Duitsland is alles goedkoper!

basswasp
30 maart 2003, 17:42
Als er meer van die lui komen, kan een moderator nog weleens handig worden... maar zoals het nu is, lijkt me het nergens voor nodig.

Laus
30 maart 2003, 18:15
ik denk dat er wel eens wat oude topics mogen weggepleurd.

ik zou een mod wel een prettig idee vinden.

kokteejl
30 maart 2003, 20:04
moehahahahahahahaha JVS

J.V.S.
30 maart 2003, 21:27
??? what the hell kokteejl

bassopotmus
30 maart 2003, 22:02
was dit nu weer?

Venomer
31 maart 2003, 10:03
[" was dit nu weer? "]

Een reden om een moderator aan te stellen? :wink:

bassopotmus
31 maart 2003, 12:27
och das vrij onschuldig...

Dandelion
1 april 2003, 00:20
beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar ik ben wel voor een moderator.
Mocht het ooit nodig zijn er eentje anatstellen, dan ben je te laat. Een moderator hoeft natuurlijk ook geen politie agentje te zijn, maar ook iemand die het forum een beetje schoonhoudt en dergelijk.
Ik ben voor. En wie, dat maakt me dan weer niet uit. Basso of allodox of weet ik veel. een ieder die zich geroepen voelt wat mij betreft.