PDA

View Full Version : NGD en hij is geel



Wouter J
30 juli 2009, 21:39
http://i36.photobucket.com/albums/e22/guitarman91/100_1140.jpg

http://i36.photobucket.com/albums/e22/guitarman91/100_1139.jpg
Ibanez RG350M Limited edition in Taxi cab yellow. Een hele leuke deal voor 225 pleuro. een gave lekker foute jaren tachtig "hair metal" gitaar die gemakkelijk twintig jaar ouder had kunnen zijn.

http://www.ibanezregister.com/images/images-rg/550/RG550DY-M-88.jpg

deefke666
30 juli 2009, 21:43
waaauw, knap
lang geleden dat ik er zo nog eentje zag :rockon:

Bluze
30 juli 2009, 22:19
geil man, zoiets zoek ik ook...
maar ik ben een beetje huiverig voor de trem op die rg350's, houdt die zich goed?

Wouter J
30 juli 2009, 22:23
geil man, zoiets zoek ik ook...
maar ik ben een beetje huiverig voor de trem op die rg350's, houdt die zich goed?

Geen problemen tot nu toe maar als die er mochten komen dan heb ik nog een Gotoh Floyd Rose liggen die zijn plaats in kan nemen en dat is gegarandeerd kwaliteit.

Bluze
30 juli 2009, 22:24
waar verkopen ze de limited edition gitaren eigenlijk?
ik heb zelf interesse in een rg1520a pbl.

kenx
30 juli 2009, 22:37
WOW ik was verblind... Denk ik :D

Gefeliciteerd man!

Sinner1980
30 juli 2009, 22:38
We =l lachen dat knalgeel, gefeliciteerd man:rockon:

fredjuh
30 juli 2009, 22:47
pas maar op dat je geen bijnaam in de trend van raging bee ofzo krijgt:P leip ding hoor

Azaruc
30 juli 2009, 23:18
Tof ding! Die met gele headstock is van jou neem ik aan?
Het enige wat ik jammer vind is dat het fretboard niet donker is, maar dat mag de pret niet drukken :p

Nogmaals, tof ding! Veel plezier ermee

nielsnielsniels
30 juli 2009, 23:23
Gefeliciteerd :cheerup:

Zag je post al op TDPRI, op hoeveel verschillende fora heb je dit gepost ? :D

JeroenSchaaf
31 juli 2009, 00:51
GEEEEL!

Goed man! :cheerup:

Wouter J
31 juli 2009, 01:07
Gefeliciteerd :cheerup:

Zag je post al op TDPRI, op hoeveel verschillende fora heb je dit gepost ? :D

Maar twee, deze en de TDPRI

rijsberman
31 juli 2009, 01:33
Gaaf! Een Stryper-gitaar!

http://dietrichthrall.files.wordpress.com/2009/04/stryper.jpg

GAS!

Alleen eerst nog even m'n make-up skills oefenen... ;)

wiegersma
31 juli 2009, 09:11
wauw, een gitaar die licht geeft.

Flipkoos
31 juli 2009, 09:18
Ik snap wel waarom je NGD zegt en niet HNGD...





brrrr, wat is die verschrikkelijk lelijk zeg! En dan zeurde men over mijn Parker! Maar goed, smaken verschillen. Veel plezier ermee!

iWishmaster
31 juli 2009, 09:24
Vette plank! Ik wil ook nog een keer zo'n hair-metal geval, met floyd en alles erop en eraan :D.

stratie
31 juli 2009, 09:25
Ik snap wel waarom je NGD zegt en niet HNGD...





brrrr, wat is die verschrikkelijk lelijk zeg! En dan zeurde men over mijn Parker! Maar goed, smaken verschillen. Veel plezier ermee!

idd, want ik vind hem vet! :D Veel speel pelsier ervan!

RobertoL
31 juli 2009, 10:22
Mooie gitaar! Geel, zie je niet vaak.

Je mag hem wel eens schoonmaken.:)

Bram+
31 juli 2009, 10:26
Geen problemen tot nu toe maar als die er mochten komen dan heb ik nog een Gotoh Floyd Rose liggen die zijn plaats in kan nemen en dat is gegarandeerd kwaliteit.
Pickups verdienen waarschijnlijk ook wel een update denk ik. Wel fantastische looks natuurlijk :ok:

Wouter J
31 juli 2009, 11:03
Ik snap wel waarom je NGD zegt en niet HNGD...
Wat betekend HNGD dan eigenlijk? Ik weet dat NGD voor "New guitar day" staat.


Mooie gitaar! Geel, zie je niet vaak.

Je mag hem wel eens schoonmaken.:)

Schoonmaken, een gitaar die net vers uit de winkel komt? Hoe bedoel je?

wiegersma
31 juli 2009, 11:06
HNGD=Happy New Guitar Day

Wouter J
31 juli 2009, 11:08
HNGD=Happy New Guitar Day

Ah, okay. Dat klaart wel wat op.

marter544
31 juli 2009, 16:14
gefeliciteerd, ultiem vette gitaar!! Ben ook nog opzoek naar zoiets, maar de horrorverhalen over die trem houden mij een beetje tegen, en ik heb niet nog een Gotoh liggen, hehe.

Danieldg
31 juli 2009, 18:30
Gefeliciteerd man, ongelooflijk cool ding! :D :blast:



Zo een wil ik ook ooit nog hebben!

pueblo
31 juli 2009, 19:35
zalige gitaar
congratulations

Braindead
31 juli 2009, 22:48
Vette gitaar man! Ik vind maple toetsen ook altijd onwijs mooi en daarbij klinken ze ook lekker fel. Wel altijd eerst netjes je handjes wassen...

vulvasonic
31 juli 2009, 23:03
Gefeliciteerd!

Wat is eigenlijk het verschil tussen deze en de 550, is dat de 'tremolo'?

Als die tremolo een beetje in toom te houden is en als je niet vies bent van het lichte gewicht en zo'n snel, plat halsje, dan is er niet veel mis met die gitaar. Sterker, kwalitatief zijn vrijwel alle Ibanezjes dik in orde. Alleen die elementen vind ik persoonlijk nogal aan de 'flauwe' kant, maar voor het geld valt ook daar goed mee te leven. Tenslotte kun je er altijd nog andere elementen inzetten, toch?

Veel plezier ermee! :cheerup:

Wouter J
31 juli 2009, 23:37
Gefeliciteerd!

Wat is eigenlijk het verschil tussen deze en de 550, is dat de 'tremolo'?

Als die tremolo een beetje in toom te houden is en als je niet vies bent van het lichte gewicht en zo'n snel, plat halsje, dan is er niet veel mis met die gitaar. Sterker, kwalitatief zijn vrijwel alle Ibanezjes dik in orde. Alleen die elementen vind ik persoonlijk nogal aan de 'flauwe' kant, maar voor het geld valt ook daar goed mee te leven. Tenslotte kun je er altijd nog andere elementen inzetten, toch?

Veel plezier ermee! :cheerup:

Hij verschilt van de oude 550 door het hebben van een dikkere "Wizard 2" hals en doordat hij niet in Japan is gemaakt maar in Indonesië

vulvasonic
31 juli 2009, 23:53
Hij verschilt van de oude 550 door het hebben van een dikkere "Wizard 2" hals en doordat hij niet in Japan is gemaakt maar in Indonesië

Die dikkere hals zou voor mij persoonlijk een pluspunt zijn. Zelf heb ik ooit een prachtige, mat zilveren RG570 gehad. Ik was bezig met een project waarvoor deze gitaar uitermate geschikt leek. De schoonheid van het ding wist me over de streep te trekken. Helaas ging het project niet door en gebruikte ik die gitaar nooit. Het klinkt stom, maar ze speelde me gewoon TE gemakkelijk. Ik had het gevoel dat ik niet echt iets in mijn handen had om mee te werken. En de elementen konden me al helemaal niet bekoren. Sindsdien heb ik altijd een heel dubbel gevoel gehad bij dit type gitaren. Goed, mooi en bijzonder geschikt voor veel gitaristen, alleen niet voor mij.

De mijne:
http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/IbanezRG570EXCP.jpg

Wouter J
1 augustus 2009, 00:20
Ja ik moet ook heel erg wennen aan die Ibanez, ik heb net even twee uur zitten te shredden om er achter te komen wat ik met deze gitaar kan doen. Hij voelt nog heel stroef aan en ik weet nog niet waar alles zit en hoe er te komen, en toen ik mijn oude 1989 strat aansloot ging het ineens vanzelf heel vloeiend.

Ik ga hem Zondag bij de opnames van de debut CD van Slavantas gebruiken omdat we dat shred geluid nodig hebben maar ik neem ook mijn Gibson explorer en mijn 1989 strat mee.