PDA

View Full Version : Guitar Strap Southpark



guitarkid
30 juli 2009, 19:30
Hallo allen.

Vraagje: op vakantie de dvd "the Police in Rio" gekocht en samen met mijn zoon op een regenachtige vakantiedag bekeken. Andy Summers speelt daar met een guitarstrap met als afbeelding "Kenny" uit Southpark en de tekst "Oh my God, they killed Kenny..!!" De strap heet "The many deaths of Kenny"', dat heb ik inmiddels uitgevonden, maar ik vind alleen geen verkoopadres in Nederland. Alleen USA en ik wil 'm zo graag voor 6 augustus hebben, de 13e verjaardag van mijn zoon. Wie...?

Gr. C.

http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/KennyGuitarStrap.jpg

Ferraririk
30 juli 2009, 19:38
onder de 22$ is het gratis importeren naar NL dus mischien is dat een optie?

Mitch
30 juli 2009, 19:56
Dat zou nog net moeten kunnen qua tijd.

sjefke123
30 juli 2009, 20:32
http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Grover-Allman-Oh-my-God-they-killed-Kenny-South-Park-Strap/art-GIT0016071-000
als het goed is het deze.
20 euro, je kan hem halen in duitsland (kölen)
of laten versturen (wat je wel haalt voor 13 augustus)
qua verzenden weet ik niet 1-2-3 wat het kost

groetjes sjefke

guitarkid
30 juli 2009, 20:49
http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Grover-Allman-Oh-my-God-they-killed-Kenny-South-Park-Strap/art-GIT0016071-000
als het goed is het deze.
20 euro, je kan hem halen in duitsland (kölen)
of laten versturen (wat je wel haalt voor 13 augustus)
qua verzenden weet ik niet 1-2-3 wat het kost

groetjes sjefke

Hallo Sjefke.

Top man !!! Ik bestel heel veel bij Music Store en had daar ook gezocht, maar niets gevonden... Hij moet er eigenlijk voor 6 aug. zijn en met een beetje mazzel lukt dat, maar anders maar iets later.
Ik heb hem dus direct besteld.
Nogmaals dank, ook aan de anderen die gereageerd hebben.

Gr. C.

Dweezman
30 juli 2009, 20:51
Had ik maar zo'n vader gehad...

guitarkid
30 juli 2009, 21:00
Had ik maar zo'n vader gehad...

Hey Dweezman, hij moet ook gewoon gras maaien, zijn huiswerk doen en zijn VWO afmaken, niet te veel computeren, met twee woorden spreken etc. hoor..! :)
Maar..., ik vind het wel erg leuk dat hij zo veel plezier aan het gitaarspelen heeft!
En ik vind die Southpark-strap zelf ook wel erg mooi.....

Gr. C.

Ferraririk
30 juli 2009, 21:36
zijn huiswerk doen en zijn VWO afmaken, niet te veel computeren

Verwacht maar wat tegenvallers dan, bij mij ging ik zo in het gitaarspelen op dat ik bijna bleef zitten dit jaar, en vorig jaar bleef ik zitten door al het chatten, en verzin maar wat om hem van die computer af te laten blijven...........

macwilliams
30 juli 2009, 21:53
Tjah, ik vind het al te gek dat je je kind tegenwoordig nogblij kan maken met een gitaarband. Het is tegenwoordig toch al verpest, verwend en vervelend nog voordat ze tien worden.

Goed gedaan en niet verslappen guitarkid!! :ok:


Met twee woorden "lam zak" ghehehe.

SuperCrazyGuitarManiac
30 juli 2009, 22:04
Verwacht maar wat tegenvallers dan, bij mij ging ik zo in het gitaarspelen op dat ik bijna bleef zitten dit jaar, en vorig jaar bleef ik zitten door al het chatten, en verzin maar wat om hem van die computer af te laten blijven...........

Haha :seriousf: Op de een of andere manier heb ik het voor elkaar weten te krijgen over te gaan dóórdat ik een gitaar kreeg, vraag me niet hoe.. maar het lukte me :soinnocent:

scgm

edit: VWO en computeren hoort bij elkaar! Dat is een traditie joh :sssh:

nickofzo
31 juli 2009, 13:04
hoe dan ook is het stoer;)

guitarkid
1 augustus 2009, 12:47
Tjah, ik vind het al te gek dat je je kind tegenwoordig nogblij kan maken met een gitaarband. Het is tegenwoordig toch al verpest, verwend en vervelend nog voordat ze tien worden.

Goed gedaan en niet verslappen guitarkid!! :ok:


Met twee woorden "lam zak" ghehehe.

Euhh...., had ik al geschreven dat er dan ook nog wat aan die gitaarband moet..? Een linkshandige zwarte Jackson Soloist of zo. :)

Nou, daar gaat hij dan maar mooi voor krantjes bezorgen enzo, want die krijgt-ie dus niet !!! ;)
Kortom, we gaan niet verslappen en houden 'm kort, Macwilliams...!!!
De eerlijkheid gebied me overigens wel te zeggen dat hij een klein dipje op school had halverwege en ik 'm heb weten te motiveren met de belofte dat hij mijn oude Fender Pro-185 versterker mocht hebben als hij overging. Gelukt dus.... !! :cheerup:
(Even tussen ons..., ik kon dat ding toch aan de straatstenen niet kwijt. Hard..!!) ;)

Gr. C.

Hendriks
1 augustus 2009, 12:51
prachtig toch dat jouw zoon dezelfde passie heeft als pa. Mijn dochter heeft een blauwe maandag geprobeerd te spelen , maar haar lange gemanicuurde nagels zaten in de weg.;)

Liquid_Metal
1 augustus 2009, 13:07
prachtig toch dat jouw zoon dezelfde passie heeft als pa. Mijn dochter heeft een blauwe maandag geprobeerd te spelen , maar haar lange gemanicuurde nagels zaten in de weg.;)

Rofl!
Ik ga mijn kinderen ook zeker proberen een instrument te laten spelen. Gitaar zou mooi zijn, maar van mijn spullen moeten ze toch afblijven :soinnocent:.
Mijn pa doet helaas niets actiefs met muziek (luistert wel veel) maar heeft wel verscheidene (hifi)buizenversterkers in elkaar gezet. Misschien dat ik er ooit nog een bouw (pakket), dan gaat dat met de hulp+tools zeker goedkomen.

Mooi cadeau! Zo'n gitaar zou ik ook wel voor m'n verjaardag willen :P.

guitarkid
1 augustus 2009, 14:11
Rofl!
Ik ga mijn kinderen ook zeker proberen een instrument te laten spelen. Gitaar zou mooi zijn, maar van mijn spullen moeten ze toch afblijven :soinnocent:.


Mooi cadeau! Zo'n gitaar zou ik ook wel voor m'n verjaardag willen :P.

NB: die gitaar krijgt hij dus niet, hoor..!! Alleen de strap!
En over mijn spullen: ik heb een studio vol en hij zat als jochie van drie al bij opnames enzo. Over paplepel gesproken...:) Daardoor weet hij nu wat e.e.a. kan, kost en dat hij er voorzichtig mee moet zijn. Maar hij is linkshandig en ik niet, dus mijn gitaren zijn voor hem helaas niet interessant. Vind hij wel jammer, want ik heb er (te..?) veel... Hij gebruikte eerst mijn repetitie-Cube 60, maar nu dus de Fender met een Boss ME-20 en een Epiphone SG-400. Lijkt me toch heel behoorlijk voor iemand van (bijna) 13. Verder nog een Richwood acoustische gitaar, een Yamaha nylonstring en we hebben samen een Les Paul gebouwd, maar die is nog niet helemaal klaar. Beetje ruzie met de bedrading.
Maar het is wel kicken, hoor, samen gitaar spelen en dan met hem al die oude rockers als Paranoid, Smoke on the water etc, maar ook nieuw spul van Nickelback enzo te spelen. :rockon:

http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/Gitaren/PC210001.jpg

Nog niet af, dus....

Gr. C.

Gothra
1 augustus 2009, 14:14
Verwacht maar wat tegenvallers dan, bij mij ging ik zo in het gitaarspelen op dat ik bijna bleef zitten dit jaar, en vorig jaar bleef ik zitten door al het chatten, en verzin maar wat om hem van die computer af te laten blijven...........

Zeg, dati s wel erg dom dan. Ik heb dit jaar mijn havo examen gehaald, en ik heb dit jaar meer gitaar gespeeld dan geleerd.

Liquid_Metal
1 augustus 2009, 14:48
NB: die gitaar krijgt hij dus niet, hoor..!! Alleen de strap!
En over mijn spullen: ik heb een studio vol en hij zat als jochie van drie al bij opnames enzo. Over paplepel gesproken...:) Daardoor weet hij nu wat e.e.a. kan, kost en dat hij er voorzichtig mee moet zijn. Maar hij is linkshandig en ik niet, dus mijn gitaren zijn voor hem helaas niet interessant.

Ik vind het toch zo raar dat sommige linkshandige gitaristen ook linkshandig gitaar gaan spelen. Ik ben zelf ook linkshandig en speel rechts en dat gaat héél goed. Mensen die linkshandig zijn, zijn namelijk met beide handen even handig. Bij rechtshandige mensen hoeft dat niet per sé (maar het kan wel). (dit is geen grap!).
Ik heb bewust gekozen rechtshandig gitaar te spelen want er is veel meer keus en je kunt ook nog eens op gitaren van een ander spelen.

guitarkid
1 augustus 2009, 15:45
Ik vind het toch zo raar dat sommige linkshandige gitaristen ook linkshandig gitaar gaan spelen. Ik ben zelf ook linkshandig en speel rechts en dat gaat héél goed. Mensen die linkshandig zijn, zijn namelijk met beide handen even handig. Bij rechtshandige mensen hoeft dat niet per sé (maar het kan wel). (dit is geen grap!).
Ik heb bewust gekozen rechtshandig gitaar te spelen want er is veel meer keus en je kunt ook nog eens op gitaren van een ander spelen.

Ik ben het niet helemaal met je eens: de meeste mensen zijn toch wel echt links- of rechtshandig. Welliswaar kun je natuurlijk heel veel leren met je "zwakke" hand en jouw argument dat je dan veel meer keuze hebt en op bijna iedere gitaar kunt spelen is zeker een overweging. Mijn zoon heeft het geprobeerd, maar linkshandig ging direct goed, rechtshandig niet en dat inspireert dan ook niet. Bovendien is het aanbod van LH gitaren natuurlijk veel groter geworden de afgelopen jaren. Maar nogmaals, je hebt zeker een punt !

Gr. C.

macwilliams
1 augustus 2009, 22:58
Ik probeer met m'n dochter ook de juiste balans te vinden. En dat is zo moeilijk want moederlief bemoeit zich er ook nog mee. Maar goed, ik denk na en probeer wat edu/opvoedkundig aan te modderen. Serieus gitaarspelen zit er niet in bij haar maar vandaag op een plein in coruña stond een groot podium waarop een gitarist stond soundchecken met z'n akoestische gitaar. M'n dochter hield halt en zei, kijk en luister pappa een gitarist die mooi klinkt. En warempel die goser kon er wat van. En mndochter herkende het.

Misschien later.

Wat dat links rechts verhaal betrefd, ik ben ook ambidexter maar heb het nooit ontwikkeld maar kan wel l&r schrijven.

Succes met je zoon.