PDA

View Full Version : Metallica Master-tracks



Megadeth22
29 juli 2009, 20:35
Er zijn "via illegale wegen" de Masters van verscheidene Metallica platen te krijgen. Ik zeg illegaal omdat ik wel heb zitten googlen naar een alternatief voor het legaal kopen ervan maar dat kon ik niet zo 1-2-3 vinden. Dus mods als dit niet goed is..?

In ieder geval, een nummer of twintig zijn beschikbaar, en als je die in je bezit hebt heb je apart van elkaar:
- Drums
- Guitars
- Vocals
- Bass guitar

En dit is natuurlijk supertof als je een beetje van coveren of remixen houdt!
Ik heb geen idee of dit al gepost is (heb er wel naar gezocht maar vond niks). Dus.. :cheerup:

Ik ben nu bezig met het uploaden van een file'tje (mini covertje van ...And justice for all, de intro) dan hoor je de drums eventjes :ok:

Hierzo:

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=861781&songID=7893431

Bram+
29 juli 2009, 20:37
dus je kan ook de bas hoorbaar maken bij AJFA? Top :ok:

Megadeth22
29 juli 2009, 20:43
dus je kan ook de bas hoorbaar maken bij AJFA? Top :ok:
Zekers. Als je 'm alleen hoort, jesus zeg wat een GROM! Supertof.
Jammer dat je dat op de plaat niet hoort.. maarja.

Trouwens, voor de liefhebbers, er zijn overal torrentjes van, maar ook rapidshare files (13 in totaal). :hippie:

SuperCrazyGuitarManiac
29 juli 2009, 21:47
Dit ga ik zeker weten veel gebruiken :mmmm:
Bedankt!

scgm

belfrink
30 juli 2009, 11:02
Tof, bedankt ! :)

Luke-wannabe
30 juli 2009, 11:26
Wat zijn nou 'masters'? Dat is toch gewoon wat op de CD staat?
Volgens mij bedoel je de losse tracks, of niet?

Megadeth22
30 juli 2009, 11:32
Wat zijn nou 'masters'? Dat is toch gewoon wat op de CD staat?
Volgens mij bedoel je de losse tracks, of niet?
Ja bedoel ik ook, maar zo heb ik 't gelezen op verschillende sites :hippie:

SuperCrazyGuitarManiac
31 juli 2009, 22:57
In ieder geval, een nummer of twintig zijn beschikbaar, en als je die in je bezit hebt heb je apart van elkaar:


Ik kan er zelf maar een paar vinden :???: Blackened, Battery, AJFA en wat (Re)Load meuk... any help?

scgm

Megadeth22
31 juli 2009, 23:20
Ik kan er zelf maar een paar vinden :???: Blackened, Battery, AJFA en wat (Re)Load meuk... any help?

scgm
http://www.rapidfind.org/upload/showthread.php?t=180545

Ik kan dat topic niet meer zien (maximum aantal bereikt qua posts kijken, moet een account aanmaken) maar dat was die thread volgens mij. Er postte iemand een link met dertien links naar rapidshare files, en dat zijn ze allemaal. Het wachtwoord van die files is rapidunion.com
:ok:

Shaggy
31 juli 2009, 23:45
even offtopic (ik wilde niet een heel nieuw draadje openen)

Wat voor metal speelt metallica? Het is nl. het soort metal wat mij wel aantrekt.

Megadeth22
31 juli 2009, 23:52
even offtopic (ik wilde niet een heel nieuw draadje openen)

Wat voor metal speelt metallica? Het is nl. het soort metal wat mij wel aantrekt.
De eerste albums is thrash metal, maar hoe verder je gaat hoe meer het gewoon heavy metal wordt. (met uitzondering van een paar, ...And justice for all is ook best thrashy) :cheerup:

edit: Ligt er dus aan welke albums je gaaf vindt. Vind je het eerste album gaaf (Kill 'Em All) dan kan ik je een lijst geven met duizenden thrash bands, maar vind je andere albums leuk dan is het meer heavy metal.

toon-
1 augustus 2009, 10:19
even offtopic (ik wilde niet een heel nieuw draadje openen)

Wat voor metal speelt metallica? Het is nl. het soort metal wat mij wel aantrekt.

Nou ja... Kill 'em All is inderdaad het meest thrashy album, maar songs als Fight Fire, Battery, Damage, Dyers Eve,... zijn ook overduidelijk thrash metal. Als je van deze stijl houdt, zou ik de andere grote thrash metal-bands ook even uitproberen: Megadeth, Testament, Slayer, Anthrax (en er zijn er nog zoveel meer)

SuperCrazyGuitarManiac
2 augustus 2009, 11:16
http://www.rapidfind.org/upload/showthread.php?t=180545

Ik kan dat topic niet meer zien (maximum aantal bereikt qua posts kijken, moet een account aanmaken) maar dat was die thread volgens mij. Er postte iemand een link met dertien links naar rapidshare files, en dat zijn ze allemaal. Het wachtwoord van die files is rapidunion.com
:ok:

Ik zag dat ik daar ook last van kreeg :cheerup: even cookies verwijderen is voldoende om de pagina weer te kunnen zien!

scgm