PDA

View Full Version : Dream Theater + NEVER GONNA GIVE YOU UP



Megadeth22
26 juli 2009, 23:29
Jawel, Rick Astley en Dream Theater's Wither

http://www.neilmcdougall.com/?p=30

arjanb01
27 juli 2009, 07:35
Lachen zeg ! Mooi duo hahahaha... Klinkt vet, zoals DT altijd klinkt !

JelmerOnGuitar
27 juli 2009, 09:41
Hhahahahahahahah prachtig

AriaProII
27 juli 2009, 10:18
WTF? dit klinkt nog verdachter dan coldplay's viva la vida en Satriani's I wish i could fly...

JeroenSchaaf
27 juli 2009, 10:21
geweldig!!:D

Das Schaap
27 juli 2009, 14:15
Geniaal !:cheerup:

De wereld heeft meer van dit soort nummers nodig !:blast:

interessander
27 juli 2009, 14:24
Goede mix! (En ik vind rick's stem stiekem beter dan die vervelende LaBrie)

caliban
27 juli 2009, 22:15
Goede mix! (En ik vind rick's stem stiekem beter dan die vervelende LaBrie)

Ik vind Dream Theater een heel leuke band, maar die LaBrie kan ik echt niet horen. Net zoals de vocalist van Nevermore. Die twee stralen in hun vocals een dikke nek uit. Laatste album van Dream Theater storen de vocals mij minder.
Zalige mix is dat trouwens :)

Megadeth22
27 juli 2009, 22:53
Ik vind Dream Theater een heel leuke band, maar die LaBrie kan ik echt niet horen. Net zoals de vocalist van Nevermore. Die twee stralen in hun vocals een dikke nek uit. Laatste album van Dream Theater storen de vocals mij minder.
Zalige mix is dat trouwens :)
van Nevermore vind ik 't nog meevallen, maar Dream Theater.. tja
LaBrie zit volgens mij ook een in Ayreon nummer (Day eleven: Love volgens mij) en daar past hij perfect in.

toon-
29 juli 2009, 17:10
Ben blij dat ik niet de enige ben die Labrie maar niets vindt. Hij kan wel zingen, maar zijn stijl valt blijkbaar niet bij iedereen in de smaak.

Reel Big Fish
29 juli 2009, 19:12
Grappig nummer zo, good find! :)

minoin
15 augustus 2009, 21:35
Geweldig!!!

BTW, ik ben ook geen LaBrie fan, maar LaBrie's solo album is echt een topper (mede door Marco Sfogli)

edje kadetje
15 augustus 2009, 22:06
geweldig gevonden en gedaan.

Enige kleine puntje van kritiek: ik vind de muziek iets te zacht staan tov de zang.

En James op de muziek van Rick vind ik ook erg goed. Ik vind James dan ook gewoon een goede zanger.

kl1172
17 augustus 2009, 13:11
Vind het eigenlijk wel goed klinken, maar ik vind DT dan ook erg goed en toen ik nog een kleine snotpiet was vond ik Rick erg goed. The best of both worlds.

Het lijkt wel bijna dat beide mix ups de originelen overtreffen. :D Ricks stem krijgt dat 'verhevene' onder de DT muziek, en James Labrie klinkt wat meer relax bij Ricks muziek.