PDA

View Full Version : Gitarist (21) zoekt jam-genoten in Nijmegen



Reel Big Fish
26 juli 2009, 19:11
Hallo allemaal!

Aankomend studiejaar ga ik weer beginnen in Nijmegen en mij lijkt het supernice om weer te gaan jammen. Ik heb dat nu inmiddels anderhalf jaar niet meer gedaan en mis het onwijs erg. Mijn stijl is heel erg breed, sowieso op www.myspace.com/robbinsmit zijn wat dingen te vinden die ik op de gitaar kan maar ik speel ook andere dingen dan metal.

Eigenlijk gaat mijn interesse uit naar gewoon leuk muziek maken, van funk tot rock, van ska tot metal... het maakt me dus eigenlijk geen fluit uit wat voor muziek we gaan maken, zolang het maar gezellig en muzikaal is! Oh, niet lullig bedoeld naar de ouderen toe maar ik ben wel op zoek naar leeftijdsgenoten. Ik ben zelf 21.

Lijkt het een van jullie wat, of weten jullie iets voor mij? Ik hoor het graag, alvast bedankt! :ok:

samthegreat4
26 juli 2009, 22:53
Reallife jammen is ongetwijfeld gezelliger.
Maar heb je ooit van Ninjam gehoord?
www.ninjam.com
Of anders geďntegreerd in een host.
Er gaat een wereld voor je open ;), als je vragen hebt ben ik bereid om je te helpen.

iWishmaster
27 juli 2009, 10:53
Misschien handig wanneer je even vermeld hoe oud je dan eigenlijk bent ;)

Heb je ook de intentie om een bandje te gaan beginnen, of wil je gewoon wat jammen en kijken waar het schip strand? En wil je een vast groepje mensen zoeken of gewoon kijken wie er langskomt?

Reel Big Fish
27 juli 2009, 18:01
Hey bedankt voor de reacties allebei!

Ik ben zelf 21 (zie titel trouwens, maar zal mn beginpost ff aanpassen). Lijkt mij wel leuk om met een vast groepje muziek (en lol!) te maken. :hippie::ok::lp:

gizmo
29 juli 2009, 12:11
Hee!

Ik ben Gijs (20) en woon in Nijmegen. Ik speel jaartje of 4/5 gitaar vooral voor mezelf dus niet echt veel jam ervaring. Wel halfjaartje in een bandje gezeten. Maar lijkt me erg leuk om een keer te jammen! Qua stijl maakt mij ook niet zoveel uit al speel ik zelf niet echt metal meer gewoon rock (peppers, muse etc.) maar sta voor alles open.

Groeten

Reel Big Fish
30 juli 2009, 17:48
Gijs, je hebt een privé bericht! :)