PDA

View Full Version : Michael Schenker Hedon Zwolle



kokeleko
26 juli 2009, 16:25
Vrijdag 11 september de legendarische Duitse gitarist te bewonderen ik ga er heen.
http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_programmering&view=show&Itemid=82&showid=425

belfrink
26 juli 2009, 17:12
In Zwolle ! w00t ga ik zeker heen :D

Joey Handsome
26 juli 2009, 17:18
Dat was die zatlap toch?

Luke-wannabe
26 juli 2009, 17:48
Orpheo!!!!

kokeleko
26 juli 2009, 18:01
Dat was die zatlap toch?
De man is gewoon dorstig aangelegen, ik heb em vroeger nog gezien met Gary Barden in De Oosterpoort als MSG, echt super toen.

Orpheo
29 juli 2009, 01:25
hij is nu weer behoorlijk sober. Ik heb 'm gezien in purmerend, en hij gaat ook spelen in zoetermeer, en ik ga er absoluut heen! MSG, wow, te gek!

Ukeloeder
29 juli 2009, 11:16
[jeugdsentiment-modus] AAAAAAHHH! MSG! [jeugdsentiment-modus off]
Ik ga in elk geval m'n best doen er te zijn (hoewel slechte ervaringen met enge kaalkop-mensen in Hedon bij Slayer of Destruction in '8? ofzo... m'n neus is eindelijk gestopt met bloeden :seriousf:)
off-topic; Ben wel benieuwd wat Leon (als drummert) van de musical stylings van Cosy Powell vindt.

Otje
29 juli 2009, 20:44
Zonder Schenker weet ik niet of ik gitaar zou zijn gaan spelen. Was/ben een enorme fan van hem tot en met Assault Attack (waanzinnige plaat). Daarna werd het snel minder vind ik. Eindeloze bezettingswisselingen, matige tot gewoon slechte platen, stomdronken op het podium staan.. Pfft, laat maar. Toen ik hoorde dat 'ie voor z'n laatste plaat weer met Barden zou gaan werken en dat Simon Philips zou drummen was ik wel benieuwd maar eerlijk gezegd vind ik de CD erg tegenvallen. Ik zet One Night At Budokan nog wel 'n keertje op.

FNaRK
8 augustus 2009, 11:42
waarschijnlijk Zoetermeer aanwezig :rockon:

Orpheo
12 augustus 2009, 14:16
Zonder Schenker weet ik niet of ik gitaar zou zijn gaan spelen. Was/ben een enorme fan van hem tot en met Assault Attack (waanzinnige plaat). Daarna werd het snel minder vind ik. Eindeloze bezettingswisselingen, matige tot gewoon slechte platen, stomdronken op het podium staan.. Pfft, laat maar. Toen ik hoorde dat 'ie voor z'n laatste plaat weer met Barden zou gaan werken en dat Simon Philips zou drummen was ik wel benieuwd maar eerlijk gezegd vind ik de CD erg tegenvallen. Ik zet One Night At Budokan nog wel 'n keertje op.
ik vind zijn latere platen juist gaaf. lekkere riffs, veelzijdig spel, lekkere solo's... de verschillende 'bands' die hij gebouwd had, vind ik juist te gek, omdat ie zo heel diverse muziek kon maken; andere musici dagen je uit tot ander spel.

Ik ben er overigens ook bij in zoetermeer! kan het niet laten NIET te gaan.

Krikkeden 1ste
12 augustus 2009, 16:23
Ik hoop dat hij deze keer langer op het podium blijft staan als toen ik hem de laatste keer aan het werk zag in Brussel, waar Barden na 2 nummers al de kabeltjes uit Schenker z'n rig snokte, en Schenker Barden dan maar los het publiek in stampte... en toen was het concert gedaan... ;)

Orpheo
13 augustus 2009, 20:36
Ik hoop dat hij deze keer langer op het podium blijft staan als toen ik hem de laatste keer aan het werk zag in Brussel, waar Barden na 2 nummers al de kabeltjes uit Schenker z'n rig snokte, en Schenker Barden dan maar los het publiek in stampte... en toen was het concert gedaan... ;)

hell, wanneer was dat? :D niet recent lijkt mij?

Krikkeden 1ste
14 augustus 2009, 07:32
hell, wanneer was dat? :D niet recent lijkt mij?

Niet recent? Niet overdrijven hé...
Vrijdag 25 september 1981... :seriousf:
http://www.abconcerts.be/nl/concerten/p/detail/michael-schenker-group-25-09-1981
Je bent dan fan tot en met, en dan maken die pipo's ruzie op het podium...
Was dat effen balen man...

Ps: dit zou nog een mooie nieuwe topic kunnen zijn...
"ze maakten ruzie tijdens het optreden"...

Orpheo
15 augustus 2009, 13:21
Niet recent? Niet overdrijven hé...
Vrijdag 25 september 1981... :seriousf:
http://www.abconcerts.be/nl/concerten/p/detail/michael-schenker-group-25-09-1981
Je bent dan fan tot en met, en dan maken die pipo's ruzie op het podium...
Was dat effen balen man...

Ps: dit zou nog een mooie nieuwe topic kunnen zijn...
"ze maakten ruzie tijdens het optreden"...

ja, tijd geleden dus :P barden en Schenker lijken nu weer dikke mik, en de 'lijm' die de band samenhoud zijn eigenlijk, imho, wayne findly, die bolle bassist met die toffe explorerbas en de drummer :P

kokeleko
12 september 2009, 08:26
Het was super gisteren in Hedon.
De man was goed in vorm de band ook trouwens, niks dan lof.
Direct na het optreden is hij in zijn eigen auto weg gereden, dus dan zal ie wel nuchter geweest zijn.

Jascha
12 september 2009, 16:14
Klopt het was super. Gemotiveerde band en Schenker was werelds. Er zijn er weinig die zo soul en virtuositeit kunnen combineren.